Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.07.2016. 12:21
Nabavka usluga ispitivanja ventila i manometara
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1180-7-2-83-3-110/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POŠTE SRPSKE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400959000002
Kontakt osoba Aleksandar Božić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta sonja.plavsic@postesrpske.com
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Ispitivanje ventila i manometara
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
U skladu sa zahtjevom za dostavljanje ponuda
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71632100-8 | Usluge ispitivanja ventila |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno navedeno u zahtjevu za nabavku.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4300,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Po jedinicama poštanske mreže datim u tehničkoj specifikaciji
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja ugovorenih obaveza.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa zahtjevom za dostavljanje ponude.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
3.8.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 3.8.2016. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 3.8.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Kralja Petra I Karađorđevića 93,(sala za tendere II sprat)
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Aleksandar Božić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 246-037
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta aleksandar.bozic@postesrpske.com
Internet adresa
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
MAHER d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda ef. Pandže broj 61 71000 Sarajevo
-
PREVENTIVA d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Jugovića broj 39 78000 Banja Luka
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
EPI d.o.o. Gradiška - Ulica Nemanjina broj 34 78400 Gradiška
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
VATROTEH INŽINJERING d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska bb 71320 Vogošća
-
ARCUS d.o.o. Sarajevo - Ul. Bulevar Meše Selimovića br. 81A 71000 Sarajevo
-
EUROMONT d.o.o. Banja Luka - Ulica Čarlija Čaplina broj 1 78000 Banja Luka
-
GRANULO-RE d.o.o. Sarajevo - ul. Bojnička broj 47 71210 Ilidža
-
Inspekt RGH d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 18I 71000 Centar
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
EIB Internationale AD PJ Preving Banja Luka - Skendera Kulenovica 14 78000 Banja Luka
-
Termovent-S d.o.o. Banja Luka - Ulica Marije Kiri broj 9 78000 Banja Luka
-
MULTITEH-INŽENJERING d.o.o. Zenica - Ul. Envera Čerkeza broj 2. 72000 Zenica