Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.07.2016. 15:34
Nabavka usluga nadzora nad radovima za izgradnju 3 višestambena objekta u gradovima/općinama Zenica (62 stan); Tuzla (20 stanova) i Olovo (16 stanova) u okviru Regionalnog stambenog projekta
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
668-1-2-41-3-38/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
IDB/JIB 4200750400004
Kontakt osoba Meliha Krpić, Alen Fazlić
Adresa Alipašina br. 41
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 218-266
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
REGIONALNI STAMBENI PROGRAM-Nabavka usluga nadzora nad radovima za izgradnju 3 višestambena objekta u
gradovima/općinama Zenica (62 stana); Tuzla (20 stanova) i Olovo (16 stanova) u okviru Regionalnog stambenog projekta.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nadzora nad radovima za izgradnju 3 višestambena objekta u gradovima/općinama Zenica (62 stana); Tuzla (20 stanova) i
Olovo (16 stanova) u okviru Regionalnog stambenog projekta.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
Dodatni predmet(i) | 71247000-1 | Nadzor građevinskih radova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji. Instrukcija o postupku ostvarivanja oslobađanja od PDV-a u skladu sa Okvirnim
sporazumom Banke Vijeća Evrope sa BiH za Regionalni stambeni program.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
18.8.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.8.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.8.2016. 10:30:00
Adresa i mjesto ul.Vilsonovo šetalište br.10
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti lično na adresi ugovornog organa: ul.Vilsonovo šetalište br.10, Sarajevo. Za
preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je prethodno dostaviti pismeni zahtijev za izuzimanje dokumentacije. Za TD
se ne plaća naknada.
Otvaranje ponuda: 19.08.2016. godine - LOT 1 - 10.30h, LOT 2 - 11.00h, LOT 3 - 11.30h
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Meliha Krpić, Alen Fazlić
Adresa ul.Vilsonovo šetalište br.10
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 648-880
Faks (033) 524-124
Elektronska pošta izbjeglice@fmroi.gov.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Meliha Krpić, Alen Fazlić
Adresa ul.Vilsonovo šetalište br.10
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 648-880
Faks (033) 524-124
Elektronska pošta izbjeglice@fmroi.gov.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Meliha Krpić, Alen Fazlić
Adresa ul.Vilsonovo šetalište br.10
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 648-880
Faks (033) 524-124
Elektronska pošta izbjeglice@fmroi.gov.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1-Nabavka usluge nadzora nad radovima izgradnje višestambenog objekata u Gradu Zenica (62 stana) u okviru
Regionalnog stambenog projekta.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nadzora nad radovima na izgradnji višestambenog objekata - Grad Zenica (62 stana).
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge
Dodatni predmet(i) 71247000-1 Nadzor građevinskih radova
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji u obimu usluga (62 stana).
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
58205,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa rokom izvođenja radova (rok za izvođenje radova 420 kalendarskih dana).
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je Grad Zenica.
VI Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti lično na adresi ugovornog organa: ul.Vilsonovo šetalište br.10, Sarajevo. Za
preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je prethodno dostaviti pismeni zahtijev za izuzimanje dokumentacije. Za TD
se ne plaća naknada.
Otvaranje ponuda: 19.08.2016. godine - LOT 1 - 10.30h, LOT 2 - 11.00h, LOT 3 - 11.30h
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2-Nabavka usluge nadzora nad radovima izgradnje višestambenog objekata u Gradu Tuzla (20 stanova) u okviru
Regionalnog stambenog projekta.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nadzora nad radovima na izgradnji višestambenog objekata u Gradu Tuzla (20 stanova).
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge
Dodatni predmet(i) 71247000-1 Nadzor građevinskih radova
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji u obimu usluga (20 stanova).
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
18776,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa rokom izvođenja radova (rok za izvođenje radova 300 kalendarskih dana).
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je Grad Tuzla.
VI Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti lično na adresi ugovornog organa: ul.Vilsonovo šetalište br.10, Sarajevo. Za
preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je prethodno dostaviti pismeni zahtijev za izuzimanje dokumentacije. Za TD
se ne plaća naknada.
Otvaranje ponuda: 19.08.2016. godine - LOT 1 - 10.30h, LOT 2 - 11.00h, LOT 3 - 11.30h
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3-Nabavka usluge nadzora nad radovima izgradnje višestambenog objekata u općini Olovo (16 stanova) u okviru
Regionalnog stambenog projekta
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nadzora nad radovima na izgradnji višestambenog objekata u općini Olovo (16 stanova).
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge
Dodatni predmet(i) 71247000-1 Nadzor građevinskih radova
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji u obimu usluga (16 stanova).
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15021,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa rokom izvođenja radova (rok za izvođenje radova 300 kalendarskih dana).
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u općini Olovo.
VI Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti lično na adresi ugovornog organa: ul.Vilsonovo šetalište br.10, Sarajevo. Za
preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je prethodno dostaviti pismeni zahtijev za izuzimanje dokumentacije. Za TD
se ne plaća naknada.
Otvaranje ponuda: 19.08.2016. godine - LOT 1 - 10.30h, LOT 2 - 11.00h, LOT 3 - 11.30h
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
General Engineering d.o.o. - ul. Safeta Zajke br. 183 A 71000 Sarajevo
-
06.09.2016
-
06.09.2016
-
01.11.2016
Nadzor nad radovima na izgradnji višestambenog objekata - Grad Zenica (62 stana)
-
01.11.2016
Nadzor nad radovima na izgradnji višestambenog objekata u općini Olovo (16 stanova)
-
01.11.2016
-
16.09.2016