Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.09.2016. 12:29
Nabavka usluga najma multifunkcijskih mašina u periodu 2017-2019 godina
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1415-1-2-36-3-48/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE SREDIŠNJI URED SARAJEVO
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba Senadin Avdukić
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-819
Faks (033) 289-896
Elektronska pošta senadin.avdukic@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
600000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Najam multifunkcijskih mašina za potrebe Porezne uprave Federacije BiH u periodu 2017-2019 godina
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Najam multifunkcijskih uređaja za izradu crno bijelih kopija i crno bijelih ispisa formata A-4 A-3 po sistemu "po izrađenoj
kopiji/ispisu",te umnožavanje i reprodukcija pisanog materijala za potrebe Porezne uprave Federacije BiH-Središnji ured
Sarajevo sa regionalnim odsjecima i Kantonalni porezni uredi (Sarajevo, Bihać, Orašje,Tuzla, Zenica, Goražde, Novi Travnik,
Mostar, Ljubuški i Livno) sa poreznim ispostavama.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79500000-9 | Pomoćne kancelarijske usluge |
Dodatni predmet(i) | 79521000-2 | Usluge fotokopiranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U sjedištima Središnjeg ureda i regionalnih odsjeka kao i Kantonalnih poreznih ureda i Poreznih ispostava
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plačanje putem trezora Federalnog ministarsva finansija/financija
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
28.10.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.11.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.11.2016. 10:00:00
Adresa i mjesto Porezna uprava Federacije BiH, Središnji ured Sarajevo, Husrefa Redžića 4
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Sa ponuđačem koji dostavi najpovoljniju ponudu ugovorni organ će zaključiti okvirni sporazum zaključno sa
31.12.2019.godine. U skladu sa potrebama i raspoloživim sredstvima, ugovorni organ će u skladu sa zaključenim okvirnim
sporazumom zaključivati godišnje ugovore za 2017, 2018 i 2019. godinu.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Šerif Isović
UIN 4200575050089
Contact person Senadin Avdukić
Address Husrefa Redžića 4
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 289-819
Fax number (033) 289-896
Email address senadin.avdukic@fpu.gov.ba
Website address www.pufbih.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
Lease of multifunctional equipment ( printing and copying) for the needs of the Tax Administration of the Federation of BiH
for the period 2017-2019.
II 1.b. Description of the object of the contract
Lasses of multifunctional equipment for producing A4 and A3 format black and white copies and black and white printouts
as per "copy-printout produced"systemfor the Head Office in Sarajevo and 10 cantonal tax offices with local tax offices
purposes of organizational units
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 79500000-9 Office-support services
Additional object(s) 79521000-2 Photocopying services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to the tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
28.10.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 8.11.2016. 09:00:00
Address and place Porezna uprava Federacije Bosne i Hercegovine ul. Husrefa Redžića br.4
Sarajevo 71000
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
ODAVIĆ d.o.o. Trebinje - Vojvode Sinđelića S-4 89101 Trebinje
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
VEGOS d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige br.30 71000 Sarajevo
-
RACIONAL d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 6 71000 Sarajevo
-
DIGITAL LINE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića do broja 2 71000 Sarajevo
-
CoSIM-systems d.o.o. Banja Luka - Ulica Romanijska broj 1a-lokal 1 78000 Banja Luka
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar