Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.08.2016. 16:00
Nabavka usluga održavanja SAP sustava (FMIS, HCM sustav)
OBAVIJEST O NABAVI
799-1-2-1110-3-282/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA HRVATSKE ZAJEDNICE HERCEG BOSNE D.D. MOSTAR
IDB/JIB 4227248350007
Kontakt osoba Valentina Bevanda
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-703
Faks (036) 335-787
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Podrška održavanju SAP sustava (FMIS, HCM sustav)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Podrška održavanju SAP sustava (FMIS, HCM sustav)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72000000-5 | Usluge informacijske tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
160.534,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
160534,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Poslovna zgrada Društva, ulica Mile Budaka 106 A, 88 000 Mostar
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
24 mjeseca
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje se vrši temeljem ispostavljenog računa ovjerenog od strane ovlaštene osobe Ugovornog tijela, na osnovu stvarno
izvršenih usluga u roku od 30 dana.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama BiH, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuditelji trebaju uz ponudu dostaviti sljedeće dokaze:
• Izvod iz sudskog registra ili ekvivalentan dokument kojeg je izdalo nadležno tijelo ili tijelo u zemlji podrijetla ili
zemlji iz koje ponuditelj dolazi, a koji pokazuje da je ponuditelj registriran za obavljanje predmetne djelatnosti, original ili
ovjerena kopija, s tim da original ne smije biti stariji od 3 mjeseca.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti u smislu članka 50. Zakona, ponuditelji trebaju ispuniti sljedeće minimalne
uvjete:
a) uspješno iskustvo, u posljednje 3 (tri) godine, u realizaciji minimalno 2 (dva) ugovora o uslugama na održavanju SAP
sustava, čija pojedinačna vrijednost iznosi minimalno 50% ukupno procijenjene vrijednosti nabave.
b) adekvatne obrazovne i stručne kvalifikacije uposlenog osoblja, prema sljedećim minimalnim kriterijima - ponuditelj
raspolaže sa najmanje 7 (sedam) certificiranih konzultanata, koji će neposredno vršiti usluge koje su predmet nabave, sa
sljedećim kvalifikacijama:
- po 1 konzultant za svaki modul (MM, FI, FA, CO, SD, HCM) i 1 konzultant predviđen za sistem- administratora - svi
sa radnim iskustvom od minimalno 3 (tri) godine kao certificirani SAP konzultanti.
c) pismo autorizacije izdano od strane ovlaštenog proizvođača softwera, kojim se Ponuditelj ovlašćuje da može
ponuditi uslugu održavanja SAP sustava Naručitelja/ Ugovornog tijela;
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
14.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada za preuzimanje tenderske dokumentacije
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 26.9.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 26.9.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Ul. Mile Budaka 106 A, 88 000 Mostar
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija dostavlja se na pisani zahtjev ponuditelja, na jedan od sljedećih načina koji zahtjeva ponuditelj:
• Osobno preuzimanje u prostorijama ugovornog tijela
• Putem pošte (preporučena pošiljka s povratnicom običnom ili brzom poštom (u slučaju da se dostavljanje vrši
brzom poštom troškove dostavljanja snosi ponuditelj).
• Putem elektronske pošte
Svi zainteresirani ponuditelji imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije otkupa (osim ukoliko je objavljena na
portalu javnih nabavki). Uvid će se omogućiti svakom zainteresiranom ponuditelju koji dostavi pisani zahtjev, na jedan od
sljedećih načina koji zahtjeva ponuditelj:
• U prostorijama ugovornog tijela
• Dostavljanjem poštom preporučeno s povratnicom i
• Dostavljanjem elektroničkom poštom u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Natječajna dokumentacija se može preuzeti svakog radnog dana od 08-15:30 h uz prethodnu najavu na telefon 036/335-729
ili fax 036/335-773. Dobavljači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju osobno ili ukoliko ponuditelj nije u mogućnosti
preuzeti tendersku dokumentaciju osobno, može mu se na njegov zahtjev dostaviti običnom ili brzom poštom (u slučaju da
se dostavljanje vrši brzom poštom troškove dostavljanja snosi dobavljač).
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Valentina Bevanda
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-729
Faks (036) 335-773
Elektronička pošta valentina.bevanda@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
PlumSoft d.o.o. - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši
-
09.11.2016