Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.09.2016. 11:55
Nabavka usluga posredovanja u prodaji avionskih karata
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
253-1-2-42-3-19/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO VANJSKIH POSLOVA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200950590002
Kontakt osoba Srđan Vuković
Adresa Musala 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 281-268
Faks (033) 227-156
Elektronska pošta srdjan.vukovic@mvp.gov.ba
Internet adresa www.mfa.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Pomoćne transportne usluge i usluge podrške
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
395000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Posredovanje u prodaji avionskih karata
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Posredovanje u prodaji avionskih karata za potrebe Ministarstva vanjskih poslova BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 63000000-9 | Prateće ili pomoćne usluge prevoza; usluge putnih agencija |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
11.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.11.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.11.2016. 10:15:00
Adresa i mjesto Musala br. 2 , 71000 Sarajevo, zgrada MVP BiH
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of Foreign Affairs
UIN 4200950590002
Contact person Srđan Vuković I secretary for public procurement
Address Musala 2
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 281-268
Fax number (033) 227-156
Email address srdjan.vukovic@mvp.gov.ba
Website address www.mfa.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Supporting and auxiliary transport services
II 1.a. Title of the object of the contract
Meditation services for the procurement of airline tickets
II 1.b. Description of the object of the contract
Public invitation to submit bids for the procurement of airline tickets for the Ministry of Foreign Affairs of Bosnia and
Herzegovina
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 63000000-9 Supporting and auxiliary transport services; travel agencies
services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Specified in Tender Documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
11.11.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 14.11.2016. 10:00:00
Address and place Musala 2, 71000 Sarajevo
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIONKOMERC d.o.o. Sarajevo - Ul. Džemala Bijedića 2 71000 Sarajevo
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
KOMPAS-SARAJEVO d.o.o. Sarajevo - ulica Titova broj 8 71000 Sarajevo
-
Relax Tours d.o.o. Sarajevo - ul. Alekse Šantića broj 5 71000 Sarajevo
-
UBLA - TOURS d.o.o. Trebinje - Stepe Stepanovića 42 89000 Trebinje
-
BH Passport d.o.o. Sarajevo - ul. Radićeva br.3 71000 Sarajevo
-
KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića br. 1 71000 Sarajevo
-
FORTUNA TOURS d.o.o. Mostar - Ul. Rade Bitange 34 88104 Mostar
-
TRAVEL CENTAR d.o.o. Sarajevo - ul. Strossmayerova broj 1 71000 Sarajevo
-
BA Tours d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderija br. 50 71000 Centar
-
UNIONKOMERC d.o.o. Sarajevo – P.J. VIATOR Sarajevo - Džemala Bijedića 2 71000 Sarajevo
-
13.01.2017