Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.08.2016. 14:18
Nabavka usluga prevoza pacijenata na hemodijalizu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
657-7-2-9-3-8/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA DOM ZDRAVLJA "SVETI VRAČEVI" ČELINAC
IDB/JIB 4401303570003
Kontakt osoba Verica Topić
Adresa Vidovdanska br 5
Poštanski broj 78240 Čelinac (sp bl)
Opština/Grad Čelinac
Telefon (051) 551-044
Faks (051) 555-260
Elektronska pošta dzcelinac@teol.net
Internet adresa www.dzcelinac.org
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Čelinac
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Zdravstvene i socijalne usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga prevoza pacijenata na hemodijalizu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke je: Nabavka usluga prevoza pacijenata na hemodijalizu.
Prevoz pacijenata na hemodijalizu i briga za pacijente od stana do dijaliznog centra i od dijaliznog centra do stana.
Prevoz pacijenata se vrši tri puta sedmično, a pacijenti su podijeljeni dnevno u pet grupa. Broj pacijenata u prvoj grupi je 6
pacijenata, druga grupa 3 pacijenta i treća grupa 3 pacijenta i četvrta i peta grupa po 1 pacijent.
Predviđeno vrijeme dijaliziranja pacijenata prema rasporedu dijaliznog centra: I grupa 7:00-12:00h, II grupa 12:00-17:00h i III
grupa 17:00-22:00h. Putni pravci:
I-(6 pacijenata)-Čelinac-Mlinska Rijeka-Banja Luka(Dijalizni centar)-Čelinac-Mlinska Rijeka - 78km,
II-(3 pacijenta)-Čelinac-Popovac-Šahinovići-Čelinac-Banja Luka (Dijalizni centar)-Čelinac – Popovac-Šahinovići-108km,
III-(3 pacijenta)-Čelinac-Jošavka-Šnjegotina Velika--Banja Luka (Dijalizni centar)-Čelinac – Šnjegotina Velika 198km.
IV-(1 pacijent)-Čelinac-Karač-Banja Luka(dijalizni centar)-Čelinac-Karač 196km
V-(1pacijent)-Čelinac-Popovac-Čelinac-Popovac 118km
Usluga prevoza se vrši jednim vozilom po grupama, koje je odgovarajuće za prevoz dijaliziranih pacijenata.
Izvršilac usluge prevoza pacijenata na dijalizu je duzan dostaviti popunjen putni nalog do 3-eg u mjesecu za prethodni
mjesec u kome je naznaceno pocetno i krajnje stanje kilometara, registarski broj vozila kao i marku vozila.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 60130000-8 | Usluge drumskog putničkog prevoza za posebne namjene |
Dodatni predmet(i) | 60000000-8 | Prevozne usluge (osim prevoza otpada) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Trenutno se vrši prevoz 14 pacijenata, tri puta sedmično. Ponudu dostaviti za prevoz 15 pacijenata. Prema tom broju i
sadašnjem rasporedu , godišnje bi se izvršio prevoz 2340 pacijent.( 15 pacijenata x 13 puta mjesečnox 12 mjeseci)
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dom zdravlja "Sveti Vračevi", Čelinac
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina po zaključenju Ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje do 30 dana
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.9.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 2.9.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 2.9.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto JZU Dom Zdravlja Sveti Vračevi Čelinac u sali za sastanke
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Verica Topić
Adresa Vidovdanska br 5
Poštanski broj 78240 Čelinac (sp bl)
Opština/Grad Čelinac
Telefon (051) 551-044
Faks (051) 555-260
Elektronska pošta dzcelinac@teol.net
Internet adresa www.dzcelinac.org
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
DŽEMAIL MAŠOVIĆ autoprevoznik Ilidža - Ahmed Paše Hercegovića 13 71210 Ilidža
-
RU Kreka d.o.o. - Tuzla - ul. Mije Keroševića Guje br. 1 75000 Tuzla
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
MERIDIAN a.d. Banja Luka - Ulica Branka Perduva bb 78000 Banja Luka
-
Rail Cargo Logistics - BH d.o.o. - ul. Trešnje br. 1 71210 Ilidža
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka
-
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Sarajevo - ul. Industrijska broj 12 71240 Hadžići
-
S.E-SARAJKA d.o.o. Živinice - Magistralni put bb 75270 Živinice