Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.08.2016. 10:30
Nabavka usluga prevoza učenika u školskoj 2016/2017. godini, na relaciji Međeđa-Višegrad-Međeđa
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
6529-7-2-1-3-1/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU OSNOVNA ŠKOLA "VUK KARADŽIĆ" VIŠEGRAD
IDB/JIB 4400502640006
Kontakt osoba BRANKICA NIKOLIĆ
Adresa VOJVODE PUTNIKA 16
Poštanski broj 73240 Višegrad (sp bl)
Opština/Grad Višegrad
Telefon (058) 620-463
Faks (058) 620-463
Elektronska pošta os181@teol.net
Internet adresa os181@teol.net
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge prijevoza kopnom putnika i robe, uključujući usluge blindiranih vozila, i usluge dostave, osim
usluga prijevoza pošte
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
PREVOZ UČENIKA U ŠKOLSKOJ 2016/2017. GODINI
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
NABAVKA PREVOZA UČENIKA U ŠKOLSKOJ 2016/2017. GODINI NA RELACIJI MEĐEĐA-VIŠEGRAD-MEĐEĐA.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 60000000-8 | Prevozne usluge (osim prevoza otpada) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
UGOVOR O PREVOZU UČENIKA
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
VIŠEGRAD
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
ŠKOLSKA 2016/2017.GODINA
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
DA
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
DA
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
DA
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
22.8.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.8.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.8.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto VOJVODE PUTNIKA 16, 73240 VIŠEGRAD
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
DŽEMAIL MAŠOVIĆ autoprevoznik Ilidža - Ahmed Paše Hercegovića 13 71210 Ilidža
-
RU Kreka d.o.o. - Tuzla - ul. Mije Keroševića Guje br. 1 75000 Tuzla
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
MERIDIAN a.d. Banja Luka - Ulica Branka Perduva bb 78000 Banja Luka
-
Rail Cargo Logistics - BH d.o.o. - ul. Trešnje br. 1 71210 Ilidža
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka
-
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Sarajevo - ul. Industrijska broj 12 71240 Hadžići
-
S.E-SARAJKA d.o.o. Živinice - Magistralni put bb 75270 Živinice