Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 09:37
Nabavka usluga tehničke zaštite ljudi i imovine općine Lukavac
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
719-7-2-2-3-29/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA LUKAVAC
IDB/JIB 4209451920007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Merima Omerdić
Adresa Trg Slobode 1
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 366-753
Faks (035) 366-703
Elektronska pošta nermina.selimovic@lukavac.ba
Internet adresa www.lukavac.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge istrage i osiguranja, osim usluga oklopnih vozila
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
TEHNIČKA ZAŠTITA LJUDI I IMOVINE OPĆINE LUKAVAC
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke je tehnička zaštita ljudi i imovine u vlasništvu općine Lukavac i održavanje sistema tehničke zaštite
(sistem protuprovale i sistem video nadzora).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79711000-1 | Usluge nadzora alarmnih uređaja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Data u tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavna zgrada općine Lukavac na adresi Trg Slobode broj 1. i dislocirani objekat arhive općine Lukavac na adresi Žrtava rata
bb u Lukavcu.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Usluge će se pružati u periodu od 06.04.2021. godine do 06.04.2022. godine.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 98,00 %
2 Rok plaćanja 2,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
8.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 09.03.2021. 10:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto OPĆINA LUKAVAC – SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE, TRG SLOBODE BROJ 1,
75300 LUKAVAC
Datum i vrijeme 09.03.2021. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Agencija DELTA SECURITY d.o.o. Čitluk - Gospodarska zona Tromeđa II broj 3 88260 Čitluk
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
KUW-ING d.o.o. Kalesija, u likvidaciji - Dubnica bb 75260 Kalesija
-
ALPHA-SECURITY d.o.o. Banja Luka - Ulica Dragana Bubića broj 14 a 78000 Banja Luka
-
A&M SECURITY d.o.o. Banovići, u likvidaciji - ul. 10. Septembar br.22 75290 Banovići
-
Sword Security d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 83 71000 Centar
-
BRAĆA KARIĆ Zenica, d.o.o. - Ul. Zmaja od Bosne bb (Poslovna zona 1) 72000 Zenica
-
PROTECTION BH d.o.o. Živinice - ul. 25. novembar br. 100-ZPC Čardaklija 75270 Živinice
-
Agencija KARAČ SECURITY d.o.o. Bihać - u likvidaciji - Miroslava Krleže br. 2 77101 Bihać
-
AGENCIJA KAMIR d.o.o. Široki Brijeg - Obilazna cesta 23 88220 Široki Brijeg
-
J.P. Vodovod a.d. Bileća - Svetog Vasilija Ostroškog br. 5 89230 Bileća