Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.02.2016. 15:27

Nabavka usluge kotizacije za učešće na seminarima, savjetovanjima, simpozijima, kongresima i stručnim obukama u periodu do 31.12.2016. godine

Izvor: Akta.ba, 19.02.2016.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d. Trebinje Zavisno preduzeće

"Hidroelektrane na Trebišnjici" akcionarsko društvo, Trebinje

 

Broj: 906

Datum: 19.02.2016.

 

Predmet: Poziv za dostavljanje ponude za nabavku usluge kotizacije za učešće na seminarima, savjetovanjima, simpozijima, kongresima i stručnim obukama u periodu do 31.12.2016. godine.

 

Poštovani,

Pozivamo sva privredna društva i udruženja u zemlji i inostransgvu, registrovana za pružanje usluga organizovanja edukacija, savjetovanja, seminara, simpozijuma i drugih naučnih i drugih skupova iz oblasti finansija, računovodstva, revizije, javnih nabavki i ostalih oblasti primjene prava, oblasti primjene standarda 150 14001 i ON5A5 18001, informacionioh tehnologija i ostalih tehničkih oblasti.., da dostave ponudu za potrebe stručnog usavršavanja radnika Mješovitog Holdinga „EPS-MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, u periodu do 31.12.2016. godine. Procedura javne nabavke će se obaviti u skpadu sa Pravilnikom o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Dio B Zakonom o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH» br. 104/14)

Sve informacije u vezi sa ovim postupkom možete dobiti od: Darko Mrda, dipl. inž. za proizvodnju i menadžment: tel: 059/278-326; faks: 059/ 225-021, e-mail: nabavke@het.ba

 

1. Predmet nabavke

1.1 Predmet javne nabavke su usluge stručnog usavršavanja radnika Mješovitog Holdinga „EPS-MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje iz oblasti finansija, računovodstva, revizije, javnih nabavki i ostalih oblasgi primjene prava, oblasti primjene standarda 150 14001 i ON5A5 18001, informacionioh tehnologija i ostalih tehničkih oblasti. Oznaka i naziv iz JRJN: 80530000-8 (Usluge stručnog osposobljavanja)

1.2 Usluge će se pružati sukcesivno, po potrebi do 31.12.2016. godine., odnosno zaključivaće se više jednokratnih narudžbenica/ugovora.

1.3 Po okončanju postupka donijeće se odluka o izboru najpovoljnije ponude u skladu sa postavljenim kriterijumima.

1.4 Redni broj nabavke u Planu javnih nabavki:

Predmetna nabavka je predviđena u privremnom Planu nabavke usluga za 2016. god. Direkcija za proizvodnju i tehničke poslove:

- Broj planske stavke 12. (Usluge stručnih putovanja, seminara i obuke radnika HE Trebinje 1) 

- Broj planske stavke 42. (Obrazovni seminari - sertifikacija)

- Broj planske stavke 47. (Troškovi za obuku za nove verzije standarda 150 14001 i ON5A5 18001)

- Broj planske stavke 58. (Obuka zaposlenih laboratorije za vodu radi sticanja neophodnih sertifikata)

Direkcija za upravljanje sistemom:

- Broj planske stavke 5. (Stručno usavršavanje radnika) Direkcija za ekonomske, pravne i opšte poslove

- Broj planske stavke 24. (Stručno usavršavanje (seminari, simpozij, kongres))

 

2. Način dostavljanja ponuda

Ponude se dostavljaju u pisanom obliku na adresu „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, Obala Luke Vukalovića br. 2., 89 101 Trebinje/ Republika Srpska (kancelarija 89), na faks broj: 059/225-021 ili putem elektronske pošte, na E-taP: nabavke@het.ba Po objavi ovog Javnog poziva svi zainteresovani privredni subjekti u zemlji i inostranstvu koji su registrovani za pružanje usluga stručnog usavršavanja mogu dostaviti svoje ponude do kraja 2016. godine.

 

3. Rok za dostavljanje ponuda

Rok za dostavljanje ponuda je 31.12.2016. godine do 12:00 časova, na način opisan u prethodnoj tački

 

4. Kriterij dodjele ugovora

4.1. Kriterij za dodjelu ugovora je: Najniža cijena.

 

5. Obavještenje o dodjeli

Svi ponuđači će biti obaviješteni elektronskim putem o rezultatima postupka javne nabavke u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke Ugovornog organa. Uz obavještenje o rezultatima postupka ugovorni organ će dostaviti ponuđačima odluku o izboru najpovoljnije ponude.

 

6. Informacije o zaštiti prava dobavljača

U slučaju da je ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povredu odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu ugovornom organu, na način i u rokovima propisanim članom 99. i 101. Zakona.

 

Direktor

Gordan Mišeljić dip.maš.inž.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: