Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.03.2021. 10:10
(nastavak aukcije) Nabavka sistema za otkrivanje eksploziva (EDS)
TENDERSKA DOKUMENTACIJA ZA UGOVORE O JAVNOJ NABAVCI ROBA JAVNA NABAVKA ROBA PUTEM OTVORENOG POSTUPKA
SISTEM ZA OTKRIVANJE EKSPLOZIVA (EDS)
1. OPŠTI PODACI
Broj nabavke |
6814 |
|
JP Međunarodni Aerodrom Sarajevo d.o.o. |
Podaci u Ugovornom organu |
Kurta Schorka 36 71210 Ilidža-Sarajevo Bosna i Hercegovina |
Identifikacijski broj |
4200068970001 |
Kontakt osoba ispred Ugovornog organa |
Nenad Cipović t: +387 33 289 159 f: +387 33 289 141 ncipovic@saraievo-airport.ba |
Popis privrednih subjekata isključenih iz postupka nabavke po osnovu Čl. 52 stav (4) ZJN |
Nema isključenih privrednih subjekata po osnovu Čl. 52 stav (4) ZJN |
Redni broj nabavke iz plana nabavki za 2021. g. |
G.13 |
JRJN kod |
38546000-4 Sustav za otkrivanje eksploziva |
Vrsta postupka |
Otvoreni postupak |
Vrsta ugovora |
Robe |
Procjenjena vrijednost (u KM, bez PDV-a) |
6.380.000,00 |
Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum |
Ne |
Da li je predviđena e-aukcija |
Da |
Krajnji rok za traženje pojašnjenja ove TD |
22.02.2021. do 12:00 |
Krajnji rok za dostavljanje ponuda |
25.03.2021. do 12:00 |
|
J.P. Međunarodni aerodrom „SARAJEVO" d.o.o. |
Mjesto dostavljanja ponuda |
Sarajevo, ul. Kurta Schorka 36, 71210 Sarajevo - Protokol administrativne zgrade |
Datum i vrijeme javnog otvaranja ponuda |
25.03.2021. u 12:30 |
Mjesto otvaranja ponuda |
Sala za sastanke (764), Administrativna zgrada |
2. PREDMET NABAVE
Predmet nabavke su robe:
Sistem za otkrivanje eksploziva (EDS)
Robe će se dostaviti u roku naznačenom u ponudi, i taj rok je predmet duži od 210 dana.
Mjesto dostavljanja roba je Međunarodni Aerodrom Sarajevo.
Plaćanje za isporučenu robu izvršit će se 30% avansno, 55% u roku od preostalih 15% nakon ispunjenja svih preostalih ugovornih obaveza uputstava, itd.).
Garantni rok je naznačen u ponudi, i predmet je bodovanja.
bodovanja. Rok ne može biti 30 dana od isporuke robe, a (SAT test, obuka, dostava
3. OCJENA PONUDA
Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji je dostavio najbolje ocijenjenu prihvatljivu ponudu. Odbit će se ponude koje nisu u skladu sa opisom predmeta javne nabavke.
3.1 Kriteriji dodjele ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija (prema opadajućem redoslijedu):
1. CIJENA 75%
2. GARANTNI ROK 15%
3. ROK ISPORUKE 10%
Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji je ponudio najbolje ocjenjenu prihvatljivu ponudu.
U slučaju da dva ili više ponuđača imaju isti broj bodova, ugovor će se dodijeliti onom koji je ponudio nižu cijenu.
Bodovi se dodjeljuju u skladu sa slijedećom formulom:
U = P + G + D
Pri čemu je:
U - ukupan broj bodova
P - broj bodova koji je dobio ponuđač za cijenu
G - broj bodova koji je dobio ponuđač za dužinu garantnog roka izraženog u mjesecima D - broj bodova koji je ponuđač ponudio za rok isporuke, izražen u kalendarskim danima od zaključenja ugovora
3.1.1 Cijena
Maksimalan broj bodova [75] će se dodijeliti ponuđaču koji je predložio najnižu bruto cijenu (uključujući i sve indirektne poreze). Drugi ponuđači će u skladu s tim dobiti manji broj bodova, prema slijedećoj formuli:
P = — х [75]
Pt
Pri čemu je:
P - broj bodova koji je ponuđač dobio za ponuđenu cijenu Pl - najniža cijena koja je ponuđena u postupku nabavke Pt - cijena koja je predložena u ponudi koja je predmet ocjene
[75] - maksimalan broj bodova koji je dodijeljen ponuđaču koji je ponudio najnižu cijenu
3.1.2 Dužina garantnog roka
Maksimalan broj bodova [15] će se dodijeliti ponuđaču koji je ponudio najduži garantni rok izražen u mjesecima. Drugi ponuđači će u skladu s tim dobiti manji broj bodova, prema slijedećoj formuli:
^ Gt G = — х [15]
Gh
Pri čemu je:
G - broj bodova koji je ponuđač dobio za ponuđenu dužinu garantnog roka Gt - dužina garancije ponuđena u ponudi koja je predmet ocjene Gh - najduža ponuđena garancija u svim ponudama koje su predmet ocjene [15] - maksimalan broj bodova koji je dodijeljen ponuđaču koji je ponudio najduži garantni rok izražen u mjesecima
Napomena: dužina garantnog roka ne može biti manja od 12 mjeseci.
3.1.3 Rok isporuke
Maksimalan broj bodova [10] će se dodijeliti ponuđaču koji je ponudio najkraći rok isporuke izražen u kalendarskim danima. Drugi ponuđači će u skladu s tim dobiti manji broj bodova, prema slijedećoj formuli:
7Л Dl
D = — х [10]
Dt
Pri čemu je:
D - broj bodova koji je ponuđač dobio za ponuđeni broj dana potreban za isporuku Dl - najkraći broj dana potreban za isporuku u postupku nabavke Dt - broj dana potreban isporuku u ponudi koja je predmet nabavke
[10] - maksimalan broj bodova koji je dodijeljen ponuđaču koji je ponudio najkraći rok za isporuku izražen u kaledarskim danima
NAPOMENA: Ponuđeni rok ne može biti duži od 210 dana. Ponude u kojima rok isporuke bude duži od 210 dana biće proglašene neprihvatljivim.
3.2 Preferencijalni tretman domaćeg
Ugovorni organ obavezno primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg (preferencijalni tretman cijene) na osnovu člana 67. Zakona i Odluke o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg.
Prilikom računanja cijena iz ponuda u svrhu poređenja ponuda, cijena iz domaćih ponuda će biti umanjena za preferencijalni faktor u iznosu od 30%, u skladu sa Odlukom Vijeća ministra Bosne i Hercegovine.
U smislu ove odredbe, domaće ponude su ponude koje dostave fizička ili pravna lica sa sjedištem u BiH, osnovana u skladu sa zakonom BiH, i u kojima je najmanje 50% vrijednosti ponuđenih roba porijeklom iz Bosne i Hercegovine.
Ponuđač je dužan izjasniti se o svojoj ponudi u smislu preferencijalnog tretmana domaćeg u obrascu za ponudu (Aneks I) - Izjava ponuđača, birajući odgovarajuću opciju za njegovu ponudu (a ili b).
3.3 Neprirodno niske ponude
Ako su dostavljene ponude neprirodno niske u odnosu na ponuđene robe, usluge ili radove, ugovorni organ će zahtijevati od ponuđača da opravda ponuđenu cijenu. Ako ponuđač ne dostavi zadovoljavajuće opravdanje, ugovorni organ ima pravo odbiti takvu ponudu.
Ugovorni organ će obavezno od ponuđača tražiti pojašnjenje o cijeni ponude ako su ispunjeni sljedeći uslovi:
a) Cijena ponude je za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ako su dostavljene najmanje tri prihvatljive ponude
b) Cijena ponude je za više od 20% niža od drugorangirane prihvatljive ponude
Ugovorni organ može od ponuđača tražiti pojašnjenje cijene ponude i iz drugih razloga navedenih u Članu 66. Zakona o javnim nabavkama BiH.
Da bi dobio obrazloženje za neprirodno nisku cijenu, ugovorni organ u pisanoj formi zahtijeva od ponuđača da pruži detaljne informacije o relevantnim sastavnim elementima ponude, uključujući i elemente cijene i kalkulacija. Ugovorni organ će uzeti u obzir objašnjenje:
a) ekonomičnosti procesa proizvodnje;
b) tehničkih rješenja koja su odabrana i/ili izuzetno povoljnih uslova koji su na raspolaganju ponuđaču za dostavu roba ili usluga ili izvođenje radova;
c) originalnosti roba koje ponuđač nudi;
d) poštivanja odredbi koje se odnose na zaštitu na radu i radne uslove koji su na snazi na lokaciji gdje će se robe dostaviti, usluge izvršiti ili radovi izvesti.
e) Mogućnost da ponuđač prima državnu pomoć
3.4 Ispravke grešaka i propusta
Ugovorni organ će ispraviti bilo koju grešku u ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Ugovorni organ će neodložno ponuđaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je ponuđač to odobrio u roku koji je odredio ugovorni organ. Ako ponuđač ne odobri predloženu ispravku, ponuda se odbacuje.
Ugovorni organ će ispraviti greške u računanju cijene u slijedećim slučajevima:
a) kada postoji razlika između iznosa izraženog u brojevima i riječima - u tom slučaju prednost ima iznos izražen riječima, osim ukoliko se na taj iznos ne odnosi aritmetička greška;
b) ako postoji razlika između jedinične cijene i ukupnog iznosa koji se dobije množenjem jedinične cijene i količine, jedinična cijena koja je navedena će imati prednost i potrebno je ispraviti konačan iznos;
c) ako postoji greška u ukupnom iznosu u vezi sa sabiranjem ili oduzimanjem podiznosa, podiznos će imati prednost, kada se ispravlja ukupan iznos.
Iznosi koji se isprave na taj način će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova ponuda se odbacuje.
3.5 E-aukcija
Ovaj postupak nabavke predviđa korištenje e-aukcije, i to za kriterij cijene.
E-aukcija će se provesti putem portala www.ejn.gov.ba i to u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (Službeni glasnik BiH 66/16).
Ponuđač koji nakon e-aukcije bude odabran kao najpovoljniji dužan je nakon dostavljanja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti novi Obrazac za cijenu ponude koji će da odražava smanjene cijene iz e-aukcije, u roku naznačenom u Odluci, a koji iznosi 7 radnih dana. Neispunjavanje ove obaveze rezultiraće time da ugovor bude dodijeljen sljedećem najpovoljnijem ponuđaču.
4. KVALIFIKACIJA
4.1 Lična sposobnost (Čl. 45. ZJN)
4.1.1 Ugovorni organ će odbaciti ponudu ako:
a) je ponuđač u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organiziranog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
b) je ponuđač pod stečajem ili je predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
c) ponuđač nije ispunio obaveze u vezi s plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registriran;
d) ponuđač nije ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.
4.1.2 Ponuđač u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz tačke 4.1.1. dužan je dostaviti popunjenu
Izjavu o ispunjavanju uslova iz Čl. 45 ZJN ovjerenu kod nadležnog organa, koja je sastavni dio ove
tenderske dokumentacije.
4.1.3 Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor obavezan je dostaviti sljedeće dokumente kojima će
potvrditi da se slučajevi iz tačke 4.1.1. ne odnose na njega:
a) uvjerenja nadležnih sudova, i to Suda BiH i Suda prema sjedištu pravnog lica - ponuđača, kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca;
b) uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registriran ponuđač kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;
c) uvjerenja nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;
d) uvjerenja nadležnih institucija da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.
Ugovorni organ može odbiti ponudu i ukoliko utvrdi da je ponuđač:
e) bio kriv za težak profesionalni propust počinjen tokom perioda od tri godine prije početka postupka, a koji ugovorni organ može dokazati na bilo koji način, posebno, nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica zbog namjere ili nemara ponuđača.
4.1.4 Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor dužan je ugovornom organu dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumenata traženih tačkom 4.1.3, ne starijih od 90 dana od dana otvaranja ponuda, u roku od 7 radnih dana od dana prijema Obavijesti i odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Neispunjavanje ove obaveze rezultiraće time da ugovor bude dodijeljen sljedećem najpovoljnijem ponuđaču. Ponuđač takođe može dostaviti sve tražene dokumente odmah uz ponudu, ali i u tom slučaju MORA dostaviti izjavu iz stavke 4.1.2.
4.2 Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti (Čl. 46. ZJN)
4.2.1 Ugovorni organ će odbaciti ponudu ako:
a) Ponuđač nije registrovan u odgovarajućim registrima zemlje iz koje dolazi za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke;
4.2.2 Ponuđač je obavezan uz ponudu dostaviti sljedeće dokumente kojima će potvrditi da se slučajevi iz tačke 4.2.1. ne odnose na njega:
a) Izvod iz sudskog registra (Original ili ovjerena kopija), ili ekvivalentni dokument druge države. NAPOMENA:
Ukoliko mu bude ponuđen ugovor, ponuđač je dužan u roku od 7 radnih dana od dana prijema Obavijesti i odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti ugovornom organu Izvod iz sudskog registra (Original ili ovjerena kopija, ne stariji od 90 dana od dana dostavljanja ponude), ili ekvivalentni dokument druge države. Ponuđač takođe može dostaviti traženi dokument odmah uz ponudu.
4.3. Ekonomska i finansijska sposobnost (Čl. 47. ZJN)
Ne zahtjeva se.
4.4. Tehnička i profesionalna sposobnost (Čl. 48. - Čl. 51. ZJN)
4.4.1 Ugovorni organ će odbaciti ponudu ako:
a) Ponuđač nema uspješno iskustvo u realizaciji posla iste ili slične vrste i istog ili sličnog obima;
b) Ponuđač nema uspostavljen međunarodno priznat sistem upravljanja kvalitetom;
c) Ponuđač ne ispunjava standarde i nepoštuje preporuke iz Aneksa 17 opšte konvencije o civilnom zrakoplovstvu, preporuke dokumenta 30 Evropske konvencije za civilno zrakoplovstvo, regulative Evropske komisije i odredbe Programa sigurnosti civilnog zrakoplovstva u BiH vezane za održavanje, servisiranje i kalibražu sigurnosne opreme za kontrolu lica i stvari na aerodromima u BiH, a sve u skladu sa Čl. 78. Programa sigurnosti civilnog zrakoplovstva u BiH (Sl. Glasnik BiH 20/08);
d) Ponuđač nije ovlašten za usluge tehničke zaštite po pozitivnim zakonskim i pod-zakonskim propisima FBiH, jer predmet nabavka spada u sredstva i opremu definisanu Uredbom o poslovima tehničke zaštite, član 21.
e) Ponuđač nije ovlašten za distribuciju izvora jonizirajućih zračenja.
4.4.2 Ponuđač je obavezan uz ponudu dostaviti sljedeće dokumente kojima će potvrditi da se slučajevi iz tačke 4.4.1. ne odnose na njega:
a) Potvrda o dobro izvršenom poslu izdana od druge ugovorne strane, kojom se potrvrđuje da je u periodu 01.01.2018. - 01.01.2021., ponuđač uspješno realizovao ugovor isporuke istih ili sličnih roba koje se odnose na predmet nabavke (oprema za sigurnosni pregled lica i stvari) u vrijednost od 500.000,00 KM bez PDV-a ili više.
Potvrda mora obavezno da sadrži vrijednost ugovora, tačan naziv isporučene robe i tačan datum realizacije ugovora. Ugovorni organ zadržava puno pravo provjere izdate potvrde, uključujući uvid u prateću dokumentaciju i eventualni posjet izdavaču potvrde. Potvrde čija eventualna provjera bude onemogućena ugovornom organu, neće biti priznate kao valjane.
b) Original ili ovjerena kopija važećeg certifikata EN ISO 9001:2015 ili ekvivalentnog certifikata;
c) Original ili ovjerena kopija važećeg odobrenja Direkcije za civilno zrakoplovstvo BiH za održavanje, servisiranje i kalibražu sigurnosne opreme za kontrolu lica i stvari na aerodromima u BiH;
d) Original ili ovjerena kopija važećeg Rješenja FMUP-a za obavljanje poslova tehničke zaštite.
e) Original ili ovjerena kopija važeće licence za distribuciju izvora jonizirajućih zračenja izdata od strane Državne regulatorne agencije za radijacijsku i nuklearnu sigurnost Bosne i Hercegovine
4.5 Odredbe za grupe ponuđača
Jedan ponuđač može u postupku nabavke nastupiti samo kao član jedne grupe ponuđača, ili samostalni ponuđač. Ako se isti ponuđač pojavi kao samostalni ponuđač ili član grupe ponuđača u više ponuda, sve takve ponude će biti odbijene.
Jedan ponuđač može nastupiti kao podugovarač u neograničenom broju ponuda, ako se niti u jednoj od tih ponuda ne pojavljuje u svojstvu samostalnog ponuđača, ili člana grupe ponuđača.
Grupa ponuđača koja želi učestvovatu u ovom otvorenom postupku javne nabavke dužna je dostaviti orginal ili ovjerenu kopiju pravnog akta o udruživanju u grupu ponuđača radi učešća u postupku javne nabavke, u roku od 5 dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnije ponude. Navedeni pravni akt mora sadržavati: ko su članovi grupe ponuđača sa tačnim identifikacionim elementima; ko ima pravo istupa, predstavljanja i ovlaštenje za potpisivanje ugovora u ime grupe ponuđača kao i utvrđenu solidarnu odgovornost između članova grupe ponuđača za obaveze koje preuzima grupa ponuđača. Ukoliko ponuđač ne dostavi definisani pravni akt sa definisanom sadržinom, ugovor će se dodijeliti sledećem ponuđaču sa rang liste.
U slučaju da zahtjeve dostavljaju grupe ponuđača, ugovorni organ će prilikom ocjene stepena u kojem su ispunjeni kriteriji utvrđeni u tenderskoj dokumentaciji uzeti u obzir finansijsko stanje, kvalifikacije i tehničku i profesionalnu sposobnost članova grupe ponuđača. Stoga članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan paket dokumenata koji su navedeni u tačci 4.3 (Izuzev dokaza o solventnosti, i ne-blokiranju računa, ako je tražen) i 4.4 tenderske dokumentacije i dokumente i izjave vezane za predmet javne nabavke. Dokumenti koji su navedeni pod tačkom 4.1, 4.2 i dokaz o solventnosti i ne-blokiranju računa (ukoliko je tražen) moraju se posebno pripremiti za svakog člana grupe ponuđača.
5. INSTRUKCIJE ZA PONUĐAČE
5.1 Sadržaj ponude
Ponuda treba sadržavati slijedeće dokumente:
a) Sadržaj ponude;
b) Obrazac za ponudu, popunjen u skladu sa šemom koja je data u Aneksu I uz tendersku dokumentaciju, uključujući i Izjavu ponuđača kao njen sastavni dio, i sve priloge pobrojane u njoj
c) Spisak povjerljivih informacija, u skladu sa šemom koja je data u Aneksu II ove tenderske dokumentacije
d) Obrazac za cijenu ponude, popunjen u skladu sa šemom koja je data u Aneksu III tenderske dokumentacije;
e) Popunjen, potpisan i ovjeren Nacrt ugovora, dat u Aneksu IV ove tenderske dokumentacije;
f) Dokumenti zahtjevani tačkom 4.2.2 ove tenderske dokumentacije;
g) Dokumenti zahtjevani tačkom 4.4.2 ove tenderske dokumentacije;
h) Izjava po Članu 45. ZJN (obrazac dat u prilogu, Aneks V);
i) Izjava po Članu 52. ZJN (obrazac dat u prilogu, Aneks VI);
j) Tehnička dokumentacija (katalozi, datasheets, itd..) iz kojih se jasno vidi da oprema koja će biti
instalirana ispunjava uslove postavljene u Aneksu VII; k) Ostali dokumenti koji se odnose na predmet nabavke, a koji su u skladu sa tenderskom
dokumentacijom; l) Garancija za ozbiljnost ponude.
5.2 Priprema ponude
Ponuđači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja.
Ponuda i svi dokumenti i korespodencija u vezi sa ponudom između ponuđača i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Prateći dokumenti i štampana literatura koju dostavlja ponuđač mogu biti napisani na engleskom jeziku.
Original ponuda treba biti otkucana ili napisana neizbrisivom tintom. Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani (korištenjem jemstvenika i pečata, ili ljepljenjem (Spiralni uvez bez jemstvenika nije prihvatljiv), na način da se stranice ne mogu izvlačiti ili naknadno umetati. Svi listovi ponude, osim neizmijenjene odštampane literature poput kataloga i garancije za ponudu, trebaju biti numerisani. Sve dopune i izmjene ponude moraju biti čitljive i parafirane od ovlaštenih lica.
Dostavljanje alternativnih ponuda nije dozvoljeno.
5.3 Dostavljanje ponuda
Ponuđač će dostaviti jednu ponudu u hardcopy originalu na kojoj će čitko napisati: "ORIGINAL PONUDA". Ponuda se dostavlja i jednoj digitalnoj kopiji u vidu scana u PDF formatu. Čitav scan mora biti dostavljen u jednoj datoteci. Digitalna kopija se može dostaviti na CD-u ili DVD-u. Način uvezivanja medija sa kopijom ponude u original ponude nije bitan, i ne može biti razlog za odbijanje ponude. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom ponuđača, na kojoj će pisati slijedeće riječi: "Ponuda za - Sistem za otkrivanje eksploziva (EDS) - ne otvarati do 25.03.2021. godine do 12,30 sati".
Ponuda se dostavlja na Protokol ugovornog organa lično ili putem pošte.
Ponuđači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Ugovorni organ mora biti obaviješten u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava ponuđača treba pisati slijedeće: "IZMJENA PONUDE" ili "POVLAČENJE PONUDE".
Ponuda mora biti validna najmanje 120 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
5.4 Računanje cijene
Ponuđač treba popuniti obrazac za ponudu i obrazac za cijenu ponude koji se nalaze u prilogu ove tenderske dokumentacije, uz naznaku roba koje će biti dostavljene, zemlju njihovog porijekla, količinu i cijenu.
Sve cijene trebaju biti navedene u KM / EUR, uključujući i pripadajuće indirektne poreze. Izuzetno, ako je tenderskom dokumentacijom omogućeno da se cijene navode i u drugoj valuti, navedeni iznos će se preračunati u KM po srednjem kursu koji utvrđuje Centralna banka Bosne i Hercegovine na dan otvaranja ponuda i zadržati po istom kursu sve do isteka perioda važenja ponude.
Ponuđač će navesti u rasporedu cijena jediničnu cijenu (tamo gdje to odgovara) i ukupan iznos ponude za robe koje se nude.
Ponuđena cijena roba treba uključivati sve obaveze vezane za tu robu.
Cijena koju navede ponuđač neće se mijenjati u toku izvršenja ugovora i ne podliježe bilo kakvim promjenama, ukoliko nije drugačije određeno u tenderskoj dokumentaciji. Ugovorni organ će kao neprihvatljivu odbiti onu ponudu koja sadrži cijenu koja se može prilagođavati, a koja nije u skladu sa ovim stavom.
5.5 Komunikacija
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespodencije) između ugovornog organa i dobavljača treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom, e-mailom, ili lično na adresu naznačenu u tenderskoj dokumentaciji.
5.6 Pojašnjenja tenderske dokumentacije
Zainteresirani dobavljači mogu tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije od ugovornog organa u pisanoj formi, i to blagovremeno, a najkasnije 10 (deset) dana prije isteka roka za podnošenje ponuda.
Ugovorni organ će pripremiti odgovor u pisanoj formi u kojoj će zadržati stvarnu konkurentsku osnovu postupka dodjele ugovora, koji će se dostaviti svim dobavljačima u roku od 3 (tri) dana od prijema zahtjeva za pojašnjenje, a najkasnije 5 (pet) dana prije isteka roka za podnošenje ponuda. Ukoliko je na temelju sadržaja odgovora potrebno mijenjati tendersku dokumentaciju, ugovorni organ će produžiti rok za dostavljanje ponuda i to najmanje za 7 (sedam) dana.
Ugovorni organ može u svako doba promijeniti tendersku dokumentaciju pod uslovom da su sve izmjene dostupne zainteresiranim dobavljačima isti dan, a najkasnije 5 (pet) dana prije datuma koji je određen kao rok za podnošenje ponuda. Donesena izmjena će biti sastavni dio tenderske dokumentacije.
5.7 Uzorci
Ne zahtijeva se.
5.8 Dokazivanje ekvivalentnosti traženom proizvodu
Ukoliko ponuđač nudi proizvode koji su ekvivalentni traženim, on mora putem tehničke dokumentacije i eventualno uzorkovanja i testiranja proizvoda, shodno tački 5.7, Aneks III i Aneks VIII ove tenderske dokumentacije, dokazati da proizvod koji on nudi ima tehničke, funkcionalne i druge karakteristike jednake ili bolje od onih koje ima traženi proizvod.
6. GARANCIJE
6.1 Garancija za ozbiljnost ponude
Uz sve ponude se mora dostaviti garancija za ponudu u iznosu od 1,5% od procjenjene vrijednosti ugovora, sa rokom važnosti od dana podnošenja ponude do isteka opcije ponude + 30 dana.
Tekst garancije dat je u prilogu ove tenderske dokumentacije.
Garancija se dostavlja u originalu, u zatvorenoj plastičnoj foliji (PVC „U" košuljici) koja se na vrhu zatvori naljepnicom. Folija koja sadrži garanciju se potom uvezuje u cjelinu ponude. Ugovorni organ će prihvatiti i druge slične načine dostavljanja garancije koji osiguravaju da garancija bude uvezana u ponudu na način da pri tome ne bude oštećena.
Garancija ni pod kojim uslovom ne smije biti probušena!
6.2 Garancija za dobro izvršenje ugovora
Ugovorni organ će tražiti garanciju za izvršenje ugovora. Iznos garancije za izvršenje ugovora je 10% od vrijednosti ugovora, uvećane za PDV.
U slučaju dodjele ugovora bezuslovna bankarska garancija za dobro izvršenje posla-ugovora u iznosu od 10% vrijednosti ugovora uvećane za PDV će poslužiti za pokrivanje svake štete i troškova koje ugovorni organ može imati ukoliko izabrani ponuđač prekrši ugovor o nabavci.
"Pokriće iz bankarske garancije ne oslobađa izvršioca ugovora odgovornosti sve do namirenja stvarne štete".
Garancija za dobro izvršenje ugovora mora biti dostavljena u obliku bezuvjetne bankovne garancije.
Bezuslovna bankovna garancija za dobro izvršenje ugovora dostavlja se po potpisivanju ugovora, u roku od 15 dana. Ponuđač mora dostaviti bezuslovnu bankovnu garanciju renomirane banke, naplativu na prvi poziv u iznosu od 10 % od vrijednosti ugovora, uvećane za PDV, sa rokom važnosti koji odgovara ponuđenom roku isporuke, uvećanom za 60 dana.
Ukoliko ne nastupi niti jedan od razloga koji bi zahtjevao realizaciju dostavljene garancije naručilac će izvršiti povrat iste u naprijed navedenim općim rokovima za povrat garancije (5 dana za bankovne garancije).
Dužina trajanja garancije se treba navesti u ponudi. Ponuđač snosi sve troškove vezane za garanciju, uključujući i troškove aviziranja garancije.
6.3 Avansna garancija
Dostaviti avansnu garanciju na puni iznos avansa, uvećanog za PDV, najkasnije 15 dana po potpisivanju ugovora, sa rokom važnosti koji odgovara ponuđenom roku isporuke, uvećanom za 60 dana.
Avansna garancija mora biti dostavljena u obliku bezuslovne bankovne garancije renomirane banke, naplativa na prvi poziv. Dostava garancije je uslov za plaćanje avansa.
7. PODUGOVARANJE
Podugovaranje je dozvoljeno, u skladu sa Čl. 73 ZJN.
Ako se ponuđač izjasni da namjerava dio ugovora podugovaranjem prenijeti na treće strane, ugovorni organ dužan je u ugovor o javnoj nabavci unijeti tu odredbu kao osnov za zaključivanje podugovora između izabranog ponuđača i podugovarača.
Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor neće sklapati podugovor ni o jednom bitnom dijelu ugovora bez prethodnog pismenog odobrenja ugovornog organa. Elementi ugovora koji se podugovaraju i identitet podugovarača obavezno se saopćavaju ugovornom organu
blagovremeno, prije sklapanja podugovora. Ugovorni organ može izvršiti provjeru kvalifikacija podugovarača u skladu s članom 44. ZJN BiH i obavijestiti dobavljača o svojoj odluci najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema obavještenja o podugovaraču. U slučaju odbijanja podugovarača, ugovorni organ dužan je navesti objektivne razloge odbijanja.
Nakon i ako što ugovorni organ odobri podugovaranje, dobavljač kojem je dodijeljen ugovor dužan je prije početka realizacije podugovora dostaviti ugovornom organu podugovor zaključen s podugovaračem, kao osnov za neposredno plaćanje podugovaraču, i koji kao obavezne elemente mora sadržavati sljedeće:
a) robu, usluge ili radove koje će isporučiti, pružiti ili izvesti podugovarač;
b) predmet, količinu, vrijednost, mjesto i rok isporuke robe, pružanja usluga ili izvođenja radova;
c) podatke o podugovaraču, i to: naziv podugovarača, sjedište, JIB/IDB, broj transakcijskog računa i naziv banke kod koje se vodi.
Ponuđač kojem je dodjeljen ugovor također se može pismenim putem izjasniti da želi da se plaćanje podugovaraču vrši posredno, putem njegovog računa.
Dobavljač kojem je dodijeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora.
8. PRAVNA ZAŠTITA
Ponuđači žalbe izjavljuju ugovornom organu, na adresu navedenu u poglavlju 1. Opšti podaci. Žalba se može izjaviti:
- najkasnije sedam dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za učešće ili ponuda u odnosu na podatke iz objavještenja;
- najkasnije 10 dana od dana preuzimanja tenderske dokumentacije;
- najkasnije 10 dana po prijemu zapisnika o otvaranju ponuda, u odnosu na radnje, postupanje, - nečinjenja ili propuštanja u postupku otvaranja ponuda;
- najkasnije 10 dana po prijemu odluke kojom se odlučuje o pojedinačnom pravu iz javne nabavke u odnosu na postupak pregleda i ocjene sposobnosti, te postupak pregleda, ocjene i izbora najpovoljnijeg ponuđača;
- najkasnije 10 dana po isteku roka za donošenje odluke o pojedinačnim pravima iz javne nabavke iz tačke d).
9. ANEKSI
ANEKS I - Obrazac za ponudu sa izjavom ponuđača ANEKS II - Spisak povjerljivih informacija ANEKS III - Obrazac za cijenu ponude ANEKS IV - Nacrt ugovora
ANEKS V - Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačka od a) do d) ZJN BiH
ANEKS VI - Pismena izjava iz člana 52. ZJN BiH
ANEKS VII - Tehničke karakteristike sistema i opreme
PRILOG 1 - Tekst garancije za osiguranje ponude
PRILOG 2 - Nacrti
PRILOG 3 - Errata
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Proving d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga bb 71000 Sarajevo
-
ELVIRA MADŽAK vl. AUTOMOTIV t.r. Ilidža - Vinka Šamarlića 1 71210 Ilidža
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
GREBEN d.o.o. Novi Travnik - Mehmeda Spahe br. 1 72290 Novi Travnik
-
ATEX d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 7 71000 Sarajevo