Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.04.2021. 10:21
(otkazivanje postupka) Nabavka Backup sistema (HW i SW)
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Kanton Sarajevo -
Grad Sarajevo
OPĆINA CENTAR SARAJEVO
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj: 02-11-2101/21
Datum 28.04.2021
Na osnovu člana 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 39/14) u daljem tekstu: Zakon, člana 69. Statuta Općine Centar Sarajevo - Prečišćeni tekst («Službene novine Kantona Sarajevo*, br. 23/04), a u skladu sa prijedlogom Službe za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku - Odsjeka za informatiku od 26.04.2021.godine, u postupku javne nabavke Backup sistema (HW i SW), putem otvorenog postupka, Općinski načelnik donosi:
ODLUKU
o otkazivanju postupka javne nabavke
I
Otkazuje se postupak javne nabavke Backup sistema (HW i SW), putem otvorenog postupka, Obavještenje o nabavci broj: 848-1-1-52-3-33/21 od 13.04.2021.godine.
II
Postupak javne nabavke Backup sistema (HW i SW), putem otvorenog postupka, otkazuje se u skladu sa članom 69. stav (3), zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke. Naime, nakon većeg broja zahtjeva za pojašnjenjem tenderske dokumentacije za predmetnu nabavku, uakazala se potreba za usaglašavanje iste, kao i situacije izazvane pandemijom Coronavirusa, odnosno neodovoljnog priliva sredstava za ove namjene u Budžetu Općine Centar Sarajevo. Ugovorni organ će nakon prestanka navedenih razloga, razmotriti mogućnosti ponovnog pokretanja postupka za nabavku Back sistema (HW i SW).
III
U skladu sa članom 70. Stav (б) Zakona, Općina Centar Sarajevo, kao Ugovorni organ će ovu Odluku objaviti na svojoj internet stranici: www.centar.ba, te će se Obavještenje o poništenju javne nabavke objaviti na Portalu javnih nabavki.
IV
Ova Odluka će se dostaviti učesniku u postupku javne nabavke.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke Backup sistema (HW i SW) pokrenut je Posebnom odlukom o pokretanju broj: 02-11-2101/21 od 08.04.2021. godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 136.750,00 KM. Nabavka je pokrenuta putem otvorenog postupka, sa utvrđenim kriterijem „ekonomski najpovoljnija ponuda" 1. Cijena 70% i 2. Rok isporuke 30%.
Na Portalu javnih nabavki objavljeno je Obavještenje o nabavci broj: 848-1-1-52-3-33/21 od 13.04.2021. godine.
Nakon objavljenog postupka i tenderske dokumetnacije, veći broj potencijalnih ponuđača je postavio pitanja na uslove i tehničku specifikaciju postavljene u tenderskoj dokumentaciji. Ugovorni organ je nakon detaljne analize svih upućenih zahtjeva za pojašnjenje tenderske dokumentacije, a radi otklanjanja svih nedoumica i sumnji u izradu tenderske dokumentacije, konstatovao da je tendersku dokumentaciju neophodno usaglasiti i izvršiti detaljnu provjeru tržišta radi kvalitetnijeg i efikasnijeg dokumenta predmetne nabavke, kako bi svi potencijalni ponuđači mogli sačiniti konkurentne ponude.
Isto tako, Ugovorni organ je na osnovu novonastale situacije izazvane pandemijom Corona virusa, utvrdio da su planirana sredstva za ovu namjenu nedovoljna zbog umanjenog priliva u Budžet Općine Centar Sarajevo, nije u mogućnosti okončati započeti postupak javne nabavke.
Iz navedenih opravdanih razloga, Služba za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku - Odsjek za informatiku, predlaže otkazivanje predmetne nabavke, uz mogućnost ponovnog pokretanja postupka za nabavku Back sistema (HW i SW) nakon što se ispune sve pretpostavke.
Na osnovu izloženog, Općinski načelnik je prihvatio prijedlog Službe za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku - Odsjeka za informatiku, te se postupak predmetne nabavke otkazuje u skladu sa članom 69. stav (3), zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.
Ugovorni organ, na osnovu dokazivih razloga otkazuje predmetnu nabavku, jer se novonastala situacija nije mogla predvidjeti u vrijeme pokretanje postupka ove javne nabavke.
Kako su kumulativno ispunjeni uslovi za otkazivanje postupka predmetne javne nabavke, postupak se otkazuje, te će učesnik u postupku javne nabavke biće obaviješteni o istom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.
Pouka o pravnom lijeku: Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od ove Odluke shodno članu 101. Zakona.
Dostaviti:
1. Svim potencijalnim ponuđačima koji su TD sa Portala JN,
2. Službi za javne nabavke, zajedničke poslove i informatiku,
3. Arhivi.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
AvaCom GROUP d.o.o., u stečaju - Vukovarska 18 88320 Ljubuški
-
M&I Systems d.o.o. Banja Luka - Ulica Vidovdanska broj 2 78000 Banja Luka
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
Muehlbauer d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Podgornika broj 4 d 78000 Banja Luka
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
MMCC d.o.o. Sarajevo - ul. Džavida Haverića br. 7b 71000 Sarajevo
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
COMMERCE ENGINEERING d.o.o. Mostar - Trg Ivana Krndelja broj 36. 88000 Mostar
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
13.04.2021