Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 27.01.2021. 08:28

(poništenje aukcije) Nabavka laboratorijskog potrošnog materijala i hemikalija, lotovi: 1, 2, 5, 7, 10, 13 i 14

Izvor: Akta.ba, 18.01.2021.

JU INSTITUT ZA ZDRAVLJE I SIGURNOST HRANE ZENICA

 

Broj:02-295/21

Zenica, 18.01.2021.godine

 

Na osnovu člana 69. stav 2. tačka a), člana 70. stav 1, 4. i 6. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl. glasnik BiH", broj 39/14), direktor JU Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica, donosi

 

ODLUKU o poništenju postupka javne nabavke

 

Član 1.

 

Poništava se postupak javne nabavke roba- roba - Nabavka laboratorijskog potrošnog materijala i hemikalija i to sljedeći lotovi:

 

LOT 1.- POTROŠNI STAKLENI MATERIJAL

 

LOT 2. - POTROŠNI MATERIJAL OD METALA

 

LOT 5.- POTROŠNI MATERIJAL ZA POSEBNE NAMJENE

 

LOT 7.- POTROŠNI PAPIR

 

LOT 10. - REFERENTNI MATERIJALI

 

LOT 13.- SPECIFIČNE PODLOGE

 

LOT 14. - POTROŠNI MATERIJAL ZA MJERENJE KONCENTRACIJE POLENA

 

u skladu sa članom 69. stav 2. tačka a), odnosno iz razloga što nije dostavljena ni jedna ponuda u određenom krajnjem roku.

 

Član 2.

Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.inz.ba), u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-4081/20 od 28.12.2020. godine. Postupak nabavke je proveden otvorenim postupkom za koji je objavljeno obavještenje o nabavci na Portalu javnih nabavki broj: 7126-1-1-284-3-44/20 dana 29.10.2020. godine. Postupak nabavke provela je Komisija za javne nabavke imenovana Rješenjem broj: 02-4082/20 od 28.12.2020. godine, te Rješenjem o izmjeni članova Komisije za nabavke broj 02-242/21 od 15.01.2021. godine.

 

Postupak je uredno proveden i objavljen na portalu javnih nabavki. Do roka predviđenog za dostavu ponuda, Komisija je konstatovala da nije pristigla nijedna ponuda na adresu ugovornog organa. Nakon otvaranja ponuda, Komisijaje konstatovala daje 14.01.2021. godine u 12,20 h, za lot 1,2,5,7 i 10 pristigla neblagovremena ponuda ponuđača KEFO d.o.o. Istočno Sarajevo koja je vraćena ponuđaču neotpakovana.

 

Cijeneći gore navedeno odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke nije dozvoljena žalba

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: