Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.08.2016. 12:06
(poništenje postupka) Nabavka alata (sitni alat)
Na osnovu članova 69. stav (2) tačka d) i 70. stav (1) i (4) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH" broj 39/14), člana 95. Statuta Javnog preduzeća Elektroprivreda Bosne i Hercegovine d.d. - Sarajevo, broj: SD-5211/16-38/2. od 29.03.2016. godine, članova 73. stav (1) i stav (6) Pravilnika o nabavkama Javnog preduzeća Elektroprivreda Bosne i Hercegovine d.d. -Sarajevo, broj: NO-5155/15-52/5.1 od 26.02.2015. godine i člana 7. stav 1) tačka 2. Odluke o utvrđivanju i rasporedu ovlaštenja Generalnog direktora, izvršnih direktora, pomoćnika generalnog direktora. Sekretara Društva i direktora podružnica Drnštva-prečišćeni tekst, broj: U-01 -25162/15234/15 od 25.08.2015. godine, broj: U-01-33994/15-15/9 od 17.11.2015. godine i broj U-01-6884/16-2J1. od 09.03.2016. godine, Izvršni direktor za distribuciju, po preporuci Komisije za nabavke, donosi
ODLUKU
o poništenju otvorenog postupka javne nabavke
Član 1.
PONIŠTAVA SE otvoreni postupak javne nabavke roba, broj: 10304-OP-018/16 „Nabavka alata (sitni alat)" jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva (član 69. stav (2) tačka d) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine).
Član 2.
Zadužuje se Služba za komercijalne poslove Podružnice "Elektrodistribucija", Sarajevo da u roku od tri dana, a najkasnije u roku od sedam dana od dana donošenja ove Odluke, istu dostavi ponuđačima koji su blagovremeno dostavili ponude i time ih obavijesti o rezultatima postupka navedenim u odluci.
Obrazloženje
U otvorenom postupku javne nabavke roba, broj: 10304-OP-018/16 „Nabavka alata (sitni alat)", ugovorni organ JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Podružnica "Elektrodistribucija", Sarajevo objavio je, dana 28.06.2016. godine, na Portalu Agencije za javne nabavke i Ureda za razmatranje žalbi. Obavještenje o nabavci, broj 1437-1-1-135-3-66/16.
Rok za dostavu ponuda bio je 26.07.2016. godine do 12:30 sati, a otvaranje ponuda je izvršeno 26.07.2016. godine u 13:30 sati.
Tendersku dokumentaciju sa portala "e-Nabavke" preuzelo je 27 (dvadesetsedam) privrednih subjekata.
Ponude su, u predviđenom roku, dostavili ponuđači:
R.br |
Naziv ponuđača |
Ukupna cijena bez PDV-a |
Ponuđeni popust |
1. |
PORIN d.o.o. Tuzla |
31.355,50 KM |
NE |
2. |
AX SOLING d.o.o. Grude |
32.200,00 KM |
NE |
3. |
EKO-PROM d.o.o. Travnik |
33.713,00 KM |
NE |
Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena.
Ukupna procijenjena vrijednost nabavke iznosi 40.000,00 KM.
Komisija za nabavku, imenovana Odlukom direktora Podružnice "Elektrodistribucija" Sarajevo, broj 03-4-63-41018/2016 od 16.06.2016. godine, izvršila je pregled i ocjenu ponuda, te utvrdila da nijedna od primljenih ponuda nije zadovoljila uslove propisane tenderskom dokumentacijom, stoga su ocijenjene neprihvatljivim, iz sljedećih razloga:
1. PORIN d.o.o. Tuzla
- Tačkom 4.2 tenderske dokumentacije je propisano: „Sve ispravke teksta u ponudi moraju biti učinjene na način da su vidljive, te moraju biti ovjerene pečatom i potpisom ovlaštenog lica i opremljene datumom izvršenja ispravke."
U ponudi su, na stranama br. 3 i 10, uočene ispravke, koje nisu parafirane, ovjerene pečatom, niti je naznačen datum izvršenja ispravki.
- Tačkom 3.2 c) tenderske dokumentacije je propisano je: „ Ukoliko nema obezbijeđen vlastiti servis, ponuđač je dužan dostaviti kopiju ugovora o poslovnoj saradnji sa ovlaštenim servisom. Uz Ugovor ponuđač treba dostaviti i kopiju dokumenta/dokaza izdatog od strane proizvođača ili ovlaštenog zastupnika predmetne robe na području Bosne i Hercegovine kojom se potvrđuje da se radi o ovlaštenom servisu.", a u vezi sa tačkom 4.8. tenderske dokumentacije, kojom je propisano: „ Ponuda se dostavlja na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćiriličnom pismu. Sva ostala dokumentacija uz ponudu mora biti na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Izuzetno, dio pratećih dokumenata i štampane literature može biti i na drugom jeziku, ali u tom slučaju ponuđač obavezno prilaže i prevod ovlaštenog sudskog tumača za jezik sa kojeg je prevod izvršen. "
Ponuđač je, na stranama ponude br. 35 i 36, dostavio 2 (dva) pisma autorizacije na engleskom jeziku, izdana od strane proizvođača, za koja u ponudi nije priložio prevod ovlaštenog sudskog tumača.
2. AX SOLING d.o.o. Grude
- Tačkom 3.2 b) tenderske dokumentacije je propisano: "Ponuđači su dužni u ponudi, kao dokaz, dostaviti kopiju 1 (jedne) potvrde poslovne banke o solventnosti, odnosno da račun ponuđača nije bio u blokadi 6 (šest) mjeseci prije dostavljanja ponude, zajedno sa popunjenom, potpisanom i pečatom ponuđača ovjerenom Izjavom iz člana 47. Zakona o javnim nabavkama, koja je sastavni dio ove tenderske dokumentacije. "
Ponuđač je u ponudi propustio dostaviti kopiju potvrde poslovne banke o solventnosti.
Tačkom 3.2 c) tenderske dokumentacije je propisano je: „ Ukoliko nema obezbijeđen vlastiti servis, ponuđač je dužan dostaviti kopiju ugovora o poslovnoj saradnji sa ovlaštenim servisom. Uz Ugovor ponuđač treba dostaviti i kopiju dokumenta/dokaza izdatog od strane proizvođača ili ovlaštenog zastupnika predmetne robe na području Bosne i Hercegovine kojom se potvrđuje da se radi o ovlaštenom servisu.", a u vezi sa tačkom. 4.8. tenderske dokumentacije, kojom je propisano: „ Ponuda se dostavlja na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćiriličnom pismu. Sva ostala dokumentacija uz ponudu mora biti na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Izuzetno, dio pratećih dokumenata i štampane literature može biti i na drugom jeziku, ali u tom slučaju ponuđač obavezno prilaže i prevod ovlaštenog sudskog tumača za jezik sa kojeg je prevod izvršen. "
Ponuđač je, na stranama ponude br. 83 i 84, dostavio 2 (dva) pisma autorizacije na engleskom jeziku, izdana od strane proizvođača, za koja u ponudi nije priložio prevod ovlaštenog sudskog tumača.
Tačka 2.4. tenderske dokumentacije glasi: „ Tehničke specifikacije su opisane u tabeli tehničke usaglašenosti."
Ponuđač je u ponudi dostavio popunjenu Tabelu tehničke usaglašenosti, ali je Komisija za nabavke, prilikom pregleda iste, ustanovila da stavke br. 3 i 5 iz Tabele ne odgovaraju traženim zahtjevima. Za stavku br. 3 je tražen „Konop statični (nerastegljivi), poliester (PES) fi 10,5mm11, a ponuđač je ponudio konop fi 8mm, što Komisija za nabavke smatra neprihvatljivim odstupanjem od traženog. Također, za stavku br. 5 iz Tabele tehničke usaglašenosti tražen je „Zatezačprovodnika drajcung sa sajlom, zatezna sila 0,8-2 t", a ponuđač je ponudio zatezač zatezne sile 0,8-1,2 t, što ne odgovara traženim karakteristikama.
3. EKO-PROM cl.o.o. Travnik
- Tačkom 4.2 tenderske dokumentacije je propisano: „Sve ispravke teksta u ponudi moraju biti učinjene na način da su vidljive, te moraju biti ovjerene pečatom i potpisom ovlaštenog lica i opremljene datumom izvršenja ispravke.'"
U ponudi su, na stranama br. 20, 21 i 42, uočene ispravke, koje su parafirane i ovjerene pečatom, ali nije naznačen datum izvršenja ispravki.
- Tačkom 3.2 b) tenderske dokumentacije je propisano: "Ponuđači su dužni u ponudi, kao dokaz, dostaviti kopiju 1 (jedne) potvrde poslovne banke o solventnosti, odnosno da račun ponuđača nije bio u blokadi 6 (šest) mjeseci prije dostavljanja ponude, zajedno sa popunjenom, potpisanom i pečatom ponuđača ovjerenom Izjavom iz člana 47. Zakona o javnim nabavkama, koja je sastavni dio ove tenderske dokumentacije. "
Ponuđač je u ponudi propustio dostaviti kopiju potvrde poslovne banke o solventnosti.
- Tačkom 3.2.c) tenderske dokumentacije je propisano: „Ponuđač mora dostaviti običnu kopiju minimalno 2 (dvije) potvrde o uredno izvršenim ugovorima koji su u vezi s predmetnom nabavkom. Ukoliko je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od dvije godine, dostavlja spisak izvršenih ugovora i potvrde za period od početka poslovanja. "
Ponuđač je u ponudi, na strani br. 29, dostavio jednu potvrdu o uredno izvršenim ugovorima, a ne 2 (dvije) potvrde kako je traženo tenderskom dokumentacijom, te nije zadovoljio postavljeni zahtjev.
- Navedenom tačkom tenderske dokumentacije je. dalje, propisano: „ Ukoliko ponuđač posjeduje vlastiti servis potrebno je da dostavi Izjavu o posjedovanju servisa (dostaviti naziv, opis, adresu, kontakt telefon i e-mail adresu servisa). Uz izjavu..........ponuđač treba dostaviti i kopiju
dokumenta/dokaza izdatog od strane proizvođača ili ovlaštenog zastupnika predmetne robe na području Bosne i Hercegovine kojom se potvrđuje da se radi o ovlaštenom servisu. Ukoliko ponuđač nema obezhijeđen vlastiti servis, ponuđač je dužan, dostaviti kopiju ugovora o poslovnoj saradnji sa ovlaštenim servisom. Uz Ugovor ponuđač treba dostaviti i kopiju dokumenta/dokaza izdatog od strane proizvođača ili ovlaštenog zastupnika predmetne robe na području Bosne i Hercegovine kojom, se potvrđuje da se radi o ovlaštenom servisu. "
Ponuđač nije dostavio Izjavu o posjedovanju servisa, niti ikakav drugi dokument-dokaz o obezbjedenju ovlaštenog servisa na području Bosne i Hercegovine.
Uzimajući u obzir da nijedna od dostavljenih ponuda nije ocijenjena prihvatljivom, Komisija za nabavke je predložila poništenje postupka.
Na osnovu iznesenog, odlučeno je kao u dispozitivu Odluke.
Pouka o pravnom lijeku;
Protiv ove Odluke može se podnijeti žalba ugovornom organu (JP Elektroprivreda BiH d.d. -Sarajevo, Podružnica "Elektrodistribucija" Sarajevo) u roku od 10 (deset) dana, od dana prijema ove Odluke.
Izvršni direktor za distribuciju
Esed Džananović
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
SACOM d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Luka broj 1 (naselje Luka) 71380 Ilijaš
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
Area Lighting d.o.o. Zagreb - Maksimirska cesta 132 10040 Zagreb
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
ARCHITEKTENGRUPPE S 71 d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
Agencija GLOCK-SIGURNOST d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda ef. Pandže br. 199 71000 Novo Sarajevo
-
FRIGOELEKTRO Mario Đukić s.p. Derventa - Velika Sočanica 46, Derventa, Derventa 74400 Derventa
-
SPOT 97 d.o.o. Sarajevo - ul. Ljubljanska br. 2 A 71000 Novo Sarajevo
-
28.06.2016