Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.09.2016. 15:04
(poništenje poziva) Nabavka usluga popravke i održavanja centralnog grijanja
PREDUZEĆE ZA POŠTANSKI SAOBRAĆAJ REPUBLIKE SRPSKE A. D. BANJA LUKA
UPRAVA PREDUZEĆA
Broj: 1.- 1740/16 Dana,
20 .09.2016. godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b) i člana 70. stav (1), (3) i (6) ZJN BiH (SI. glasnik BiH 39/14 i SI. glasnik RS 38/14), člana 50. stav 1. tačka n. Statuta Preduzeća za poštanski saobraćaj RS, A.D. Banja Luka (Prečišćeni tekst), člana 38. stav 3. Pravilnika o javnim nabavkama, člana 21. Poslovnika o radu Uprave Preduzeća i Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda i Preporuke komisije za javne nabavke br. 1/2.9-1740/16 od 15.09.2016. godine, Uprava Preduzeća, na svojoj 16. sjednici održanoj dana, 20.09.2016. godine, donosi sljedeću:
ODLUKU
o poništenju postupka
I
U predmetu javne nabavke „Nabavka usluga popravke i održavanja centralnog grijanja", prihvata se Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 1/2.9-1740/16 od 15.09.2016. godine, nakon provedenog otvorenog postupka javne nabavke, pokrenutog u skladu sa članom 25. i 32. ZJN BiH, a prema Obavještenju o nabavci sa Portala javnih nabavki broj: 1180-1-2-100-3-128/16
Postupak dodjele ugovora u ovom predmetu javne nabavke poništava se na osnovu člana 69. stav (2) tačka a) ZJN BiH, jer nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku, te se postupak predmetne javne nabavke ponavlja u skladu sa odredbama ZJN BiH.
II
Ova Odluka se objavljuje na internet sajtu Pošta Srpske, u skladu sa članom 70. stav (6) ZJN BiH.
III
OVa Odluka stupa na snagu danom donošenja, a za realizaciju iste zadužuje se Služba za logistiku.
Obrazloženje:
Na osnovu Odluke Uprave Preduzeća broj: 1.-1740/16 od 21.06.2016. godine, pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke u skladu sa članom 25. i 32. ZJN BiH, u predmetu nabavke usluga „Nabavka usluga popravke i održavanja centralnog grijanja".
Postupak predmetne nabavke je jednom poništavan Odlukom Uprave Preduzeća broj 1.- 1740/16 od 05.08.2016. godine, jer nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku.
Rješenjem Direktora Preduzeća broj 1.-1740/16 od 28.07.2016. godine, imenovana je Komisija za nabavku koja se sastala dana 14.09.2016. godine, sa početkom u 12,00 časova i konstatovala sljedeće činjenično stanje:
-Tenderska dokumentacija u predmetnoj nabavci je objavljena na portalu e-nabavke.Ponuđači koji su preuzeli tendersku dokumentaciju sa E-portala su: Hidrocom d.o.o.,
Primaprom d.o.o., Eneco d.o.o., Infostrim d.o.o., BBS Europe i Energotehnika d.o.o. Doboj.Kao krajnji rok za dostavljanje ponuda je određen 14.09.2016. godine do 11,30 časova.
Naziv i sjedište ponuđača prema redoslijedu zaprimanja ponuda:
Na zahtjev za dostavljanje ponuda nije stigla nijedna ponuda u određenom krajnjem roku.Kriterijum za ocjenu ponuda je najniža cijena.Planirana vrijednost za predmetnu nabavku je 24.000,00 KM bez PDV-a,
Analiza prihvatljivih ponuda i rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriterijumu – najniža cijena:
Komisija za nabavku nije pristupila analizi ponuda iz razloga što nijedna ponuda nije stigla u krajnjem roku koji je određen za dostavljanje ponuda.
Komisija za nabavku u predmetu javne nabavke „Nabavka usluga popravke i održavanja centralnog grijanja", daje Upravi Preduzeća preporuku:
Da se postupak nabavke poništi na osnovu člana 69. stav (2) tačka a) Zakona o javnim nabavkama BIH, jer nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku, a postupak
javne nabavke ponovi u skladu sa Zakonom.
Uprava Preduzeća prihvatila je preporuku Komisije i konstatuje da je Komisija pravilno provela postupak ove javne nabavke, u skladu sa odredbama Zakonom o javnim nabavkama BiH,
podzakonskim aktima, internim aktima, kao i primjenom člana 69. stav (2) tačka a) ZJN BiH, te je odlučila kao u članu I ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Svaki ponuđač koji ima legitimni interes za konkretni ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je Ugovorni organ u toku vođenja predmetnog postupka povrijedio odredbe ZJN BiH, ima pravo da
Ugovornom organu podnese žalbu u pisanoj formi direktno ili preporučenom pošiljkom, najkasnije u roku od 10 (deset) dana, od dana prijema ove Odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CESTOTEHNIK d.o.o. Tuzla - ul. Albina Herljevića br. 5 75000 Tuzla
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
Unioninvest d.d. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
ENERGOTEHNIKA d.o.o. Doboj - ul.Nikole Tesle br.6 74000 Doboj
-
VODO-INS d.o.o. Tuzla - II Tuzlanske brigade br. 66 75000 Tuzla
-
KGH - INSTALACIJE d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča bb 76000 Brčko
-
E+E+E-ENERGY d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 71210 Sarajevo