Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.11.2016. 15:06
(poništenje poziva) Nabavka vozila: putničko i kombi motorno vozilo-lot 1
Broj: 03-03-01-1072/16
Sarajevo, 03.11.2016. godine
Na osnovu člana 69. stav 1, tačka b) i člana 70. stav 1., 4. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14), Pravilnika o postupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, cijeneći navode iz žalbe žalitelja „ REMEX " d.o.o. Tuzla u postupku javne nabavke JN 05/2016 - Nabavka vozila - LOT 1 - Nabavka putničkog motornog vozila, direktor donosi:
ODLUKU
- o poništenju postupka javne nabavke -
NABAVKA VOZILA
NABAVKA PUTNIČKOG MOTORNOG VOZILA - LOT 1
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke JN 05/2016 - Nabavka vozila - LOT 1 - Nabavka putničkog motornog vozila.
Član 2.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba nabavke.
Član 3.
Ova odluka će biti objavljena na web-stranici www.toplane-sa.co.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno Članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 03-03-01-871/16 od 26.08.2016. godine.
Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka javne nabavke.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez uračunatog PDV-a je 25.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 160-1-1-157-3-70/16 poslato je na objavu dana 26.08.2016. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki dana 26.08.2016. godine.
Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 03-03-01-872/16 od 26.08.2016. godine.
Nakon isteka roka za podnošenje ponuda evidentirano je da su putem protokola u zatvorenim kovertama pristigle sljedeće ponude:
1. „REMEX" d.o.o. Tuzla
2. „AC QUATTRO" d.o.o. Sarajevo
3. „GRAND AUTOMOTIV " d.o.o. Sarajevo
Nakon provedenog prikupljanja, otvaranja i ocjene prihvatljivih ponuda, ugovorni organ je donio Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 03-03-01-1029/16 od 17.10.2016. godine, gdje se ugovor za nabavku vozila LOT 1 - Nabavka putničkog motornog vozila dodjeljuje ponuđaču AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo.
Po prijemu navedene odluke, ponuđač „ REMEX " d .o.o. Tuzla je uložio žalbu od 28.10.2016. godine na navedenu odluku koja je zaprimljena kod ugovornog organa 31.10.2016. godine.
Po zaprimanju žalbe, ugovorni organ je postupajući po odredbama člana 100. Zakona o javnim nabavkama, utvrdio da je žalba blagovremena, dopuštena i izjavljena od strane ovlaštenog lica i da je dostavljena u dovoljnom broju primjeraka kako propisuje član 99. stav 2. Zakona o javnim nabavkama, te da je ista neosnovana iz sljedećih razloga:
1. U postupku javne nabavke, ugovorni organ postavlja uslove i zahtjeve tenderske dokumentacije a ponuđač je dužan da se istih pridržava i svoju ponudu sačini na način kako je to, shodno članu 57. Zakona o javnim nabavkama. U tački 8. podtačka 8.1.4. tenderske dokumentacije jasno je navedeno da sve strane ponude na kojima se nalazi tekst, ovjera dokumentacije i si. moraju biti numerisane, na način da je vidljiv redni broj stranice, u skladu sa članom 8. stav (6) i (7) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude, što žalitelj nije učinio u svojoj ponudi. Iz tog razloga je Komisija za javnu nabavku konstatovala da ponuda žalitelja nije numerisana na način kako je propisano tenderskom dokumentacijom.
U vezi ovoga ugovorni organ ima zvaničan stav odnosno Rješenje br. UP2-01-07.1-1160-7/15 od 01.10.2015.godine Ureda za razmatranje žalbi, gdje je Ured za razmatranje žalbi proglasio žalbu ponuđača NN osnovanom zbog nenumerisanja ovjere dokumenata u ponudi izabranog ponuđača jer je tenderskom dokumentacijom bilo jasno defmisano da dokumenti koje je ponuđač obavezan dostaviti u svojoj ponudi moraju biti original ili ovjerene kopije, te samim tim te ovjerene kopije predstavljaju sastavni dio ponude i kao takve moraju biti numerisane. Cijeneći ovakav zvaničan stav Ureda za razmatranje žalbi po pitanju numerisanja, u predmetnoj tenderskoj dokumentaciji, jasno je naglašeno kako ponuda mora biti numerisana, kako bi se olakšalo ponuđačima i istovremeno ispravno sačinila ponuda.
Navodi žalitelja da ponuda izabranog ponuđača nije ništa drugačija u smislu numerisanja su netačni, iz razloga što je ponuđač izvršio numerisanje svih stranica, kako je traženo tenderskom dokumentacijom. Činjenica je daje prilikom numerisanja, poleđinu stranice označavao kombinacijom broja prethodne stranice i slovnom oznakom, ali je Komisija za javnu nabavku zauzela stav daje način numerisanja slobodna volja svakog od ponuđača i da takav način numerisanja nije razlog za odbacivanje ponude.
Navodi žalitelja da ugovorni organ po svaku cijenu javnim sredstvima nastoji kupiti automobil isključivo marke Volkswagen su takođe netačni. Komisija za javnu nabavku je izvršila evaluaciju pristiglih ponuda u skladu sa uslovima i zahtjevima iz tenderske dokumentacije i na osnovu toga sačinila prijedlog odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Međutim, sagledavajući ponude sa ekonomskog aspekta, u predmetnom postupku je evidentno da se vozilo zahtijevanih karakteristika moglo nabaviti po znatno manjoj cijeni od cijena izabranog ponuđača i žalitelja. S tim u vezi, iako žalbene navode smatra neosnovanim, poštujući princip ekonomičnosti i primjenjujući član 100. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, ugovorni organ stavlja van snage odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 03-03-01-1029/16 od 17.10.2016. godine i poništava postupak javne nabavke JN 05/2016 - Nabavka vozila - LOT 1 - Nabavka putničkog motornog vozila.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 69., tačka 1., stav b.) u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i Pravilnika o postupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.
Direktor
Admir Džubur
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Servis Vidović d.o.o. Banja Luka - Prote Nikole Kostića br. 1 78000 Banja Luka
-
ASA PSS d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva broj 24 71000 Sarajevo
-
AUTO - KOMERC V.S. d.o.o. Banja Luka - Bulevar srpske vojske br. 13 78000 Banja Luka
-
ASA PVA d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 16 71000 Sarajevo
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
ASA NEKRETNINE BH d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 16 71000 Sarajevo
-
Union auto d.o.o. Banja Luka, u stečaju - Ulica bilećka bb 78101 Banja Luka
-
KOVIL d.o.o. TOMISLAVGRAD - Kralja Zvonimira b.b. 80240 Tomislavgrad
-
s.t.r. ANIV Tomislavgrad - Brigade Kralja Tomislava bb 80240 Tomislavgrad
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški
-
AUTO LIJANOVIĆI d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. 88000 Mostar
-
26.08.2016
-
19.10.2016