Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.08.2018. 12:32
(poništenje poziva) Nabavka životnih namirnica za 12 mjeseci
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
893-1-1-48-4-283/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Alen Hadžihuseinović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 2.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
53
II 2.b. Poništava se
Jedan lot
II 2.b-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
1
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima se namjeravao zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1855128,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka životnih namirnica za 12 mjeseci
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka životnih namirnica za 12 mjeseci
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Ne
III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Hljeb
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15811100-7 Hljeb
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema Tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
126000,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO Centralni magacin hrane KCUS-a
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne
nabavke:
Rješenje Ureda za razmatranje žalbi br. JN2-01-07-1-422-11/18
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
28.8.2018.
V 2. Broj primljenih ponuda
4
V 3. Broj prihvatljivih ponuda
4
V 4. Informacije o najnižoj/najvišoj cijeni prihvatljivih ponuda
V 4.a. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
8666,50
V 4.b. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10439,00
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
31.01.2018