Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Sazivanje XIX (devetnaeste) Skupštine
Na osnovu člana 242. Zakona o privrednim društvima, ("Službene novine Federacije BiH", br. 23/99, 45/00, 2/02, 6/02, i 29/03, 68/05, 91/07, 84/08, 88/08, 78/09, 63/10, 75/13) i člana 60. Statuta Dioničkog društva Rudarski institut Tuzla, Nadzorni odbor je na 71. Redovnoj sjednici 26.3.2014. godine donio slijedeću
ODLUKU
kojom objavljuje
OBAVJEŠTENJE
O SAZIVANJU XIX SKUPŠTINE DIONIČKOG DRUŠTVA
„RUDARSKI INSTITUT“ d.d. TUZLA
I. Skupština Dioničkog društva Rudarski institut d.d. Tuzla saziva se za 26.6.2014. godine i Skupština će se održati u sjedištu Društva u ul. Rudarska br. 72 (velika sala).
II. Za Skupštinu se utvrđuje slijedeći dnevni red
1. Izbor predsjednika i dva ovjeri vača zapisnika.
2. Usvajanje godišnjeg izvještaja poslovanja Društva Rudarski institut d.d. Tuzla, za period 1.1.2013 – 31.12.2013 godine, koji uključuje finansijski izvještaj, izvještaje revizora, Odbora za reviziju i Nadzornog odbora.
3. Donošenje odluke o raspodjeli dobiti po završnom računu za 2013. godinu.
4. Donošenje odluke o izboru neovisnog vanjskog revizora za 2014. godinu.
III. Postupak prijave za učešće u radu i odlučivanju u Skupštini
1. Pravo učešća u radu i odlučivanju Skupštine imaju lica/dioničari koji se nalaze na listi dioničara kod Registra 30 dana prije datuma održavanja Skupštine Dioničkog društva Rudarski institut d.d.Tuzla, lično ili putem punomoći.
2. Pravo učešća u radu i odlučivanju Skupštine dioničkog društva Rudarski institut d.d. Tuzla lica/dioničari iz prethodne tačke mogu ostvariti lično ili putem punomoćnika.
Način davanja punomoći i način glasanja utvrđen je Zakonom i Statutom dioničkog društva Rudarski institut d.d. Tuzla.
3. Dior.ič.tr-punomoćnik koji namjerava učestvovati u radu i odlučivanju u radu Skupštine dioničkog društva Rudarski institut d.d. Tuzla dužan je prijavu podnijeti najkasnije 2 dana prije održavanja Skupštine neposredno ili prepo¬ručenom poštom Odboru za glasanje u slijedećem sastavu:
1. Maida Džambić - predsjednik (zamjenski član Emir Jašarević)
2. Ivana Salković - član
3. Sanja Salihović - član
radi učešća u radu i odlučivanju na Skupštini. Uz prijavu se obavezno prilaže dokaz o identifikaciji podnosioca, a pu-nomoćnici i punomoć. Prijave se podnose u sjedištu Dioničkog društva Rudarski institut Tuzla, ul. Rudarska br. 72.
4. Punomoć za učešće u radu i odlučivanju Skupštine daje se u obliku pisane izjave (koja se može dobiti u sjedištu Društva), potpisane od dioničara-vlastodavca i punomoćnika i dostavlja se Odboru za glasanje sa dospijećem najkasnije 2 dana prije određenog datuma za održavanje Skupštine Rudarski institut d.d. Tuzla, lično ili putem pošiljke.
5. '"Dioničar ili grupa dioničara sa najmanje 5% ukupnog broja dionica s pravom glasa ima pravo pisano predložiti tekst izmjena i dopuna odluke, kao i način rješavanja određenih pitanja i njihovo uvrštavanje u dnevni red naredne Skupštine, prije objavljivanja, a najkasnije 8 dana od dana objavljivanja obavještenja o održavanju Skupštine. »
6. Dioničar/punomoćnik ima pravo uvida u materijale pripremljene za Skupštinu svakim radnim danom od 8 do 15 sati uz prethodnu najavu najmanje 3 dana na telefon; 035/282-406.
7. Zapisničar Skupštine: Slavko Peričević, sekretar Društva.
PREDSJEDNIK
NADZORNOG ODBORA
Mr. sc.Amira Okanović, dipl. inž. maš.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
Jedinstvena Organizacija Mladih Jelah - Tešanj - Maršala Tita bb 74264 Tešanj
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Košarkaški klub PLAY OFF Sarajevo - Dženetića Čikma 10 71000 Sarajevo
-
JU OŠ KLADANJ KLADANJ - Kladanjskih brigada br. 28 75280 Kladanj
-
Ekran d.o.o. Zenica - Trg Alije Izetbegovića 86 72000 Zenica