Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Sazivanje XV (petnaeste) redovne Skupštine dioničara
U skladu sa članom 49. Statuta UPI Poslovnog sistema d.d Sarajevo i Odluke Nadzornog odbora o sazivanju XV Skupštine Društva broj 60-11-6/14 od 03.06.2014 godine, Nadzorni odbor UPI Poslovnog sistema d.d. Sarajevo objavljuje:
OBAVJEŠTENJE
o sazivanju XV redovne Skupštine dioničara UPI Poslovnog sistema d.d. Sarajevo
Obavještavaju se dioničari UPI Poslovnog sistema d.d. Sarajevo da će se dana 26.0&2014.godine (četvrtak) održati XV redovna Skupština UPI Poslovnog sistema d.d. Sarajevo
Skupština će se održati u prostorijama UPI Poslovnog sistema d.d.Sarajevo sa početkom u 14:00 sati.
Za Skupštinu je utvrđen sljedeći
DNEVNI RED
1. Izbor radnih tijela Skupštine
a) Predsjednika Skupštine:
b) Dva ovjerivača zapisnika
2. Usvajanje Izvještaja Društva za 2013.godinu:
a. Izvještaj o poslovanju;
b. Izvještaj Vanjskog revizora:
c. Izvještaj Odbora za reviziju;
d.Izvještaj Nadzornog odbora
3. Donošenje Odluke o rasporedu poslovnog rezultata za 2013.godinu;
4. Donošenje Odluke o usvajanju Plana poslovanja za 2014.godinu.
5. Donošenje Odluke o izboru vanjskog revizora za 2014.godinu;
6. Izjašnjavanje o povjerenju članovima Nadzornog odbora Društva.
Utvrđivanje kvoruma i rezultata glasanja na Skupštini Društva utvrdit će Odbor za glasanje u sastavu:
1. Kovačević Tahira - predsjednik
2. Drkić Behija - član
3. Jamakosmanović Teufik - član
Zapisničar na Skupštini: Čolpa Aida.
II Postupak prijave za učešće i odlučivanje
1.Pravo učešća u radu i odlučivanju Skupštine imaju dioničari koji su se nalazili na listi dioničara kod Registra vrijednosnih papira F BiH 30 dana prije održavanja Skupštine Društva.
2. Pravo učešća u radu i odlučivanju Skupštine dioničar može ostvariti neposredno ili putem punomoćnika. Punomoćnik dioničara mora imati punomoć potpisanu od strane dioničara - vlastodavca i punomoćnika i dostavlja se Društvu najkasnije u roku koji je utvrđen za registraciju dioničara za učešće u radu Skupštine.
3. Dioničar/punomoćnik dužan je najkasnije tri dana prije dana određenog za odižavanje Skupštine, neposredno ili preporučenom poštom, podnijeti prijavu za učešće u radu i odlučivanju Skupštine. Uz prijavu se obavezno prilaže i fotokopija isprave za identifikaciju podnosioca.
Podnosiocu uredne prijave biće izdata potvrda o prijavi za učešće u radu Skupštine koju je dužan predati Odboru za glasanje neposredno prije početka rada Skupštine.
4. Glasanje na Skupštini vršiće se na način i po postupku utvrđenom Zakonom .i Statutom Društva, putem glasačkih listića koji će biti dati svakom dioničaru/punomoćniku prije početka Skupštine Rezultate glasanja utvrđuje Odbor za glasanje.
III Uvid u materijale za Skupštinu
1. Dioničar/punomoćnik koji je podnio urednu prijavu za učešće u rad i odlučivanju Skupštine ima pravo uvida u materijale za Skupštinu.
Uvid u materijale za Skupštinu dioničar može izvršiti u poslovnim prostorijama UPI Poslovnog sistema
d.d. Sarajevo, ul. Branilaca Sarajeva broj 20/III, Sarajevo.
Predsjednik Nadzornog odbora
Prof.dr. Selim Škaljić
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Jedinstvena Organizacija Mladih Jelah - Tešanj - Maršala Tita bb 74264 Tešanj
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
JU Osnovna škola Zabrđe, Područno odjeljenje Korenita - Korenita bb 76 330 Ugljevik
-
Srpska pravoslavna crkvena opština Priboj - Priboj bb 75240 Lopare
-
Srpska pravoslavna opština Bijeljina - Svetog Save br. 17 76300 Bijeljina