Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Sazivanje XVII (sedamnaeste) Skupštine
DD "PREVOZ RADNIKA KREKA" TUZLA
Na osnovu člana 242. stav 1. Zakona o privrednim društvima ("Službene novine FBiH" broj 23/99,45/00,2/02,6/02,29/03, 68/05, 91/07, 84/08, 88/08, 7/09 i 63/10), člana 22. stav 1. Statuta Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla i odluke o sazivanju i održavanju XVII Skupštine Društva broj 03/14 donesene na sjednici Nadzornog odbora održanoj 29. 5. 2014. godine, Uprava Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla objavljuje
OBAVJEŠTENJE
O SAZIVANJU XVII SKUPŠTINE DD „PREVOZ RADNIKA KREKA" TUZLA
Obavještavaju se dioničari Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla da će se XVII Skupština Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla održati u Tuzli, 20.6. 2014. godine (petak), sa početkom u 11 časova u prostorijama restorana „Moluhe-Irac", ul. Rudarska bb.
I Za sazvanu Skupštinu je utvrđen sljedeći dnevni red:
1. Donošenje odluke o izboru predsjednika Skupštine i dva ovjerivača zapisnika;
2. Donošenje odluke o usvajanju izvještaja o poslovanju DD-a za 2013. godinu, sa izvještajem vanjskog revizora. Nadzornog odbora i Odbora za reviziju;
3. Donošenje odluke o načinu pokrića gubitka za 2013. godinu:
4. Donošenje odluke o izboru vanjskog revizora za 2014. godinu;
5. Donošenje odluke o sticanju vlastitih dionica.
II Obavještenje za dioničare o postupku za učešće u radu sazvane Skupštine
1. Pravo odlučivanja i način i rok prijavljivanja za prisustvo na Skupštini
Pravo odlučivanja u Skupštini ima dioničar koji se na listi dioničara kod Registra vrijednosnih papira u FBiH nalazio 30 dana prije datuma održavanja Skupštine.
Skupštini Društva mogu prisustvovati dioničari ili punomoćnici dioničara koji su se prijavili Odboru za glasanje u roku od tri dana prije dana odredeng za održavanje Skupštine. Prijava se podnosi u pisanom obliku i dostavlja lično ili preporučenom poštom na adresu Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla, ul. XVIII hrvatske brigade bb, Tuzla ili putem faxa: 0038735282469, najkasnije tri dana prije dana određenog za održavanje Skupštine. Dioničar i/ili punomoćnici dioničara snose troškove dolaska i učešća u radu Skupštine.
2. Pravo učešća u radu i odlučivanju Skupštine, način davanja punomoći i način glasanja
Učešće u radu i odlučivanju Skupštine dioničar može ostvariti lično ili putem punomoćnika. Dioničar može dati punomoć samo jednoj osobi, a jedna osoba može biti punomoćnik više dioničara. Punomoć za učešće u radu i odluči¬vanju na Skupštini daje se u obliku pisane izjave, potpisane od dioničara-vlastodavca i punomoćnika, i dostavlja se lično ili poštanskom pošiljkom na adresu Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla, ul. XVIII hrvatske brigade bb, Tuzla ili putem faxa: 0038735282469 najkasnije tri dana prije dana određenog za održavanje Skupštine. Uz punomoć se prilaže dokaz o identitetu punomoćnika (kopija lične karte ili pasoša za fizička lica, odnosno izvoda iz sudskog registra za pravna lica).
Glasanje na Skupštini vrši se putem glasačkih listića zaokruživanjem odgovora "za" ili "protiv" prijedloga odluke ili imena kandidata.
III Uvid u isprave i materijale za Skupštinu
Dioničar ima pravo od dana objavljivanja obavještenja o sazivanju Skupštine izvršiti uvid u listu dioničara, kao i uvid u sve druge isprave koje se odnose na prijedlog odluka uvrštenih u dnevni red Skupštine.
Uvid u pripremljene isprave i materijale za Skupštinu može se izvršiti svakim radnim danom u terminu od 9 do 10 sati u sjedištu Dioničkog društva "Prevoz radnika Kreka" Tuzla, ul. XVIII hrvatske brigade bb, Tuzla.
IV Prijedlozi dioničara
Dioničar ili grupa dioničara sa najmanje 5% ukupnog broja dionica s pravom glasa ima pravo pisano predložiti izmjenu dnevnog reda i prijedloga odluke Skupštine, najkasnije u roku osam dana od dana objavljivanja obavještenja o sazivanju Skupštine.
Direktor DD-a
Brkić Anto, inž. maš.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
Jedinstvena Organizacija Mladih Jelah - Tešanj - Maršala Tita bb 74264 Tešanj
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Košarkaški klub PLAY OFF Sarajevo - Dženetića Čikma 10 71000 Sarajevo
-
JU OŠ KLADANJ KLADANJ - Kladanjskih brigada br. 28 75280 Kladanj
-
Ekran d.o.o. Zenica - Trg Alije Izetbegovića 86 72000 Zenica