Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.04.2022. 08:55

Izdavanje u zakup poslovnih prostorija u objektu Gradske sportske dvorane i objektu gradskog stadiona Banja llidža

Izvor: Dnevni Avaz, 28.04.2022.

JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac,

Ibrahima Kapetanovića bb,

76250 Gradačac

 

Na osnovu Člana 5. Zakona o zakupu poslovnih zgrada i prostorija ("SI.list SR BiH", br. 33/77, 12/87, 30/90 i "Sl.list R BiH", br. 7/92, 3/93 i 13/94), člana I. Rješenja o davanju saglasnosti JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac broj : 01-04-191/21 od 27.05.202L godine i rješenja broj 08/2-31-24/19 od 22.04.20l9.godine i člana 51.Statuta JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac, direktor JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac, dana 28.04.2022. godine, objavljuje

 

JAVNI OGLAS

za davanje u pod zakup poslovnih prostorija u objektu Gradske sportske dvorane i objektu gradskog stadiona .,Banja llidža" putem licitacije

 

I PREDMET JAVNOG OGLASA

POSLOVNI PROSTOR BR. 1

Predmet javnog oglasa je davanje u podzakup putem licitacije - poslovnog prostora u objektu Gradske sportske dvorane kako slijedi:

-Poslovni prostor na galeriji kate bar i ljetna bašta (broj na skici 11,12,13,21,22)

(190,00 m2 kafe bar bašta 114 m2) poč.cijcna       900,00 KM

Početna cijena zakupnine je iskazana bez uračunatog PDV-a.

Posebno se obračunava potrošnja vode,grijanje kao i potršnja električne energije.

Zakupnina se plaća mjesečno, unaprijed i to najkasnije do 5.-og za tekući mjesec.

Poslovna prostorija se daju u podzakup na period do 26.02.2026. godine, počev od dana zaključenja ugovora.

 

POSLOVNI PROSTOR BR.2

Predmet javnog oglasa je davanje u podzakup putem licitacije - poslovnog prostora u objektu Gradskog stadiona „Banja Ilidža" kako slijedi:

-Poslovne prostorije u zgradi stadiona „Banja Ilidža" površine 194 m^restoran) s dodatnim funkcionalnim

prostorijama,kuhinja,hodnici,ostave i sanitarni čvorovi,ukupne površine 270 m2.

Početna cijena   540,00 KM,

Početna cijena zakupnine je iskazana bez uračunatog PDV-a.

Posebno se obračunava potrošnja vode, kao i potršnja električne energije.

Zakupnina se plaća mjesečno, unaprijed i to najkasnije do 5.-og za tekući mjesec.

Poslovna prostorija se daju u podzakup na period do 11.06.2026. godine, počev od dana zaključenja ugovora.

 

II PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća na licitaciji imaju sva fizička i pravna lica, osim fizičkih i pravnih lica koja prema JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac imaju neizmireno dospjelo dugovanje, po bilo kom osnovu.

Učesnici su dužni u predviđenom roku navedenom u Javnom oglasu podnijeti: -prijavu na javni oglas sa rednim brojem poslovnog prostora za koji se licitira, -rješenje o upisu u sudski registar-rješenje o registraciji, -kopija lične karte, za fizička lica, -punomoć za lica koja ne učestvuju u svoje ime,

-dokaz da ponuđač nema neizmirenih obaveza prema JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac (potvrda JP „Parkinzi"d.o.o. Gradačac),

-Potvrdu o uplaćenom pologu u iznosu od vrijednosti početne cijene za licitirani prostor,uplatu izvršiti na račun JP Parkinzi doo Gradačac na broj : 1404051110000175 sa naznakom „polog za licitaciju" i navesti broj poslovnog prostora za koji se licitira.

Najpovoljnija ponuda je ponuda koja sadrži najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Učesniku licitacije čiji je ponuđeni iznos zakupnine utvrđen kao najpovoljniji, iznos pologa će biti uračunat u zakupninu, a ukoliko odustane od zaključenja ugovora, gubi pravo na povrat istog.

Javni oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja u dnevnom listu i wcb stranici Prcduzcća.

 

III VRIJEME l MJESTO ODRŽAVANJA LICITACIJE

Licitacija će se održati u prostorijama JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac,H.K.Gradaščevića bb, 76250 Gradačac, dana 13.05.2022. godine u 10.00 sati.

 

IV USLOVI LICITACIJE

Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje postupka licitacije za dodjelu u podzakup poslovnih prostorija imenovana od strane direktora JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac.

Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika.

Ako se na ponovljenoj licitaciju javi samo jedan učesnik,komisija će pristupiti dodjeli nekretnine u podzakup neposrednom pogodbom, pod uslovom da ponuđeni iznos zakupnine ne može biti niži od početne zakupnine, objavljene u oglasu.

Sa učesnikom licitacije čiji je ponuđeni iznos zakupnine utvrđen kao najviši, zaključiti će se ugovor p dodjeli u podzakup.

Ugovor o podzakupu će se zaključiti u formi notarski obrađene isprave, a troškove notarske obrade u cjelosti snosi podzakupac.

Ako najpovoljniji ponuđač ne iskaže namjeru o zaključenju ugovora u roku od 5 dana od završetka licitacije, smatrati će se da je odustao od ponude.

 

V OSTALO

Potrebnu dokumentaciju dostaviti na adresu JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac,H.K.Gradaščcvića bb, 76250 Gradačac, sa naznakom >vZa licitaciju poslovnih prostora pod rednim brojem (navesti redni broj pod kojim se nalazi poslovni prostor)" dostaviti u zatvorenoj koverti a najkasnije do zatvaranja javnog oglasa.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti u JP „Parkinzi" d.o.o. Gradačac,tcl : 035-816-136 svakim radnim danom od 07.00 do 15.30 sati.

Skicu rasporeda poslovnih prostora zainteresovani mogu dobiti na e-mail adresu po zahtjevu ili lično preuzeti u prostorijama preduzeća.

 

direktor

Begov ić Denis

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: