Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.04.2022. 15:00

Odluka o pokretanju postupka izvođenja radova na lokalnim putevima na području općine Vareš

Izvor: Akta.ba, 22.04.2022.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Zeničko-dobojski kanton

OPĆINA VAREŠ

OPĆINSKI NAČELNIK

Broj: 02-906/22 Vareš, 22.04.2022. godine

 

Na osnovu člana 14. stav 4., član 18. stav 1. i član 25. Zakona o javnim nabavkama (,,S1.glasnik BiH", broj: 39/14) i člana 96. Statuta Općine Vareš (prečišćen tekst), broj: 01- 162/12 od 11.09.2012. godine, a postupajući po prijedlogu pomoćnika načelnika službe za prostorno uređenje, Općinski načelnik; donosi

 

ODLUKU

o pokretanju postupka nabavke radova na lokalnim putevima na području općine Vareš

 

Član 1.

Odobrava se pokretanje postupka javne nabavke izvođenje radova na lokalnim putevima na području općine Vareš.

Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) iznosi 314.950,00 KM (slovima: tristotinečetrnaesthiljadadevetstotinapedeset i 00/100 KM).

Za provođenje javne nabavke osigurana su sredstva u Budžetu Općine Vareš za 2022. godinu. Javna nabavka će se provesti putem otvorenog postupka.

Postupak javne nabavke provest će se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i internim aktima. Evidencioni broj javne nabavke: OP-01-4/22.

 

Član 2.

Tenderski dokument sačinit će Stručni saradnik za kontrolu i javne nabavke u roku od 30 dana, računajući od donošenja ove odluke.

 

Član 3.

Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena.

 

Član 4.

Otvaranje i ocjenu ponuda, spovest će komisija za javnu nabavku, u sastavu od 3 člana, koja će biti imenovana posebnim rješenjem.

Sastav i djelokrug rada komisije iz prethodnog stava utvrđenje Poslovnikom o radu komisije, broj: 02-1605/18 od 19.12.2018. godine. 

 

Član 5.

Sastavni dio ove odluke je prijedlog za nabavku pomoćnika općinskog načelnika Službe za prostorno uređenje sa specifikacijom radova, Obrazac JN-2, broj: 02/3-793/22 od 22.04.2022. godine.

 

OBRAZLOŽENJE

 

U postupku po prijedlogu utvrđeno je daje isti osnovan i da sadži sve potrebne elemente za odlučivanje.

Pri donošenju Odluke Općinski načelnik se posebno rukovodio činjenicom da je predložena nabavka planirana Planom nabavki za 2022. godinu, daje realno procijenjena njena vrijednost na tržištu, da su obezbjeđena sredstva za isplatu, predložena odgovarajuća vrsta postupka, te da predloženi sastav komisije po stručnosti odgovara predmetu javne nabavke. Na osnovu utvrđenog činjeničnog stanja, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

 

DOSTAVLJENO:

1 х Služba za prostorno uređenje           

1 х Stručni saradnik za kontrolu i javne nabavim

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: