Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 27.04.2022. 13:31

Izvođenje radova na redovnom održavanju i zaštiti lokalnih i nekategorisanih puteva u 2022. godini (obnovljeni postupak)

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 27.04.2022.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1158-1-3-31-3-12/22


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPŠTINA OŠTRA LUKA
IDB/JIB 4400697800002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Saša Rodić
Adresa Oštra Luka 55
Poštanski broj 79263 Oštra Luka (sp bl)
Općina/Grad Oštra Luka
Telefon (052) 337-200
Faks (052) 337-201
Elektronska pošta javnenabavke.oluka@gmail.com
Internet adresa www.opstinaostraluka.org

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (RS),Oštra Luka

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva u 2022. godini (obnovljeni postupak)

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet ovog postupka je nabavka radova za redovno održavanje i zaštitu lokalnih i nekategorisanih puteva u 2022. godini
u svim mjesnim zajednicama opštine Oštra Luka

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45233141-9 Radovi na održavanju cesta
Dodatni predmet(i) 45233142-6 Radovi na popravku cesta

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji - Predmjer radova

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

93980,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Lokalni i nekategorisani putevi u svim mjesnim zajednicama opštine Oštra Luka

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Od dana potpisivanja ugovora do 15.12.2022. godine

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Propisano u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Propisano u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne traži se

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Propisano u tenderskoj dokumentaciji

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok plaćanja 5,00 %

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

5.5.2022.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 20.05.2022. 09:30

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Zgrada Opštinske uprave Opštine Oštra Luka - Oštra Luka 55, 79263 Oštra Luka
Datum i vrijeme 20.05.2022. 10:30

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

U skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja
izvještaja u postupcima javnih nabavki i informacionom sistemu "E-nabavke", tenderska dokumentacija dostupna je na
sistemu "E-nabavke" i ne može biti dostavljena na druge načine predviđene članom 55. stav (1) tač. a) - c) istog Zakona.
Način popunjavanja obrasca Aneks 2 elektronskim putem, propisan je u tekstu tenderske dokumentacije.

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: