Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.04.2022. 14:19
(izmjena aukcije) Nabavka računarske opreme za potrebe službi Općine Jablanica i informatizacija Općinskog vijeća Općine Jablanica
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
753-7-1-22-8-15/22
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 753-7-1-22-3-14/22
Datum objave obavještenja 26.4.2022.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA JABLANICA
IDB/JIB 4227265360008
Kontakt osoba VILDANA LULIĆ
Adresa Pere Bilića 15
Poštanski broj 88420 Jablanica (bhp sa)
Općina/Grad Jablanica
Telefon (036) 751-300
Faks (036) 753-215
Elektronska pošta jabl.o@bih.net.ba
Internet adresa www.jablanica.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (III 2.).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (III 2.).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 – Nabavka računarske opreme za potrebe službi Općine Jablanica
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 1 – Nabavka računarske opreme za potrebe službi Općine Jablanica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30200000-1 | Kompjuterska oprema i potrepštine |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji robe koja je sastavni dio TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10256,40
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
15 dana od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Jablanica, zgrada Općine
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 10.05.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:30
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način: - na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e
-Nabavke“. Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja
eAukcije u sistemu e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom
zakazivanja eAukcije bit će obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 – Informatizacija Općinskog vijeća Općine Jablanica
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 2 – Informatizacija Općinskog vijeća Općine Jablanica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30213100-6 | Laptopi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji robe koja je sastavni dio TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17094,02
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
15 dana od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Jablanica, zgrada Općine
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 10.05.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:30
X Dodatne informacije
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način: - na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e
-Nabavke“. Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja
eAukcije u sistemu e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom
zakazivanja eAukcije bit će obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka