Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.04.2022. 14:19

(izmjena aukcije) Nabavka računarske opreme za potrebe službi Općine Jablanica i informatizacija Općinskog vijeća Općine Jablanica

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 26.04.2022.
ISPRAVKA ZA

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

753-7-1-22-8-15/22



Obavještenje koje se ispravlja

Broj obavještenja 753-7-1-22-3-14/22
Datum objave obavještenja 26.4.2022.

ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA JABLANICA
IDB/JIB 4227265360008
Kontakt osoba VILDANA LULIĆ
Adresa Pere Bilića 15
Poštanski broj 88420 Jablanica (bhp sa)
Općina/Grad Jablanica
Telefon (036) 751-300
Faks (036) 753-215
Elektronska pošta jabl.o@bih.net.ba
Internet adresa www.jablanica.ba

I 2. Ispravlja se sljedeće


Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (III 2.).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (III 2.).






ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1 – Nabavka računarske opreme za potrebe službi Općine Jablanica

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 1 – Nabavka računarske opreme za potrebe službi Općine Jablanica

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30200000-1 Kompjuterska oprema i potrepštine

III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji robe koja je sastavni dio TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

10256,40

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

15 dana od dana potpisivanja ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Jablanica, zgrada Općine

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 10.05.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:30


X Dodatne informacije

Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način: - na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e
-Nabavke“. Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja
eAukcije u sistemu e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom
zakazivanja eAukcije bit će obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2 – Informatizacija Općinskog vijeća Općine Jablanica

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 2 – Informatizacija Općinskog vijeća Općine Jablanica

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30213100-6 Laptopi

III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji robe koja je sastavni dio TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

17094,02

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

15 dana od dana potpisivanja ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Jablanica, zgrada Općine

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 10.05.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 10.05.2022. 11:30


X Dodatne informacije

Tenderska dokumentacija se može preuzeti na slijedeći način: - na portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba, u sistemu „e
-Nabavke“. Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja
eAukcije u sistemu e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom
zakazivanja eAukcije bit će obavješteni istovremeno putem sistema e-Nabavke o slijedećem:
a) datumu i vremenu početka e-Aukcije
b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije
c) broju postupka javne nabavke
d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: