Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.04.2022. 11:03
Nabavka građevinskog materijala
1316-7-1-104-3-19/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AKCIONARSKO DRUŠTVO,,KOMUNALAC" BIJELJINA
IDB/JIB 4400305650008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Bojan Mirić
Adresa Miloša Crnjanskog broj 7
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 210-147
Faks (055) 206-601
Elektronska pošta jnabavke@komunalacbn.com
Internet adresa www.komunalacbn.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Bijeljina
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
11000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka građevinskog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka građevinskog materijala za potrebe poslovanja ugovornog organa AD „Komunalac“
Bijeljina, prema opisu i količinama dostavljenim u specifikaciji.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44100000-1 | Građevinski materijali i pridruženi artikli |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
11.000 KM
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto dostavljanja robe je u Službi za komunalne poslove AD ,,Komunalac“ Bijeljina u ulici Mačvanska bb,
Bijeljina, sukcesivno, po potrebi.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje isporučene robe će se vršiti u roku koji ponuđač ponudi u ovom postupku javne nabavke
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U smislu ekonomske i finansijske sposobnosti ponuđača, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena
ako ponuđač ne ispuni sljedeće minimalne uslove:
a) da imaju pozitivan poslovni bilans u 2021. godini.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U smislu tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i članom 49. Zakona, ponuđači trebaju
ispuniti sljedeći minimalni uslov:
- da je osposobljen da izvrši isporuku predmetne robe na lokaciji koja je propisana ovom tenderskom
dokumentacijom i u vremenskom periodu koji je definisan ovom TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok plaćanja 5,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
4.5.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.5.2022. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Miloša Crnjanskog 7, 76300 Bijeljina
Datum i vrijeme 10.5.2022. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
A ELING d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Radna zona Zenica I, Zenica 72000 Zenica
-
TRANZITEXPORT d.o.o. SARAJEVO - ul. Kamenolom do broja 2 71210 Ilidža
-
ČAVKUNOVIĆ - BAU Bihać - u stečaju d.o.o. - Sulejmana Veličanstvenog bb - upravna zgrada 77000 Bihać
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta br. 18 71210 Ilidža
-
Lukavac Cement d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
HIDROGRADNJA d.d. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Izeta Čomore bb 71210 Sarajevo
-
AURORA d.o.o. Nevesinje - Miloša Obilića br. 35 88280 Nevesinje