Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 27.04.2022. 16:18

(aukcija) Nabavka putničkog rabljenog vozila putem finansijskog lizinga

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 27.04.2022.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

30441-7-1-1-3-1/22


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JU "CENTAR ZA KULTURU, SPORT I INFORMISANJE" VISOKO
IDB/JIB 4218378490006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nimeta Čosić
Adresa Alije Izetbegovića br.27
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 465-597
Faks
Elektronska pošta komercijala.rtvvisoko@gmail.com
Internet adresa www.visoko-rtv.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Grad,Zenica

I 5.c. Djelatnost


Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kombinacija svega navedenog (kupovina, leasing, zakup, ugovor o zakupu s opcijom kupovine)

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

19000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka putničkog rabljenog vozila putem finansijskog lizinga

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka putničkog rabljenog vozila putem finansijskog lizinga

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66114000-2 Usluge finansijskog leasinga
Dodatni predmet(i) 34100000-8 Motorna vozila

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Jedno rabljeno vozilo

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Visoko

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Plaćanje izabranom ponuđaču će se vršiti u roku od 30 /trideset/ dana od dana prijema fakture za fiksni mjesečni anuitet po
leasing aranžmanu, na žiro račun ponuđača, odnosno podugovarača, a koji je dostavljen u ponudi.
Ugovorni organ će u predmetnom leasing aranžmanu učestovati sa vlastitih 35% sredstava od ukupne nabavne cijene
putničkog rabljenog vozila.

III 4. Ograničenja za učešće

Nema

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ugovorni organ odbacit će ponudu ako (član 46. Zakona o javnim nabavkama):
a) Kandidat ne dokaže svoju registraciju u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj je
registriran i to da obavlja profesionalnu djelatnost iz predmeta nabavke.
Dokaz:
a) Ponuđač treba dostaviti original ili ovjerenu kopiju aktuelnog izvoda iz sudskog registra, ne stariju od 3 mjeseca
računajući od dana predaje ponude, iz kojeg se može zaključiti da ponuđač obavlja profesionalnu djelatnost iz predmeta
nabavke.
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je
predmet nabavke i s tim u vezi dostaviti navedeni dokaz.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Što se tiče ekonomskog i finansijskog stanja, u skladu sa članom 47. ZJN, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne ispuni
sljedeće minimalne uslove:
a) Ponuđač ne dokaže da nije blokiran, odnosno da njegov račun nije bio u blokadi u zadnjih 6 (šest) mjeseci prije
prijave na javno nadmetanje,
Dokazi (Originali ili ovjerene kopije ili obične kopije zajedno sa Izjavom prema Obrascu u prilogu):
b) Odgovarajuće bankovno pismo, odnosno potvrda poslovne banke kod koje ponuđač ima otvoren transakcijski
račun o bonitetu firme, da u zadnjih 6 (šest) mjeseci prije prijave na javno nadmetanje račun dobavljača nije bio u blokadi;

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

. Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača, shodno članu 48. i 49. Zakona ponuda će biti odbačena ako
ponuđač ne ispuni sljedeće minimalne uslove:
a) Mogućnost servisiranja i održavanja ponuđenog vozila na udaljenosti do 100 km od Visokog, a na teritoriju BiH;
b) Dostupnost rezervnih dijelova i opreme za ponuđeno vozilo;
c) Posjedovanje autentične dokumentacije koja se tiče dimenzija, vanjskog i unutrašnjeg izgleda vozila, kao i svih
drugih tehničkih i voznih karakteristika vozila;
d) Iskustvo ponuđača u realizaciji najmanje 3 /tri/ ugovora koji su u vezi sa predmetnom nabavkom u posljednje 3 /tri/
godine;
e) Postojanje odgovarajuće garancije na motor i prohrđavanje karoserije ponuđenog vozila.
Dokazi (zajedno sa Izjavom prema Obrascu u prilogu – originali ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseca):
a) Spisak ovlaštenih servisa potvrđen od strane proizvođača i/ili dobavljača predmeta leasinga, odnosno po
proizvođaču ovlaštenog generalnog zastupnika/uvoznika u BiH. Popis mora sadržavati najmanje naziv i adresu ovlaštenog
servisa;
b) Izjava kojom ponuđač i/ili dobavljač predmeta leasinga garantuje dostupnost svih rezervnih dijelova i opreme za
ponuđeno vozilo za period od minimalno 3 godine;
c) Opis ponuđenog vozila sa tehničkim karakteristikama, ponuđenom serijskom i dodatnom opremom, te traženom
posebnom opremom. Opis može biti sastavljen od strane ponuđača i/ili proizvođača vozila i/ili dobavljača predmeta
leasinga. Iz opisa mora biti vidljivo da ponuđeno vozilo odgovara uslovima iz obrasca „Tehničke karakteristike vozila“ koji
čini Aneks XII ove TD. Opis može sadržavati fotografije ponuđenog vozila;
d) Spisak izvršenih ugovora u skladu sa članom 48. stav (2) Zakona, a koji su u vezi sa predmetnom nabavkom u
posljednje 3 /tri/ godine, ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno
počeo sa radom prije manje od 3 /tri/ godine, sa iznosom i datumom isporuke te nazivom druge ugovorne strane;
e) Izjava o garanciji na motor i garancija na prohrđavanje koja mora biti ovjerena pečatom i potpisana od strane
ovlaštene osobe dobavljača objekta leasinga, te ovjerena pečatom i potpisana od strane ovlaštene osobe ponuđača –
pružaoca usluga finansijskog leasing (PAŽNJA: dakle, izjavu potpisuju ponuđač i dobavljač objekta leasinga, osim u slučaju
ako su ponuđač i dobavljač objekta leasinga isto lice).
Svi ponuđači su dužni pored navedenih dokaza dostaviti izjave u pogledu ekonomsko-finansijske sposobnosti i tehničke i
profesionalne sposobnosti, koje su popunjene i ovjerene u skladu sa Obrascima Izjava koje se nalaze u prilogu ovog
konkurentskog zahtjeva. Dostavljene izjave ne mogu biti starije od 15 dana od dana predaje ponude u ovom postupku javne
nabavke.
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe dostavljaju zajedno dokaze u smislu ispunjavanja ekonomske i
finansijske sposobnosti i tehničke i profesionalne sposobnosti.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

6.5.2022.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 13.05.2022. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Ulica i broj: Prijeko bb, 71300 Visoko Objekat: Kulturni centar Altindag-Visoko
Datum i vrijeme 13.05.2022. 12:00


ANEKS A


I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kontakt osoba Nimeta Čosić
Adresa Alije Izetbegovića br.27
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 465-597
Faks
Elektronska pošta komercijala.rtvvisoko@gmail.com
Internet adresa www.visoko-rtv.ba

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Nimeta Čosić
Adresa Alije Izetbegovića br.27
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 465-597
Faks
Elektronska pošta komercijala.rtvvisoko@gmail.com
Internet adresa www.visoko-rtv.ba


 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: