Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.10.2018. 10:50

Nabavka rezervnih djelova za vozila Ustanove

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 03.10.2018.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

765-7-1-486-3-231/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JZU "DOM ZDRAVLJA U BANJOJ LUCI"
IDB/JIB 4400802010004
Kontakt osoba Suzana Vrećo
Adresa Sime Matavulja bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 216-808
Faks (051) 216-808
Elektronska pošta odsjeknabavke@domzdravljabanjaluka.com
Internet adresa www.domzdravljabanjaluka.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

1 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

20000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka rezervnih djelova za vozila Ustanove


II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka rezervnih djelova za vozila Ustanove

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34300000-0 Dijelovi i pribor za vozila i njihove motore


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

kako je navedeno u TD

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

skladište Ugovornog organa, Ulica 12.beba, Paprikovac (Vozni park)

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki, u skladu sa članom 46.ZJN, ponuđači moraju dostaviti dokaz da su registrovani
u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima za obavljanje djelatnosti ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu
nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom ove
nabavke.
U svrhu dokaza ponuđači su dužni dostaviti aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se
dokazuje pravo ponuđača da obavlja profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke.Dokaz se dostavlja u originalu ili
ovjerenoj kopiji originala od strane nadležne institucije.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki, u skladu sa članom 46.ZJN, ponuđači moraju dostaviti dokaz da su registrovani
u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima za obavljanje djelatnosti ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu
nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom ove
nabavke.
U svrhu dokaza ponuđači su dužni dostaviti aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se
dokazuje pravo ponuđača da obavlja profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke.Dokaz se dostavlja u originalu ili
ovjerenoj kopiji originala od strane nadležne institucije.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Podkriterijumi

R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

19.10.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.10.2018. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 19.10.2018. 13:00:00
Adresa i mjesto U prostorijama ugovornog organa, adresa Sime Matavulja bb Banja Luka

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

01-3935

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: