Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.04.2022. 14:19
(aukcija) Nabavka štamparskih usluga
1003-7-2-14-3-8/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv J.U. DOM ZDRAVLJA TRAVNIK
IDB/JIB 4236357980001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Selma Hukić
Adresa Vezirska 1
Poštanski broj 72270 Travnik (bhp sa)
Općina/Grad Travnik
Telefon (030) 540-982
Faks (030) 509-453
Elektronska pošta domzdravlja.tr@bih.net.ba
Internet adresa http://www.domzdravljatravnik.com/
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Travnik
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Štamparske usluge
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge štampanja za potrebe JU Dom zdravlja Travnik
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79810000-5 | Usluge štampanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
198748
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prostorije JU Dom-a zdravlja Travnik
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
KAO U TD.
III 4. Ograničenja za učešće
kao u TD.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
KAO U TD.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
NE TRAŽI SE.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
KAO U TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
10.5.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Vezirska 1, prostorije JU Doma Zdravlja,II sprat
Datum i vrijeme 11.05.2022. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Meligrafprint d.o.o. Zenica - Poslovna zona 1 Poslovni inkubator A6 72000 Zenica
-
OSLOBOĐENJE d.o.o. Sarajevo - ul. Semizovac bb 71320 Vogošća
-
GIK OKO d.o.o. Sarajevo-Ilidža - Ul. Džemala Bijedića br. 185 71210 Ilidža
-
AS PRINT Savka Marković s.p. Ugljevik - Gavrila Principa 7, Ugljevik, Ugljevik 76330 Ugljevik
-
GRAFI-COM Nada Nedeljković s.p. Porječina - Kojići bb, Porječina, Petrovo 74317 Petrovo
-
AMOS-GRAF d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 162F 71000 Sarajevo
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
BLICDRUK d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 8 71000 Sarajevo
-
MAGYAR SZO LAPKIADO KFT d.o.o. Novi Sad - Vojvode Mišića 1 21000 Novi Sad
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
EURO-EXPRESS d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Dučića broj 23 a 78000 Banja Luka