Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.04.2022. 15:21
Nabavka usluga eksploatacije šumskih drvnih sortimenata po redovnom planu za 2022. godinu u ŠG Sprečko, odjeli 40 G.J. Majevica Jala i 109 G.J. Turija
22.04.2022 13:17
DATUM : 22.04.2022 god.
BROJ PROTOKOLA: 4505/22
BROJ JAVNE NABAVKE: 4505 -A II-04/22
Na osnovu člana 8. Zakona o javnim nabavkama BiH (Sl.Glasnik BiH br. 39/14), Uputstva za pripremu tenderske dokumentacije (Sl.Glasnik BiH br. 90/14), i Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Anexa II dio B Zakona o javnim nabavkama (Sl.Glasnik BiH br. 66/16), Ugovorni organ u p u ć u j e:
P O Z I V
ZA DOSTAVLJANJE PONUDE
ZA NABAVKU USLUGA IZ ANEXA II DIO B ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
I – PREDMET NABAVKE
1.1. Predmet postupka dodjele ugovora o uslugama iz Anexa II dio B Zakona o javnim nabavkama je:
Usluge eksploatacije šumskih drvnih sortimenata po redovnom planu za 2022 godinu u ŠG Sprečko – IV objava
Usluge će se pružati po slijedećim lotovima:
Š U M A R I J A T U Z L A
Sječa i izrada, primicanje, izvoz i iznos šumskih drvnih sortimenata na međustovarište - tvrdi put
Odjel |
40 |
109 |
Gospod. jedinica |
„Majevica Jala“ |
„Turija“ |
Ukupna Neto masa drvnih sortimenata cca - m3 |
1.210 |
2.284 |
Cijena KM / m3 (bez PDV-a) |
34,29 |
35,36 |
Mjesečna dinamika - m3 |
400 |
400 |
Broj L O T - a |
LOT - 1 |
LOT - 2 |
Vrijednost usluga po LOT-ovima - KM |
41.490,9 |
80.762,24 |
1.2 Rok za izvršenje usluga je po projektu za izvršenje usluga,odnosno mjesečnoj dinamici navedenoj na obrascima za cijenu ponude.
1.3 Mjesto izvršenja usluga je šumarija Tuzla, ŠG Sprečko.
1.4 Da dogovorite obilazak lokacije, molimo Vas da kontaktirate upravnika šumarije.
1.5 Ponuđačima je dozvoljeno podugovaranje. Ponuđač je dužan u svojoj ponudi naznačiti da li će dio ugovora dati podugovaraču, te se mora izjasniti koji je to dio (opisno ili procentualno) koji će dati podugovaraču.
Ponuđač sa najuspješnijom ponudom ne smije, bez prethodne saglasnosti ugovornog organa, sa trećom stranom sklapati podugovor ni o jednom dijelu ugovora koji nije naveden u njegovoj ponudi. Ugovorni organ će biti blagovremeno obaviješten, prije sklapanja podugovora, o elementima ugovora za koje sklapa podugovor i o identitetu podugovarača. Ugovorni organ će obavijestiti ponuđača o svojoj odluci u roku od 15 (petnaest) od prijema obavijesti i navesti svoje razloge ukoliko odbija odobriti takvu odluku. Ugovorni organ neće odobriti zaključenje ugovora s podugovaračem, ako on ne ispunjava uslove propisane čl. 44.- 52. Zakona. Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora.
1.6 Rok važenja ponude je 60 dana od dana otvaranja ponuda.
Ukoliko ponuđač u ponudi ne navede rok važenja ponude, onda se smatra da je rok važenja ponude onaj koji je naveden u tenderskoj dokumentaciji.
U slučaju da je period važenja ponude kraći od roka navedenog u tenderskoj dokumentaciji, ugovorni organ će odbiti takvu ponudu u skladu sa članom 60. stav (1) Zakona.
II – PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku nabavke usluga iz Anexa II dio B Zakona o javnim nabavkama imaju ponuđači koji su registrovani i ovlašteni za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog postupka. Ugovorni organ, zadržava pravo da odbije ponudu ponuđača koji ne zadovoljava minimalne uslove iz čl.44.- 52. Zakona o javnim nabavkama, što se preciznije reguliše u dokumentaciji poziva za dostavu ponuda.
III – SADRŽAJ PONUDE
Ponuđač je obavezan dostaviti ponudu koja sadrži:
1. Obrazac za dostavljanje ponude i Obrazac za cijenu ponude – dati u prilogu
2. Aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi relevantni dokaz o registaciji – ne stariji od 3 mjeseca (original ili kopija ovjerena od strane nadležne unstitucije)
3. Upotrebna dozvola sredstava za rad izdata od akreditovanog instituta (za motorne pile i traktore koji su navedeni u specifikaciji sredstava za rad) – (original ili kopija ovjerena od strane nadležne unstitucije)
4. Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH br.39/14”), a ovjerena kod nadležnog organa u formi i na način koji je propisala Agencija za javne nabavke BiH
(ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor dužan je u roku od 10 dana od dana prijema Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti original ili ovjerene kopije dokumenata ne starije od 3 mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude, kojima dokazuje tačnost navoda iz Izjave o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona)
U slučaju da ponudu dostavlja fizičko lice u smislu odredbe člana 2. stav (1) tačka c) Zakona, u svrhu dokaza u smislu ispunjavanja uslova lične sposobnosti iz člana 45. ZJN BiH dužan je dostaviti slijedeće dokaze:
a)potvrda nadležnog opštinskog organa da je registrovan i da obavlja djelatnost za koju je registrovan u smislu tačke 2 (relevantni dokaz o registraciji-original ili ovjerena kopija,ne starija od 3 mjeseca
b)potvrda nadležne poreske uprave da izmiruje doprinose za penziono-invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje za sebe i zaposlene (ukoliko ima zaposlenih u radnom odnosu),
c)potvrda nadležne poreske uprave da izmiruje sve poreske obaveze kao fizičko lice registrovano za samostalnu djelatnost.
5. Potpisana i ovjerena Izjava ponuđača o sukobu interesa iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH br.39/14”), a ovjerena kod nadležnog organa u formi i na način koji je propisala Agencija za javne nabavke BiH.
IV – PODNOŠENJE I OTVARANJE PONUDA
Zapečaćenu ponudu sa naznačenom punom adresom ponuđača dostaviti, isključivo na protokol ugovornog organa – adresa: JP „ Šume Tuzlanskog kantona „ dd Ul. Oslobođenja br.13 Živinice , sa naznakom: ˝Ponuda za nabavku Usluge eksploatacije šumskih drvnih sortimenata po redovnom planu za 2022 godinu u ŠG Sprečko.
– NE OTVARAJ˝. – navesti broj LOT-a
U razmatranje će se uzeti samo ponude koje stignu na protokol najkasnije do 06.05.2022. godine do 0900 sati.
Sve ponude koje pristignu poslije naznačenog roka, bez obzira kad su poslane, neće biti uzete u razmatranje.
Zainteresirani ponuđači mogu prisustvovati otvaranju ponuda koje će se održati 06.05.2022. godine u 0915 sati u prostorijama ugovornog organa Ul. Oslobođenja br.13 Živinice.
V – KRITERIJI ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
Ugovorni organ će dodjelu ugovora odnosno vrednovanje ponude zasnivati na primjeni kriterija ˝najniža cijena˝. Komisija za nabavke će u saradnji sa rukovodstvom Preduzeća i interne evidencije izvršiti procjenu trenutne angažovanosti sredstava za rad svakog ponuđača i na osnovu toga pristupiti ocjeni najpovoljnijeg ponuđača. Ako bude procijenjeno da su kapaciteti nekih od ponuđača angažovani u drugim odjelima i da zbog toga neće moći izvršiti usluge u zadanoj dinamici u odjelima koji su predmet nabavke, ponuda takvih ponuđača se neće razmatrati.
VI – ANALIZA PONUDA I DONOŠENJE ODLUKE O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
Ponuda treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom pozivu, na način i u formi utvrđenoj u ovom pozivu, u suprotnom ista može biti eliminisana zbog formalno pravnih ili suštinskih nedostataka.
Ponuda treba biti otkucani ili napisani neizbrisivom tintom. Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani (ponuda osigurana jemstvenikom), sa označenim stranicama. Svi listovi ponude trebaju biti parafirani ili potpisani od osobe, odnosno osoba koje su ovlaštene da zastupaju ponuđača. Sve dopune i izmjene ponude moraju biti čitljive i parafirane od ovlaštenih osoba.
Ugovorni organ će komisijski otvoriti ponudu, konstatovati da li ponuda tehnički, ekonomski i pravno ispunjava zahtjev ugovornog organa, te pristupiti vrednovanju ponuda u skladu sa utvrđenim kriterijima.
Ugovorni organ će komisijski nakon provedenog postupka analize i vrednovanja ponuda, donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača te nakon pravovaljanosti odluke pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati predmetna nabavka kao i prava i obveze ugovornih strana.
VII – DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti najkasnije 06.05.2022. godine i to na slijedeći način:
u prostorijama ugovornog organa ili putem elektronske pošte ili putem pošte ili preuzimanjem na web stranici ugovornog organa.
Zainteresovani ponuđač može u pismenoj formi od ugovornog organa tražiti pojašnjenje dokumentacije iz predmetnog poziva najkasnije do 06.05.2022.godine, lično ili dostavljanjem pisma na faks broj: 035/621-075.
Kontakt osoba je Mirza Rustemović koju možete dobiti putem tel. 035/621-282.
Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove ponuđača nastale po ovom postupku o javnoj nabavi.
Ugovorni organ, zadržava pravo da prekine – otkaže postupak dodjele ugovora iz razloga – slučajeva navedenih u Zakonu o javnim nabavkama.
v.d. Direktor
Huskić Almir dipl.ing.šum.
(Obrazci) Tenderska dokumentacija Redovan plan 2022 -Aneks II dio B,ŠG Sprečko -IV.docx (543 kB)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Drvoprerada Đurić d.o.o. Derventa - Alekse Šantića br.2 74400 Derventa
-
ŠEMSAGIĆI d.o.o. Kladanj. PRESTANAK - Brateljevići br. 83 75280 Kladanj
-
OKAC d.o.o. Goražde - Ulica Ferida Dizdarevića bb 73000 Goražde
-
OLIP d.o.o. Sarajevo - ul. IV Viteške brigade br. 5 71210 Ilidža
-
EKOS-STEP d.o.o. Zavidovići - Sinanovići bb 72220 Zavidovići
-
BA & HAM Bosanska Krupa d.o.o. - Vranjska bb 77240 Bosanska Krupa
-
LOZIĆ d.o.o. Bosanski Petrovac - Narodnih heroja bb. 77250 Bosanski Petrovac
-
ŠUMARSTVO - MUJANIĆ Bihać d.o.o. - ulica Ceravačka brda bb 77101 Bihać
-
MELE COMPANY Bosanski Petrovac d.o.o. - Prvomajska bb. 77250 Bosanski Petrovac
-
Mahovina d.o.o. Bosanski Petrovac - Revenik bb 77250 Bosanski Petrovac