Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.04.2022. 09:43

Nabavka usluga izrade različitih projekata za nabavku i ugradnju novih gasnih kotlova u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine u M. Tita 25 i toplotnih pumpi u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 25.04.2022.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1370-1-2-212-3-133/22



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt MIRNESA MAŠIĆ
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks (033) 278-366
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Državni nivo

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izrada različitih projekata

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet ovog postupka nabavke je nabavka usluga – izrada različitih projekata u skladu sa traženim uslovima/zahtjevima
naznačenim u tenderskoj dokumentaciji.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (čl. 46. ZJN) dokazati da je
registrovan za obavljanje djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke. U tom smislu kao dokaz će se u obzir uzeti odgovarajuće
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da
je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje ponude.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne zahtjeva se

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i 50. ZJN, ponuđači trebaju ispuniti sljedeće
minimalne uslove:
a) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 ugovora koji za predmet imaju iste ili slične ugovore predmeta nabavke, u
posljednje tri godine, računajući od dana predaje ponude (što obuhvata odgovarajući period u 2019. godini, 2020. godinu,
2021. godinu i 2022. godinu do dana predaje ponude) ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je
kandidat/ponuđač registrovan odnosno počeo sa radom prije manje od tri godine, ukupne vrijednosti svih ugovora
minimalno kako slijedi:
5.000,00 KM za LOT 1
5.000,00 KM za LOT 2.
Ukoliko ponuđač dostavlja ponudu za oba lot-a, onda uslov o minimalnoj vrijednosti ugovora treba biti ispunjen
kumulativno (ukupna vrijednost ugovora treba da iznosi najmanje 10.000,00 KM).

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK




IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

11.5.2022.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 11.05.2022. 10:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto ul. Maršala Tita 25, Sarajevo
Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1 - usluga izrade projekta za nabavku i ugradnju novih gasnih kotlova u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne
i Hercegovine u M. Tita 25

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 1 - usluga izrade projekta za nabavku i ugradnju novih gasnih kotlova u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne
i Hercegovine u M. Tita 25

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71221000-3 Arhitektonske usluge za zgrade

III Ukupna količina ili obim ugovora
1 projekat

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

5000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

60 (šezdeset) radnih dana od dana potpisivanja ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Maršala Tita 25, Sarajevo

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 11.05.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 11.05.2022. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2 – usluga izrade izvedbenog projekta za nabavku i ugradnju novih toplotnih pumpi u objektu Centralnog ureda
Centralne banke Bosne i Hercegovine

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 2 – usluga izrade izvedbenog projekta za nabavku i ugradnju novih toplotnih pumpi u objektu Centralnog ureda
Centralne banke Bosne i Hercegovine

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71221000-3 Arhitektonske usluge za zgrade

III Ukupna količina ili obim ugovora
1 projekat

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

5000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

60 (šezdeset) radnih dana od dana potpisivanja ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Maršala Tita 25, Sarajevo

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 11.05.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 11.05.2022. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00
 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: