Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.04.2022. 09:43
Nabavka usluga izrade različitih projekata za nabavku i ugradnju novih gasnih kotlova u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine u M. Tita 25 i toplotnih pumpi u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne i Hercegovine
1370-1-2-212-3-133/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt MIRNESA MAŠIĆ
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks (033) 278-366
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada različitih projekata
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka nabavke je nabavka usluga – izrada različitih projekata u skladu sa traženim uslovima/zahtjevima
naznačenim u tenderskoj dokumentaciji.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (čl. 46. ZJN) dokazati da je
registrovan za obavljanje djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke. U tom smislu kao dokaz će se u obzir uzeti odgovarajuće
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da
je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje ponude.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. i 50. ZJN, ponuđači trebaju ispuniti sljedeće
minimalne uslove:
a) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 ugovora koji za predmet imaju iste ili slične ugovore predmeta nabavke, u
posljednje tri godine, računajući od dana predaje ponude (što obuhvata odgovarajući period u 2019. godini, 2020. godinu,
2021. godinu i 2022. godinu do dana predaje ponude) ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je
kandidat/ponuđač registrovan odnosno počeo sa radom prije manje od tri godine, ukupne vrijednosti svih ugovora
minimalno kako slijedi:
5.000,00 KM za LOT 1
5.000,00 KM za LOT 2.
Ukoliko ponuđač dostavlja ponudu za oba lot-a, onda uslov o minimalnoj vrijednosti ugovora treba biti ispunjen
kumulativno (ukupna vrijednost ugovora treba da iznosi najmanje 10.000,00 KM).
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
11.5.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.05.2022. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ul. Maršala Tita 25, Sarajevo
Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - usluga izrade projekta za nabavku i ugradnju novih gasnih kotlova u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne
i Hercegovine u M. Tita 25
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 1 - usluga izrade projekta za nabavku i ugradnju novih gasnih kotlova u objektu Centralnog ureda Centralne banke Bosne
i Hercegovine u M. Tita 25
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71221000-3 | Arhitektonske usluge za zgrade |
III Ukupna količina ili obim ugovora
1 projekat
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 (šezdeset) radnih dana od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Maršala Tita 25, Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.05.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.05.2022. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 – usluga izrade izvedbenog projekta za nabavku i ugradnju novih toplotnih pumpi u objektu Centralnog ureda
Centralne banke Bosne i Hercegovine
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 2 – usluga izrade izvedbenog projekta za nabavku i ugradnju novih toplotnih pumpi u objektu Centralnog ureda
Centralne banke Bosne i Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71221000-3 | Arhitektonske usluge za zgrade |
III Ukupna količina ili obim ugovora
1 projekat
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 (šezdeset) radnih dana od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Maršala Tita 25, Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 11.05.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.05.2022. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.05.2022. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Saturn Electric d.o.o. Beograd - Inženjera Kapusa 6 11080 Zemun - Beograd