Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 27.09.2018. 12:28

(aukcija) Nabavka usluga štampanja i kovertiranja računa i iznajmljivanja sistema za štampanje

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 27.09.2018.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1404-1-2-125-3-58/18



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv ZP "ELEKTRO DOBOJ" A.D. DOBOJ
IDB/JIB 4400014500009
Kontakt osoba Dragica Ristić, Slobodan Jovanović, Dragana Serdarević i Siniša
Lazić
Adresa Nikole Pašića 77
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 209-700
Faks (053) 241-344
Elektronska pošta info@elektrodoboj.net
Internet adresa www.elektrodoboj.net

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

24 Mjesec(i)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

200000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka usluge štampanja i kovertiranja računa i iznajmljivanja sistema za štampanje


II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Usluga štampanja i kovertiranja računa i iznajmljivanja sistema za štampanje - detaljno u TD.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 79800000-2 Štampanja i s tim povezane usluge


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Detaljno u TD.

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Usluga štampanja i kovertiranja pruža se kod dobavljača, a instaliranje iznajmljenih sistema za štampu je u
prostorijama naručioca u Doboju, Tesliću, Modriči, Derventi, ŠAmcu i Brodu - sve detaljno u TD.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Registracija u profesionalnim ili registrima nadležnog organa zemlje radi dokazivanja prava obavljanja
djelatnosti.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

U pogledu člana 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako dobavljač ne ispuni sledeće minimalne kriterije:
a) poslovni prihod u 2017. godini ne smije biti manji od 100.000,00 KM.
b) ispunjava svoje finansijske obaveze prema poslovnim partnerima i povjeriocima.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

U pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti potrebno je:
a) Ukupna vrijednost za sve ugovore vezano za usluge mašinskog kovertiranja i/ili usluge iznajmljivanje sistema za
štampanje i sistema za kovertiranje u periodu od početka 2017. godine do dana predaje ponude (zbir svih ugovora)
ne može biti manja od 100.000 KM.
b) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 2 ugovora o štampanju i kovertiranju i/ili iznajmljivanju sistema za
štampanje i sistema za kovertiranje u periodu od početka 2017. godine do dana predaje ponude.
v) Pružaoc usluge mora obezbijediti stalno raspoloživo najmanje 10 sertifikovanih servisera za održavanje
ponuđene opreme za štampu/kopiranje - detaljno u TD.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

15.10.2018.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 25.10.2018. 11:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 25.10.2018. 12:00:00
Adresa i mjesto Upravna zgrada Ugovornog organa, ul. Nikole Pašića 77, 74000 Doboj

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo sa zvaničnog portala za javne nabavke u BiH, u elektronskoj formi
i bez plaćanja naknade.

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: