"Eurovip" sa Cafe Brazil preuzima lidersku poziciju na bh. tržištu kafe

31.05.2011. 15:05 / Izvor: eKapija.ba
'Eurovip' sa Cafe Brazil preuzima lidersku poziciju na bh. tržištu kafe

"Eurovip" Čitluk - čija je glavna djelatnost prerada i prodaja kafe, planira proširenje proizvodnog asortimana, potvrdio je za ekapija.ba Hrvoje Miletić, voditelj prodaje u kompaniji "Eurovip".

Kompanija je utemeljena 1990. godine kao jedna od prvih privatnih poduzeća u Bosni i Hercegovini koja je uprkos velikoj konkurenciji, izrasla u jednu od najvećih prerađivača kafe u državi i izgradila ime koje se prepoznaje kao jamac kvalitetnog proizvoda i profesionalnog rada.

Tržišno učešće

Tokom godina razvoja ostvarivano je sve veće tržišno učešće, koje je rezultiralo da je u ovom trenutku Cafe Brazil iz "Eurovipa" jedan od lidera u segmentu tradicionalne kafe na domaćem tržištu.

Iako, je "Eurovip" čvrsto vezan za Hercegovinu, danas jednako uspješno posluje na području cijele Bosne i Hercegovine sa svojim poslovnicama u Tuzli, Sarajevu, Banja Luci, Bihaću i Zavidovićima.

"Prema analizama iz 2009. godine i prve polovine 2010. godine zauzimali smo treće mjesto u BiH po učešću na tržištu. Mi smo bilježili povećanje tržišnog udjela, dok su dva vodeća prerađivača kafe bilježila smanjenje tržišnog udjela. U drugoj polovini 2010. i početkom 2011. godine bilježimo znatan rast prodaje, te pretpostavljamo da smo trenutno drugi proizvođač kafe u BiH. Ovo je vrlo veliki uspjeh kada se zna da smo mi jedna domaća tvrtka. Našu konkurenciju čine strane kompanije koje imaju jaki inozemni kapital i koje posluju na više tržišta", kaže Miletić, naglašavajući kako je kratkoročni plan kompanije povećanje tržišnog udjela i preuzimanje liderske pozicije u Bosni i Hercegovini na tržištu kafe.

"Cafe Brazil"- brand i kvalitet

Kompanija ima namjeru da nastupi i na nekim drugim tržištima, što je određeno dugoročnim planovima vezanim za izvoz, dok povećanjem obima poslovanja u "Eurovipu" očekuju i nova zapošljavanja.

Temelji priče o uspjehu prestižne kompanije počivaju u izvrsnom brandu Cafe Brazil, na njenoj vrhunskoj kvaliteti i izuzetnoj mješavini, nastaloj prema originalnoj domaćoj recepturi.

"Cafe Brazil je mješavina nekoliko osnovnih vrsta sirove kafe od kojih svaka vrsta svojim okusom daje ono `nešto` što se na kraju stapa u jedinstvenu kompoziciju arome karakteristične samo za Cafe Brazil. Savremena tehnologija, kompjutorski kontroliran proizvodni proces i uvijek isti sirovinski sastav garantiraju uvijek vrhunsku kvalitetu Cafe Brazil", kažu u "Eurovipu" koji su kao dokaze kvalitete uveli ISO 9001:2008 i HACCP standarde.

U proizvodnom programu "Eurovipa" nalazi se: Cafe Brazil pržena mljevena, proizvedena od najkvalitetnijih sorti sirove kafe, koja vlastitom jedinstvenom recepturom udovoljava potrebama ljubitelja tradicionalne kafe, Cafe Brazil sirova, Cafe Brazil u zrnu, pržena kava u zrnu za potrošače koji vole kvalitetnu kavu samljeti u vlastitom ručnom mlinu, Cafe Brazil Espresso, Brazil Cappuccino, Brazil 3u1 i Brazil Extra cafe.

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti