"general servis" obnovio certifikat upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000

06.08.2008. 13:29 / Izvor: eKapija.ba
'general servis' obnovio certifikat upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000

Kompanija general servis d.o.o., ovlašteni servis i distributer "gorenje" kućanskih aparata i rezervnih dijelova je 16.07.2008.godine obnovio certifikat upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000.

ISO 9001:2000 je međunarodni standard koji specificira zahtjeve sistema upravljanja kvalitetom, a koji donosi izmedju ostalog i poboljšanja u vidu efikasnijeg poslovanja, lakšeg rješavanja problema, sistema motivacije osoblja, bolje discipline te boljeg imidža kompanije.

Certifikat za sistem upravljanja kvalitetom za general servis d.o.o. je odobren od strane certifikacijske kuće Lloyds Register Quality Assurance (LRQA) prema standardu za sisteme upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000 .

Sistem upravljanja se kvalitetom se primjenjuje na slijedeća područja:

  • servisiranje kućanskih aparata
  • veleprodaja i maloprodaja kućanskih aparata i rezervnih dijelova.

Potvrda o odobrenju je izdata 16.07.2008.godine i važi do 15.07.2011.godine.

Prvi put general servis d.o.o. je dobio certifikat za sistem upravljanja kvalitetom u maju 2005.godine i ujedno bio prva kompanija u svojoj branši kojoj je takav certifikat uručen i koja je svoje poslovanje prilagodila istom.

Iz general servis-a poručuju da i dalje nastavljaju raditi na ostvarenju svog cilja koji glasi: "Naš cilj je kupčeva lojalnost kao i održiv, korektan i etičan poslovni odnos».

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti