Vijesti

"general servis Ti garantuje": Nešto novo i jedinstveno iz general servisa d.o.o.

20.08.2008. 10:53 / Izvor: eKapija.ba

Jedinstvena usluga pod nazivom "general servis Ti garantuje" od 15.08.2008. godine je na raspolaganju svim kupcima kućanskih aparata u prodajnom objektu general servisa u ulici Envera Šehovića br. 54, a uskoro i u svim objektima general servis-a.

Slušajući želje svojih kupaca zaposleni u general servisu odlučili su svoje kupce nagraditi osjećajem sigurnosti i povjerenja i preuzeti njihovu brigu o životnom vijeku kućanskih aparata na sebe.

"general servis Ti garantuje" od sada je sinonim za „doživotnu garanciju“ za kućanske aparate kupljene u prodajnim objektima general servisa. Ovom uslugom svaki tek kupljeni kućanski aparat pored postojeće garancije proizvodjača dobija od strane general servisa mogućnost uzimanja dodatnih godina garancije i mogućnost zamjene aparata novim aparatom u bilo kojem trenutku dok garancija traje, a pod unaprijed predviđenim uslovima. To znači da na jednostavan način kupac je u mogućnosti dugoročno da ima pouzdan i nadasve nov kućanski aparat, a da o istom se brine general servis sa svojim četrdesetogodišnjim iskustvom u servisiranju, saopćeno je iz general servisa za eKapija.ba.

Svakom kupcu tek kupljenog kućanskog aparata u prodajnim objektima general servisa će nakon kupovine biti prezentiran vlasnički list za taj aparat s uvjetima korištenja svih pogodnosti koje vlasnički list donosi. Svaki vlasnički list kupcu garantuje:

  • Odredjeni broj godina garancije na aparat od strane proizvodjača
  • Dodatne godine garancije na aparat od strane general servisa
  • Mogućnost zamjene aparata "Staro za novo" u bilo kojem trenutku
  • Procjenu vrijednosti aparata u bilo kojem trenutku
  • Osjećaj sigurnosti da eventualne intervencije na aparatu tokom njegovog životnog vijeka će obavljati samo i isključivo stručno osoblje general servisa.

Prvi vlasnički listovi u okviru usluge "general servis Ti garantuje" će dobiti svoje vlasnike već polovinom mjeseca avgusta tekuće godine, a svaki novi kupac koji dobije vlasnički list će se pridružiti velikoj i bezbrižnoj porodici zadovoljnih kupaca general servisa.

"Naša orijentacija prema kupcima i njihovim potrebama iziskuje od nas stalna poboljšanja. Sve naše nove usluge pravimo na osnovu iskazanih želja i potreba kupaca. U skladu s tim naša nova usluga „general servis Ti garantuje“ još je jedna potvrda da u general servisu sve posmatramo iz pozicije kupca, da smo uvijek spremni ponuditi VIŠE i da čvrsto stojimo iza našeg slogana da „Fol je u kvalitetu“!" Zehid Zahirović, direktog general servisa.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti