"Građanska patrola" za bolju komunikaciju između građana i gradskih službi

17.01.2018. 08:39 / Izvor: Akta.ba
'Građanska patrola' za bolju komunikaciju između građana i gradskih službi

Ova aplikacija će biti korištena sa ciljem podizanja efikasnosti komunikacije između građana i gradskih službi.

Gradonačelnik Banje Luke Igor Radojičić i direktor kompanije DVC solutions, Bojan Vuković, potpisali su jučer u Gradskoj upravi ugovor o donaciji informatičke aplikacije pod nazivom "Građanska patrola“.

Ova aplikacija će biti korištena sa ciljem podizanja efikasnosti komunikacije između građana i gradskih službi.

Gradonačelnik Radojičić je rekao da je aplikacija domaći proizvod koji će prvi put biti korišten u Banjoj Luci. 

"Moderna su vremena i tendencija lokalnih samouprava je uvođenje modernih sistema komuniciranja putem uređaja koji su građanima dostupni. Ova usluga će omogućiti da građani putem svojih mobilnih telefona na licu mjesta, bilo gdje u gradu, uslikaju određeni problem na koji naiđu i da o tome, putem aplikacije, obavijeste nadležnu gradsku službu koja će dalje preduzimati potrebne korake", obrazložio je Radojičić i napomenuo da bi mobilna aplikacija trebalo da startuje 1. marta ove godine. 

Direktor firme DVC solutions, Bojan Vuković, naglasio je da će aplikacija „Građanska patrola“ biti dostupna putem postojećih platformi Play store i App store, potpuno besplatno. On je izrazio uvjerenje da će aplikacija doprinijeti boljoj i efikasnijoj komunikaciji građana sa gradskim službama.

"Firma je uložila oko 60.000 eura u razvoj ove aplikacije, a radi se o dvije aplikacije i kompleksnom pozadinskom rješenju za obradu i adminstraciju podataka", zaključio je Vuković

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti