Vijesti

"Zlatni puter" - robna marka "Klasa" među top bh. proizvodima

03.04.2008. 15:22 / Izvor: Fena

Prema novom "Valiconovom" istraživanju o pozicioniranosti domaćih robnih marki široke potrošnje za drugu polovinu 2007. godine "Zlatni puder", robna marka prehrambene kompanije "Klas", nalazi se na trećem mjestu najjačih bh. brendova.

- Ovaj podatak nas nije iznenadio, jer je već više od 30 godina „Zlatni puder“, namjensko brašno za pite i kolače, apsolutni lider na tržištu brašna u BiH. „Zlatni puder“ je sinonim za kvalitet i po njemu je „Klas“ poznat i tržištima van BiH. Potrošači prepoznaju kvalitet našeg brašna i ukazuju mu povjerenje, navodi u saopćenju Srđan Mandić, rukovodilac Sektora za marketing, istraživanje tržišta i razvoj u "Klasu".

"Valicon" je jedna od vodećih kompanija za tržišno savjetovanje i istraživanje u regiji jugoistočne Evrope. Provodi PGM istraživanje (Product Group Manager) kojim mjeri moć robnih marki široke potrošnje u BiH.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti