"Zlatni puter" - robna marka "Klasa" među top bh. proizvodima
Prema novom "Valiconovom" istraživanju o
pozicioniranosti domaćih robnih marki široke potrošnje za drugu
polovinu 2007. godine "Zlatni puder", robna marka prehrambene kompanije
"Klas", nalazi se na trećem mjestu najjačih bh. brendova.
-
Ovaj podatak nas nije iznenadio, jer je već više od 30 godina „Zlatni
puder“, namjensko brašno za pite i kolače, apsolutni lider na tržištu
brašna u BiH. „Zlatni puder“ je sinonim za kvalitet i po njemu je
„Klas“ poznat i tržištima van BiH. Potrošači prepoznaju kvalitet našeg
brašna i ukazuju mu povjerenje, navodi u saopćenju Srđan Mandić,
rukovodilac Sektora za marketing, istraživanje tržišta i razvoj u
"Klasu".
"Valicon" je jedna od vodećih kompanija za tržišno
savjetovanje i istraživanje u regiji jugoistočne Evrope. Provodi PGM
istraživanje (Product Group Manager) kojim mjeri moć robnih marki
široke potrošnje u BiH.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.