Rolling Sarajevo: Uspješno ugrađeni prvi metri mreže za armiranje asfalta "S&P Glasphalt G"
Nakon što smo početkom oktobra objavili članak o "Savremenim materijalima i metodama sanacije pukotina u asfaltu" iz kompanije Rolling d.o.o. Sarajevo saopćeno je da su u međuvremenu urađena dva ojačanja/sanacije asfalta na autoputevima Bosne i Hercegovine primjenom mreže za armiranje asfalta "S&P Glasphalt G".
(Autoput kod Visokog)
U prvom slučaju je izvršena lokalna sanacija na dijelu autoputa A1 kod Visokog, gdje je predhodno urađeno frezanje i čišćenje asfaltne površine određene za sanaciju, nanošenje bitumenske emulzije a zatim manuelna ugradnja mreže za armiranje asfalta "S&P Glasphalt G". Nakon toga je izvršeno polaganje asfaltnog sloja preko S&P mreže (minimalne debljine 3,5 cm).
(Autoput Koridora Vc)
U drugom slučaju je ojačan asfaltni sloj kod dijela novoizgrađenog autoputa, odnosno mreža se aplicirala između dva asfaltna sloja na poddionici Kravice-Bijača autoputa koridora Vc. Ovdje je mreža za armiranje asfalta "S&P Glasphalt G" aplicirana na prvi-nosivi asfaltni sloj, a zatim je preko mreže izvršeno polaganje habajućeg sloja. Ovaj materijal zadovoljava evrposke građevinske norme i posjeduje sve potrebne certifikate i ateste.
"S&P Glasphalt G" zadovoljava evropske građevinsko-tehničke norme i posjeduje sve potrebne certifikate i ateste. Ukupno, na ova dva gradlilišta, je aplicirano približno 1.000 kvadratnih metara mreže za armiranje asfalta "S&P Glasphalt G", poručuju iz firme Rolling d.o.o. Sarajevo.
Riječ je o pre-bituminiziranim mrežama sa staklenim (S&P Glasphalt G) ili karbonskim (S&P Carbophalt G) vlaknima za ojačanje/armiranje asfalta koje povećavaju vijek trajanja cesta, a istovremeno smanjuje buduće zahtjeve za održavanjem. Ove mreže uspješno smanjuju deformacije u asfaltu, pukotine prouzrokovane prometnim opterećenjem i površinska oštećenja.
U odnosu na konvencionalne geomreže ugranja ovih mreža vrlo je jednostavna i brza. Također, ove mreže ostvaruju optimalnu vezu između asfaltnog sloja i podloge jer dozvoljavju asfaltu da prodire kroz njenu strukturu (čvorovi nisu fiksni, mreža nije kruta i ne gužva se) i na taj način apsorbuje naprezanja u asfaltu, što je veoma važno, zaljučuju iz ove kompanije.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.