Vize – novi sistem dogovaranja termina u Austrijskoj Ambasadi – Od 01. jula 2009. godine telefonski sistem davanja informacija

Vijesti

Vize – novi sistem dogovaranja termina u Austrijskoj Ambasadi – Od 01. jula 2009. godine telefonski sistem davanja informacija

25.06.2009. 16:29 / Izvor: Dnevni Avaz

Kako bi se državljanima Bosne i Hercegovine olakšao pristup cjelovitim informacijama i bitno smanjilo, odnosno potpuno izbjeglo, čekanje ispred Ambasade radi podnošenja zahtjeva i preuzimanja putnih isprava, Savezno ministarstvo za evropske i internacionalne poslove Republike Austrije će od 01. jula 2009. godine uvesti telefonski sistem davanja informacija.

Podonositelj zahtjeva za vize će, zahvaljujući ovom sistemu pružanja usluge informisanja, imati sljedeće prednosti:

o Kontakt sa sagovornikom koji govori službenim jezikom u Bosni i Hercegovini, a koji može odgovoriti na sva pitanja podnositelja zahtjeva;

o Dogovaranje termina za podnošenje zahtjeva za vizu u skladu sa željom podnositelja zahtjeva;

o Mogućnost predviđanja stvarnog termina za predavanje zahtjeva i mogućnost temeljite pripreme, pošto su već date sve informacije, koja dokumenta su neophodna za dodjele vize,

o Nema više čekanja u redu radi predavanja zahtjeva za vizu.

Ova usluga podliježe obavezi plaćanja takse. Troškovi se mogu izmiriti putem MasterCard ili Visa kreditnih kartica i iznose, u slučaju plaćanja kreditnom karticom, EUR 12,45. Ukoliko podnositelj zahtjeva ne raspolaže kreditnom karticom, on u svim filijalama Raiffeisenbank-e u Bosni i Hercegovini može da kupi takozvani PIN po cijeni EUR 15,50, pomoću kojeg dobija pristup informacijama.

Broj telefona u Bosni i Hercegovini glasi: (033) 941 690 i aktivan je od ponedeljka do petka između 08.00 i 17.00 sati. Službenici ovog servisa govore službene jezike u Bosni i Hercegovini, kao i njemački i engleski jezik.

Dodatnu uslugu predstavlja i mogućnost, da i austrijski pozivatelj, ukoliko postoji, ima mogućnost da u Austriji pozove takozvanu vruću liniju i da dogovori termine za prijatelje/rođake/poslovne partnere itd. i da dobije informacije o proceduri podnošenja zahtjeva i odobravanja viza.

Korištenje ove telefonske usluge, također, podliježe obavezi plaćanja takse, a broj telefona glasi: + 43 (0) 1 229 72 10 i aktivan je od ponedeljka do petka od 08.30 do 17.00 sati. Saradnici ove telefonske službe govore njemački i engleski jezik.

Ukoliko podnositelju zatjeva ipak više odgovara da termine ne dogovara putem telefonske vruće linije, on to može uraditi dolaskom lično u Ambasadu. Termini u Ambasadi se daju isključivo u periodu od ponedeljka do četvrtka između 08.00 i 09.00 sati. Davanje putem telefona, faksa, e-mail-a ili poštom neće biti moguće.

Informacije o potrebnim dokumentima će se moći dobitio ili putem telefonske vruće linije ili inače, isključivo putem internet-stranice Ambasade: www.austrijska-ambasada.ba na njemačkom i službenom jeziku Bosne i Hercegovine, kao i putem obavjesti na oglasnoj ploči Ambasade.

Vizni informacioni sistem vodi firma CSC po nalogu Saveznog ministarstva za evropske i internacionalne poslove Republike Austrije.

Austrijska ambasada se nada, da će ovom dodatnom uslugom olakšati cjelokupnu proceduru vezano za izdavanje viza građanima Bosne i Hercegovine.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti