Aerodrom Sarajevo nabavlja novi sistem za rukovanje prtljagom vrijedan više od 10 miliona KM

27.01.2021. 10:57 / Izvor: Akta.ba
Aerodrom Sarajevo nabavlja novi sistem za rukovanje prtljagom vrijedan više od 10 miliona KM

JP Međunarodni Aerodrom Sarajevo d.o.o. objavilo je javni poziv za nabavku sistema za rukovanje prtljagom.

JP Međunarodni Aerodrom Sarajevo d.o.o. objavilo je javni poziv za nabavku sistema za rukovanje prtljagom.

Procjenjena vrijednost nabavke je 10.120.000,00 KM bez PDV-a.

Nabavka se vrši putem otvorenog postupka, a rok za dostavu ponuda je 09.03.2021.

Na Aerodromu trenutno postoji sistem za rukovanje prtljagom u odlasku (BHS) koji je u funkciji. BHS je modificiran / proširen u 2017. od strane firme LogTech, Češka. Cilj nove nabavke je rekonfiguracija postojećeg CI (check-in) otoka s 14 šaltera i transportera za prijavu i instalacija novog CI otoka s 12 CI-ova (šaltera i transportera) za prijavu na takav način da se na kraju dobiju dva CI otoka, oba s rasporedom CI šaltera i CI transportera u obliku: CI šalter - CI transporter - CI transporter - CI šalter.

Kada je riječ o nabavci novog sistema isti mor biti usklađen sa evropskim standardima koji su usklađeni sa evropskim tehničkim odobrenjima, zajedničkim tehničkim specifikacijama, međunarodnim standardima i ostalim referentnim tehničkim sistemima uspostavljenim evropskom standardizacijom institucije, ili, ako oni ne postoje, bh. standardi, bh. tehnička odobrenja ili bh. specifikacije koje se odnose na projektiranje, proračun i izvođenje radova, kao i upotrebu proizvoda i funkcionalne i / ili zahtjeve kupca koji se odnose na implementaciju navedeni u tehničkoj specifikaciji.

Prema tenderskoj dokumemtaciji Linija A imat će 14 pozicija za prijavu (check inovi) i nove pozicije za prijavu na takav način da se na kraju dobije CI linija A uz raspored šaltera CI i vaga CI u obliku: CI šalter - CI vaga - CI vaga – CI.

Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće CI-ove (CI šalteri i CI transporteri (transporter za vaganje + transporter za otpremu)). Sve izmjene ako je potrebno radi poravnanja prema novom rasporedu izvršit će dobavljač BHS. Linija A će imati sabirnu traku.

Linija B imat će 12 pozicija za prijavu (check inovi) dobavljač će kombinirati postojeće i nove CI-ove na takav način da se na kraju dobije CI linija B s rasporedom CI šaltera i CI vaga u obliku

Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće pozicije prijave (CI šalteri i CI transporteri (dio za vaganje i dio za otpremanje)). I linija B će imati sabirnu traku.

Obaveza dobavljača je da isporuči i ugradi 13 komada novih šaltera za prijavu (12 + 1).

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti