Alukönigstahl u skladu sa digitalnim vremenom razvija svoje nove proizvode

15.11.2017. 14:00 / Izvor: Akta.ba
Alukönigstahl u skladu sa digitalnim vremenom razvija svoje nove proizvode
OTVORI GALERIJU

Alukönigstahl je u Sarajevu arhitektama, investitorima i gostima predstavio svoje novitete.

Alukönigstahl sa svojim partnerima Schüco i Jansen u Sarajevu je organizovao pred preko 130 učesnika, arhitekata, investitora prezentaciju noviteta iz proizvodnog programa kompanije Schüco i Jansen u oblasti aluminijskih i čeličnih fasadnih sistema.

Na prezentaciji predstavnici firme Alukönigstahl su kazali kako prate digitalno vrijeme i u skladu sa njim razvijaju svoje nove proizvode koji korisnicima omogućavaju veću sigurnost, izvrstan dizajn, funkcionalnost, održivost, energetsku efikasnost i niske troškove proizvodnje.

Razvijaući svoje sisteme Alukönigstahl je mislio na sve. Stoga je arhitektima sa svojim sistemima omogućio preciznost, vizuelnost, sklapanje formi i funkcija, individualnost  i orginalnost.

Vodeći se potrebama metaloprerađivača u Alukönigstahu kažu kako su im osigurali efikasne kalkulacije, planiranje i obradu koje trebaju, te smanjili kompleksnost sistema, sigurnost i brzinu montaže.

Tokom prezentacije stručnjaci Alukönigstahla govorili su i o novom prozorskom panorama sistemu, inovacijama u ručkama, fasadnom sistemu, provjetravanju, zaštiti od sunca. Govorilo se i o softverskoj kontroli koja daje potpunu kontrolu svih automatizovanih funkcija otvaranja prozora.

"Radi se o jednoj vrlo jednostavnoj softverkoj aplikaciji preko koje se može regulisati kada će se prozori otvarati noću, pri kojoj temperaturi, koliko vremenski  će biti otvoreni. Funkcija noćnog provjetravanja se u praksi pokazala kao jako korisna", rečeno je na prezentaciji.

Ova praksa provjetravanja se pokazala dobrom i u uštedi energije na nekoliko objekata u Sarajevu, Banjoj Luci i Mostaru.

Na prezentaciji su predstavjeni i Schüco noviteti zaštite od sunca, te Jasen čelične fasade koje se tradicionalno odlikuju velikom nosivosti.

Tokom prezentacije je predstavljena i uslugu virtuelne realnosti (virtuelni showroom) kao nešto što je novo i prilagođeno u budućnosti.

"Virtuelni showroom omogućava korisniku, da se detaljno upozna sa proizvodima aluminijskih i čeličnih sistema za vrata, prozore i fasade. Putem ovoga sistema korisnik ima mogućnost da u jednom virtuelnom prostoru pregleda sve njihove proizvode, vidi ugrađene profile u objektu, odnosno da "prošeta" vlastitim objektom (koji još nije izgrađen) i da osjeti stvarni odnosno virtuelni prostor u kojem će imati mnogobrojne mogućnosti. Ova mogućnost dozvoljava intervenciju na samom objektu prije nego što to bude kasno, te se ostvaruje velika ušteda vremena i novca", kaže Stefan Milović, marketing menadžer u kompaniji Alukönigstahl.

U Alukönigstahu su jako ponosni i na objekat Pinnacla u Londonu. Radi se o jednom od najvećih rezidencionalnih objekata koji će se graditi u idućoj godini, a na kojem je učešće uzeo tim iz BiH.

Milović kaže, kako su svi navedeni noviteti premijerno predstavljeni i u januaru ove godine na najvećem sajmu građevinarstva u Europi - BAU Minhen 2017.

E. Ko.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti