Američki trener i govornik Buddy Rice održao trening u Sarajevu

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Američki trener i govornik Buddy Rice održao trening u Sarajevu

24.10.2019. 17:37 / Izvor: Akta.ba

Popularni američki trener i govornik Buddy Rice danas je u Sarajevu održao Globalni forum korisničkih usluga koji je uključio cjelodnevni trening, radionice, rad u grupama (case study).

Učešće u Forumu uzeli su profesionalci iz bh. kompanija koji su željeli učiti više od stručnjaka svjetskog glasa koji ima višegodišnje iskustvo kada je u pitanju pružanje usluga, te stručnjak čije su prezentacije usko orjantisane na kupce, ka i stručnjaka koji je odličan u lidertvu i upravljanju promjenama i koji je certificiran kao glavni facilitator od strane Forum korporacije.

U razgovoru za poslovni portal Akta.ba Rice je kazao kako je ovo njegova prva posjeta BiH i još je impresioniran prvim utiscima koji su jako pozitivni.

„Ljudi koji su danas bili na treningu su gladni novog iskustva, novih informacija u oblasti korisničkih usluga. Danas smo primjenili neke nove tehnike kako bi na pravi način definisali odnos sa kupcem“, kazao je Rice, te naglasio kako u BiH vidi ljude koji mogu učiniti svaki dan boljim.

Kemal Balihožić, direktor kompanije UpTrend Marekting Solutions koja je zajedno sa Origin Europe organizovala ovaj događaj je rekao kako je bilo zadovoljstvo u Sarajevu ugostiti jednog svjetskog predavača kakav je Buddy Rice.

Iz svega što je čuo danas smatra kako našoj zemlji nedostaje malo više pažnje i fokusa na kupce.

„Jako sam zadovoljan načinom na koji su učesnici konferencije odgovorili na izazove, pitanja, sudjelovanje u raspravi sa američki trenerom i govornikom Buddy Riceom. Nadam se  da je ovo samo početak treninga sa svjetskim profesionalcima, jer je ovo definitivno ono što ovoj zemlji treba, a to je iskustvo i sistemi koji su postavljeni na mnogo većim tržištima“, naglasio je Balihožić.

Inače, Rice se tokom treninga bavio temama "Putovanje do savršenstva" gdje je govorio o kreiranju atmosfere kojom se zadovoljavaju potrebe internih i eksternih kupaca, te „'Kult' kupaca - dovođenje do savršenstva". Govorio je i o „Šest koraka do perfektno fokusiranog kupca", "Kvalitetu na svakom koraku: Korištenju modela RATER za postizanje kvalitetne usluge", te "Trenucima realnosti i želje", "Kreativnosti u komunikacijskoj izvrsnosti“ , "10 magičnih strategija", "Šest načela praktičnosti"...

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti