ASA Osiguranje: Konačan cilj je postati najbolji domaći brend osiguranja

13.05.2014. 08:45 / Izvor: eKapija.ba
ASA Osiguranje: Konačan cilj je postati najbolji domaći brend osiguranja
OTVORI GALERIJU

Kvalitet, brzina, inovativnost i odgovornost su temeljne odrednice poslovanja ASA Osiguranja, i na tome se izgrađuje od samog osnivanja već prepoznatljiv imidž Društva.

Kvalitet, brzina, inovativnost i odgovornost su temeljne odrednice poslovanja ASA Osiguranja, i na tome se izgrađuje od samog osnivanja već prepoznatljiv imidž Društva. Konačan cilj je postati najbolji domaći brend osiguranja.

ASA Osiguranje je domaće osiguravajuće društvo, osnovano od strane Asa Holding-a i Bosna Reosiguranja, koje je počelo sa radom u oktobru 2007. godine. Tokom 2008. godine zaposleno je preko 50 radnika, formirani su prvi sektori društva, otvorene podružnice i uspostavljen je značajan dio unutrašnje i vanjske prodajne mreže. U relativno kratkom periodu svog postojanja, Društvo je razvilo rasprostranjenu mrežu od 7 podružnica u glavnim ekonomskim centrima kao što su Sarajevo, Zenica, Tuzla, Mostar, Travnik, Bihać i Goražde i otvorilo više od 30 prodajnih mjesta širom FBIH gdje posluje.

ASA Osiguranje u svojoj ponudi ima kompletnu paletu proizvoda neživotnog osiguranja - osiguranje osoba, vozila i imovine. Svakoj polisi osiguranja se pristupa sa velikom važnošću, a skrojene su shodno željama i potrebama naših klijenata.

Da su kvalitet i odgovornost prepoznali građani pokazuju činjenice da je Društvo iz godine u godinu značajno povećavalo premiju osiguranja i svoj tržišni udio. Samo u 2013. godini, ASA Osiguranje je ostvarilo rezultat od 10.800.856,69 KM, i time povećala premiju za cc 8% u odnosu na proteklu godinu. Prva polisa osiguranja je izdata 27.10.2007.godine, dok je na kraju 2013. godine Društvo imalo zaključenih 47.897. ugovora u osiguranju.

 

U ASA Osiguranju posebno su ponosni na stepen povrata svojih klijenata iz godine u godinu, koji dostiže 85%, potvrđujući kvalitet, brzinu i profesionalnost.

Jedna od osnovnih komparativnih prednosti ASA Osiguranje je brzina obrade i isplate odštetnih zahtjeva. Društvo je i tokom 2013. godine zadržalo vodeće mjesto na tržišnoj ljestvici efikasnosti isplate šteta. Od prijavljenih 3.629 šteta, rješene su 3.428, što pokazuje da je index efikasnosti u rješavanju šteta 95%. ASA Osiguranje od samog početka poslovanja forsira politiku obrade šteta u ovlaštenim servisima, po principu "ključ u ruke".

Već duži niz godina Društvo sinergijski nastupa sa članicama ASA grupacije, kao što su ASA Auto, ASA Aleasing, Moja Banka i ASA Asistance u raznim zajedničkim marketinškim akcijama, koje za rezultat imaju ostvarenje klijentovih potreba na jednom mjestu – kupovina vozila, plaćanje putem Leasinga ili Banke, osiguranje i registracija, kao i servisiranje vozila.

Strategija i ciljevi za naredne četiri godine bazirani su na zdravoj strukturi portfolija i finansijskoj stabilnosti, uz povećanje premije osiguranja i tržišnog udjela. To su preduvjeti za razvoj profitabilne osiguravajuće kuće, koja ispunjava u ugovorenim rokovima obaveze, kako prema osiguranicima, tako i prema svojim poslovnim partnerima i dioničarima.

Ekskluzivno partnerstvo sa Miralemom Pjanićem i kampanja "U redu je!"

"Klijenti ASA Osiguranja tvrde da smo brzi, kvalitetni, odgovorni i cijene nas jer smo domaći brend", kaže Feđa Morankić, direktor Društva i predsjednik Uprave. "Sa željom da na što bolji način promoviramo četiri ključne vrijednosti koje su klijenti prepoznali kroz saradnju sa ASA Osiguranjem, odlučili smo se povezati sa prepoznatljivim licem koje u sebi utjelovljuje sve navedene vrijednosti".

Miralem Pjanić ili "Mali Princ" kako ga zovu u Italiji, jedno je od najomiljenijih lica ne samo u našoj zemlji nego i u Italiji, gdje trenutno igra za AC Roma. I upravo ga zbog tih vrijednosti ljudi, djeca i kolege na terenu najviše vole – kvalitetom se izborio za svoj uspjeh, na terenu je brz i odgovoran, a iako zapravo čitav život ne živi u BiH zadržao je sve vrijednosti našeg društva zbog čega ga ljudi doživljavaju domaćim i svojim.

Kampanja "U redu je!" početak je dvogodišnje saradnje sa Miralemom Pjanićem kroz koju će ASA Osiguranje promovirati svoje poslovne vrijednosti i kroz zajedničke pozitivne aktivnosti biti pouzdan partner svim klijentima.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti