Banja Luka kroz smanjenje administrativnih taksi zajednici vraća 570.000 KM

29.11.2017. 08:05 / Izvor: Fena
Banja Luka kroz smanjenje administrativnih taksi zajednici vraća 570.000 KM

Realizacijom preporuka eksperata IFC-a, Banja Luka je unaprijedila rad gradske administracije.

Grad Banja Luka će kroz smanjenje administrativnih taksi na godišnjem nivou lokalnoj zajednici vratiti 570.000 KM, koji se mogu dalje reinvestirati u razvoj, zaključeno je na današnjoj promociji rezultata projekta privlačenja investicija i unapređenja poslovnog okruženja – „Life“, koji provodi IFC, članica Grupacije Svjetske banke, u saradnji s Britanskom ambasadom u BiH.

Realizacijom preporuka eksperata IFC-a, Banja Luka je unaprijedila rad gradske administracije, što se ogleda u povećanju efikasnosti u radu, te smanjenjem administrativnih taksi.

Uštede u novcu i vremenu proističu iz eliminacije dokumenata ili njihovog pribavljanja po službenoj dužnosti, promjene forme, ukidanja ili smanjenja administrativnih taksi, te skraćenja vremena potrebnog za kompletiranje i rješavanje potpunog zahtjeva investitora.

Ostvareni rezultati su jasni indikatori uspješnosti provedenih reformi na polju podizanja efektivnosti rada gradske administracije, a poseban podsticaj uspostavljanju novih privrednih subjekata ogleda se kroz nedavno ukinutu taksu za registraciju prve preduzetničke djelatnosti, koja se sada obavlja u roku dva dana bez potrebe da podnosilac zahtjeva odlazi u Poresku upravu, saopćeno je iz IFC-a.

Važan rezultat reforme uprave, provedene projektom „Life“, kojem je Grad Banja Luka pristupio krajem prošle godine, jeste i, danas prezentovani, „Elektronski registar“, putem kojeg građani i privrednici, ali i svi oni koji žele da posluju u Banjoj Luci, brzo i lako, na jednom mjestu, mogu saznati kojem gradskom organu treba da podnesu željeni zahtjev, koju dokumentaciju treba da prilože, te koliko će postupak koštati i u kojem roku će biti riješen.

Također, Banja Luka danas ima unaprijeđen sistem servisiranja investitora po principu „sve na jednom mjestu“, a sklapanjem sporazuma s javnim institucijama i komunalnim preduzećima Gradska uprava je stvorila uslove za značajno pojednostavljenje procesa izdavanja građevinskih dozvola, te izvršila pripreme da jednošalterski sistem poslovanja u Odjeljenju za prostorno uređenje počne s radom početkom januara 2018. godine.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti