Besplatni program za kompanije: Unaprijedite svoje poslovanje kroz PowerUP

23.09.2020. 09:30 / Izvor: Akta.ba
Besplatni program za kompanije: Unaprijedite svoje poslovanje kroz PowerUP

Cilj je pružiti kompanijama mogućnost da se povežu sa utjecajnim ljudima iz regije, ostvare 1 na 1 komunikaciju sa njima, te potencijalno dogovore i saradnju, te ostvare investicije.

Ukoliko ste predstavnik inovativne male, srednje ili startup kompanije, ne propustite prijaviti se na PowerUP, besplatni program unapređenja poslovanja za više od 200 kompanija sa područja Zapadnog Balkana.

PowerUP program pokreće Svjetska banka, finansira ga Evropska unija u okviru Programa za razvoj i inovacije preduzeća Zapadnog Balkana (WB EDIF), te se provodi uz podršku globalne konsultantske kompanije Deloitte. O detaljima programa, te benefitima za kompanije razgovarali smo sa predstavnicima Deloittea.

Muhamed Semić, voditelj Odjela za konsalting i savjetovanje povezano s upravljanjem rizicima ističe da je PowerUP besplatni program namijenjen inovativnim mladim kompanijama iz različitih industrija koje su u potrazi za novim načinima povećanja baze klijenata, unapređenjem svojih poslovnih modela uslijed krize izazvane pandemijom koronvirusa, te koje su potencijalno zainteresovane za vanjske investicije. 

"Cijeli program je pažljivo osmišljen kako bi kompanijama koje budu odabrane donio značajnu poslovnu vrijednost, kako u vrijeme COVID-19, tako i poslije. Veliki odziv kompanija u BiH i regiji govori nam da je ovakav program zaista potreban, posebno imajući u vidu nove okolnosti sa kojima smo svi suočeni", kazao je on.

Kako navodi, program će pružiti vrijedno praktično znanje, te podrazumijeva profesionalnu podršku i trening za dalji razvoj poslovanja usmjeren na jačanje otpornosti kompanija na krizu uzrokovanu pandemijom, te povećanje njihove sposobnosti privlačenja investicija.

"Faza izgradnje kapaciteta kompanija je koncipirana da traje od kraja oktobra 2020. godine do februara 2021. godine, a tehnički način realizacije će ovisiti o epidemiološkim uslovima u zemljama Zapadnog Balkana. Bez obzira na to da li aktivnosti programa budu uživo ili online, naši timovi će osigurati da sadržaj i način izvedbe zaista budu zanimljivi i korisni za sve odabrane kompanije. Neke od tema kojima ćemo se baviti vezane su za širenje tržišta i pozicioniranje, unapređenje finansijskih i internih performansi kompanije, poboljšanje brandinga kompanije, te vještina prezentovanja – pitchinga. Kroz sve ove teme bit će prožet i pristup inoviranju i prilagođavanju poslovnog modela eksternim promjenama i novim uslovima poslovanja izazvanim COVID-19 pandemijom", kaže Semić.

 

Završni događaj projekta pruža priliku i za osvajanje vrijednih nagrada
 

Elma Delalić, konsultantica u Odjelu za konsalting i savjetovanje povezano s upravljanjem rizicima dodala je da pored pomenutog izuzetno korisnog treninga i ekspertske podrške, za oko 100 najboljih kompanija programa pripremamo PowerUP finale koje je planirano u martu naredne godine u jednom od glavnih gradova u regiji. 

"Ovaj završni događaj će omogućiti kompanijama priliku da predstave svoje poslovanje i sve ono što su uradili u toku programa ekskluzivno pozvanoj grupi investitora i poslovnih lidera iz regije i šire. Sve kompanije koje budu pozvane na PowerUP finale će ostvariti značajnu medijsku eksponiranost i priznanje, a tri najuspješnije će dobiti Deloitteovu 'Nagradu za poduzetničku izvrsnost Zapadnog Balkana' za različite kategorije, kao i ekskluzivnu, prilagođenu poslovnu savjetodavnu podršku naših lokalnih i regionalnih stručnjaka", navodi ona.

Kako kaže, cilj je pružiti kompanijama mogućnost da se povežu sa utjecajnim ljudima iz regije, ostvare 1 na 1 komunikaciju sa njima, te potencijalno dogovore i saradnju, te ostvare investicije.

Online info sesija za sve koji žele saznati više o projektu

Pitali smo koje to kriterije kompanije moraju zadovoljavati za učešće u ovom regionalnom programu.

"Potrebno je da kompanije budu registrovane u jednoj od zemalja Zapadnog Balkana, da posluju minimalno jednu godinu, imaju između 3 – 100 uposlenika, te posjeduju proizvod ili uslugu koji im donosi prihod na bar jednom tržištu. Tražimo kompanije koje vjeruju da imaju inovativan proizvod, uslugu ili poslovni model, te zaista žele raditi na unapređenju poslovanja svoje kompanije i ostvariti korisne poslovne kontakte. Ove sedmice, u srijedu u 14 sati organizujemo webinar za sve koje žele saznati više informacija o programu, te razgovarati direktno sa organizatorima. Toplo pozivamo sve zainteresovane predstavnike kompanija da nam se pridruže", odgovara Delalić.

Aplikacije za program su otvorene do 30. septembra, te prijavu je moguće izvršiti na ovom linku.

Link za registraciju za webinar na kojem možete saznati više informacija je dostupan ovdje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti