BH Telecom omogućio besplatno korištenje alata za organizaciju rada na daljinu

30.03.2020. 14:01 / Izvor: Akta.ba
BH Telecom omogućio besplatno korištenje alata za organizaciju rada na daljinu

Novonastalo stanje u svijetu i proglašenje pandemije zbog pojave virusa COVID-19 dovelo je do promjene u načinu poslovanja.

Novonastalo stanje u svijetu i proglašenje pandemije zbog pojave virusa COVID-19 dovelo je do promjene u načinu poslovanja i potrebe da se dalje odvijanje poslovnih procesa nastavi sa udaljenih lokacija. S ciljem zaštite zdravlja svojih zaposlenika, brojne firme su prinuđene da posao iz ureda prenesu u domove jer je sada više nego ikada važno da ostanu povezani sa svojim zaposlenicima i poslovnim partnerima.

BH Telecom je, s ciljem osiguranja kontinuiteta poslovanja brojnih pravnih lica, svojim poslovnim korisnicima ponudio punu podršku za organizaciju rada na daljinu posredstvom 5 atraktivnih poslovnih alata za rad, uz besplatne periode korištenja. Ponuda obuhvata usluge i rješenja, kao i rješenja partnera, koja će korisnicima omogućiti organizaciju poslovnih aktivnosti uz maksimalnu sigurnost, te podršku BH Telecoma za realizaciju i korištenje.

Ukoliko želite organizovati svoj posao na daljinu u realnom vremenu, razmjenjivati dokumente sa kolegama, biti kontinuirano u kontaktu, organizovati online sastanke, video konferencije, prezentacije ili treninge, u tome će vam značajno pomoći Microsoft® Teams™. BH Telecom je svojim korisnicima ponudio besplatno korištenje navedenog alata u periodu od 6 mjeseci, uz  resurse, znanje i podršku BH Telecoma za aktivaciju i konfiguraciju.  

Microsoft® Office 365™ je drugi alat iz ponude BH Telecoma koji pravna lica mogu aktivirati i besplatno koristiti 30 dana. U Microsoft® Office 365™ Bussines Premium planu je, među ostalim alatima, aktivan i Microsoft Onedrive koji osigurava 1TB prostora za svakog korisnika i omogućava sinhronizaciju svih dokumenata, sa računara iz poslovnog okruženja u Cloud, te pristup tim dokumentima od kuće. Za poslovne procese koji se oslanjaju na razmjenu i rad na dokumentima ovo rješenje odgovara na sve potrebe udaljenog rada, a BH Telecom je postojećim poslovnim korisnicima omogućio korištenje bilo kojeg aktiviranog Microsoft® Office 365™ plana uz mjesečnu naknadu od 1 KM, u periodu od prva 3 mjeseca komercijalnog korištenja izabranog plana.

BH Telecom je, također, ponudio svoju podršku i obrazovnim institucijama za uspostavljanje kolaboracijskog okruženja za izvođenje online nastave korištenjem besplatne verzije Microsoft® Office 365™ for Education A1 plana. Ovaj plan mogu iskoristiti sve obrazovne institucije, bez obzira na njihov nivo, a Microsoft® Office 365™ nudi uvijek dostupne najnovije verzije uz automatsko ažuriranje aplikacija, mogućnost instaliranja Office-a na do 5 različitih uređaja za svakog korisnika, pohranu podataka u oblak i pristup sa bilo kog mjesta te potpunu mobilnost uz Office aplikacije na pametnim telefonima i tabletima.

Također, poslovnim korisnicima je dostupan i CISCO Webex kao enterprise kolaboracijsko rješenje koje omogućava organizaciju video konferencija, webinara i online sastanaka, a  BH Telecom je omogućio korištenje ovog alata bez naknade u periodu od 90 dana, uz osiguranu podršku za aktivaciju i konfiguraciju.

Za korisnike koji imaju potrebu da svoje poslovne procese odvijaju u direktnoj komunikaciji sa opremom na lokaciji svojih poslovih prostora, BH Telecom je omogućio Siguran udaljeni pristup za rad od kuće uz besplatno korištenje u periodu od 60 dana. Ovaj alat omogućava sigurno udaljeno spajanje od kuće do radnih prostorija korištenjem SSL VPN, IPSec VPN, L2TP VPN rješenja, uz podršku BH Telecoma u dizajniranju rješenja koje odgovara potrebama korisnika.

U ovoj posebnoj ponudi je i usluga Cloud za koju je BH Telecom omogućio besplatno korištenje na period od 60 dana. Kroz portfolio Cloud usluga stavljeni su na raspolaganje resursi BH Telecom Data Centra smještenog u BiH, sa primarnom lokacijom u Sarajevu, disaster recovery lokacijom smještenom u Zenici, te mogućnošću kreiranja hibridnog cloud okruženja u skladu sa uslovima globalnih cloud providera, korištenjem resursa u njihovim Data Centrima.

Svi navedeni alati mogu značajno pomoći pravnim licima u organizaciji poslovnih aktivnosti u trenutnim vanrednim okolnostima, a za više informacija na raspolaganju je Digitalni asistent BH Telecoma na linku https://www.bhtelecom.ba/digitalni-asistent.html  i e-mail adresa poslovna.podrska@bhtelecom.ba.  

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti