Bosanska Krupa završila proces recertifikacije i zadržala BFC certifikat

18.07.2019. 08:09 / Izvor: Akta.ba
Bosanska Krupa završila proces recertifikacije i zadržala BFC certifikat

Program certifikacije gradova i općina sa povoljnim poslovnim okruženjem u jugoistočnoj Evropi u skladu sa standardom BFC SEE Edicije III, podrazumijeva 10 kriterija.

Na osnovu Odluke Regionalnog savjeta BFC mreže a nakon finalne ocjene Verifikacione komisije, Općina Bosanska Krupa ostaje nosilac prestižnog BFC certifikata. U procesu recertifikacije, Bosanska Krupa je ostvarila 87.33 od maksimalnih 100 poena.

Općini Bosanska Krupa je u maju 2016. godine u Podgorici na 4. Regionalnom kongresu, u prisustvu visokih zvanica iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Crne Gore, uručen certifikat o povoljnom poslovnom okruženju (BFC – Business Friendly Certification) čime je Bosanska Krupa i zvanično postala 4. po redu jedinica lokalne samouprave koja je nosilac ovog važnog i priznatog „uvjerenja“ na području Federacije BiH.

Nakon skoro dvije godine od dobijanja certifikata Bosanska Krupa je pristupila recertifikaciji i uspješno prošla proces, ispunila sve uslove programa i zadržala certifikat. Time je potvrdila strateško opredjeljenje za unapređenje poslovnog ambijenta, privlačenje investicija i ubrzan razvoj ekonomije kroz kontinuiranu provjeru, unapređenje i održivost uspostavljenih procedura.

"Prošli smo proces recertifikacije jer smo željeli potvrditi da spadamo u red naprednih lokalnih zajednica u državi, zbog postojećih i budućih investitora zadržati status općine sa povoljnim poslovnim okruženjem. U ovom procesu smo poboljšali ono što nije bilo idealno, uspostavili još bolje mehanizme. Sve je to rezultat rada i truda lokalne zajednice, uposlenika organa uprave, mojih saradnika i ja im ovom prilikom čestitam. Ovo smatram uspjehom svih nas", kazao je načelnik Općine Bosanska Krupa Armin Halitović.

Program certifikacije gradova i općina sa povoljnim poslovnim okruženjem u jugoistočnoj Evropi u skladu sa standardom BFC SEE Edicije III, podrazumijeva 10 kriterija koji se odnose na: strateško planiranje, funkcionalnu kancelariju za lokalni ekonomski razvoj, javno-privatni dijalog, funkcionalan sistem izdavanja građevinskih dozvola, analitičku osnovu za podršku lokalnoj zajednici, aktivnosti na promociji ulaganja, predvidivost troškova i odgovorno upravljanje finansijama, praćenje dinamike lokalnog tržišta rada i aktivan odnos prema utvrđenom stanju i potrebama, podršku razvoju poduzetništva te adekvatnu infrastrukturu i pouzdane komunalne usluge.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti