Brainstorming – čarolija koja stvara kreativnost
Želite li saznati kakvu moć ima brainstorming, koja je to formula koja stvara čaroliju, unaprijediti svoje ideje i začiniti ih novim iskustvom, onda je idealno vrijeme da se prijavite za učešće u kreativnoj radionici Branding konferencije
Želite li saznati kakvu moć ima brainstorming, koja je to formula koja stvara čaroliju, unaprijediti svoje ideje i začiniti ih novim iskustvom, onda je idealno vrijeme da se prijavite za učešće u kreativnoj radionici Branding konferencije 04, koja će se održati 20. juna u hotelu Bristol Sarajevo.
Ne propustite druženje sa kreativnom direktoricom agencije Leo Burnett Beograd (Srbija), Anjom Radulović, koja će kroz interaktivnu radionicu na jedan sasvim drugačiji i inovativan način potaknuti vašu maštu i ideje kroz koje ćete uvidjeti moć kvalitetne i kreativne ideje.
“Radujem se prilici da kroz igru i druženje ukažemo na važnost brainstorminga u svijetu biznisa, jer je upravo razmjena ideja jedna od polaznih tačaka dobre kampanje i uspješne biznis priče. Kroz ovu kreativnu radionicu nastojat ću da kombinujem svoje iskustvo sa dvogodišnjeg Leo Burnett Worldwide Hot Talent programa, na kojem sam učestvovala, te studij glume i pozorišne režije, što će nam, vjerujem, pomoći da ponudimo učesnicima nezaboravno putovanje u svijet kreativnosti, ideja i brainstorming-a” – kazala je Anja.
Do početka Branding konferencije ostalo samo još 5 dana, stoga obogatite svoje znanje i naučite nešto novo, budite dio najvećeg branding događaja u BiH. Svoje kotizacije možete obezbijediti i putem prijave koju možete pronaći na web-u: http://branding.ba/prijava/.
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete dobiti na web stranici www.branding.ba ili na mail adresi info@branding.ba.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.