Brendiranjem učiniti Hercegovinu još privlačnijom turističkom destinacijom

15.06.2019. 11:10 / Izvor: Akta.ba
Brendiranjem učiniti Hercegovinu još privlačnijom turističkom destinacijom

Brendiranje regije Hercegovine kao krajnje turističke destinacije bilo je tema međunarodne stručne turističke konferencije.

Brendiranje regije Hercegovine kao krajnje turističke destinacije bilo je tema međunarodne stručne turističke konferencije "Od lokacije do destinacije" održane u Neumu u sklopu Europskog tjedna održivog razvitka u Hercegovačko-neretvanskoj županiji (HNŽ).

U ime Vlade HNŽ-a, prisutnima se obratio ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Vlade HNŽ-a Donko Jović koji je istaknuo kako je Hercegovačko-neretvanska županija ovom konferencijom postala dio velike europske obitelji.

"Cilj te obitelji je poticati i učiniti vidljivim aktivnosti, projekte i događaje koji promiču održivi razvitak i njegove globalne ciljeve. Hercegovina kao regija odavno ima svoje mjesto na turističkoj karti Europe i svijeta sa znamenitostima na koje možemo biti ponosni, a tu prije svega mislim na Međugorje, Stari most, parkove prirode i brojna druga poznata odredišta u Hercegovini", kazao je Jović.

Istaknuo je i to kako se razmjenom iskustava struke i savjetima ljudi, koji u ovom području imaju što kazati, može učiniti dodatni iskorak i postići to da Hercegovina bude jedna od poželjnijih krajnjih turističkih destinacija, a ne samo jednodnevna turistička atrakcija.

Konferencija je održana pod pokroviteljstvom predsjednika Vlade HNŽ-a Nevenka Hercega, a u organizaciji Regionalne agencije za razvitak HNŽ-a i udruge Ex Ponto Mostar, priopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade HNŽ-a.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti