cargo-partner proširuje sedmični LCL željeznički transport iz Evrope za Kinu
Uticaj Corona virusa doveo je do nedostatka kapaciteta u transportu između Evrope i Kine. Logistički dobavljač nedavno je uveo dvije nove sedmične LCL direktne veze između Duisburga i Hefeija, kao i između Linza i Xi’ana.
Uticaj Corona virusa doveo je do nedostatka kapaciteta u transportu između Evrope i Kine. Logistički dobavljač nedavno je uveo dvije nove sedmične LCL direktne veze između Duisburga i Hefeija, kao i između Linza i Xi’ana. Sa tranzitnim vremenom od oko 16 dana brojni klijenti odlučuju se za ovo rješenje.
Kao posljedica COVID-19 krize i poremećenog lanca nabavke, potražnja za bržim rješenem od pomorskog transporta, dovela je do snažnog izražaja Željezni Put Svile. Također, troškovi avionskog i pomorskog transporta iz Evrope za Kinu su se značajno povećali, što je navelo mnoge kompanije da traže alternativu za transport važnih pošiljki ka Aziji. cargo-partner je prepoznao potrebu da atraktivnom i pouzdanom alternativom ponudi niz dodatnih opcija.
Iz Duisburga za Hefei svake subote
Jedna od njih je nova sedmična željeznička konsolidacija iz Duisburga u Njemačkoj do Hefeija u središnjoj Kini. Pošiljke se mogu preuzimati u cijelom regionu Zapadne Evrope, zahvaljujući gustoj mreži cargo-partner skladišta, uključujući i Italiju. Prvi kontejner ukrcan je prije dvije sedmice u Duisburgu i otpremljen je 21.marta, drugi kontejner slijedio je sedmicu kasnije, uz predviđeno tranzitno vrijeme do Hefeija od oko 16 dana. Moderni GSM alati za praćenje osiguravaju transparentnost u cijelom lancu isporuke.
Iz Linza za Xi’an svaki petak
Sedmična ponuda željezničkog transporta proširena je i konsolidacijom koja podrazumjeva otpreme svakog petka iz Linza (Austrija) za Xi’an. Usluga uključuje preuzimanje iz srednje i istočne Evrope, kao i distribuciju na teritoriji cijele Kine. Prosječno tranzitno vrijeme za ovu relaciju je također oko 16 dana. Zahvaljujući direktnom transportu bez pretovara, cargo-partner direktni LCL servis omogućava ‘’door to door’’ servis i omogućava smanjenje rizika, bez suvišnih manipulacija.
Dugogodišnja stručnost na "Željeznom Putu svile"
“Novi Željezni Put svile dugo godina je uspješna priča, čak i prije trenutne krize. Uvjereni smo da će postati još važniji u budućnosti – ne samo za pošiljke s Istoka na Zapad, već i za transport ka Istoku.”
Ovo je procjena izvršnog direktora (CEO) cargo-partnera, Stefana Krautera. Kompanija organizuje transport punih i zbirnih kontejnera željeznicom između Azije i Evrope više od pola decenije i ima dugogodišnju reputaciju iskusnog eksperta željezničkog transporta robe preko „Novog Puta Svile“. Volumen pošiljki i relacije kojima cargo-partner upravlja neprestano raste.
cargo-partner usluge u željezničkom transportu podrazumjevaju door to door podršku, distribuciju i skladištenje sa nizom dodatnih usluga koje upotpunjuju uslugu poput punjenja, istovara, paletiziranja i osiguranja kontejnera kao i sveobuhvatnu podršku pri carinjenju kako u Evropi, tako i u Kini.
Obzirom da je željeznički transport do 50% brži od pomorskog i do 60% ekonomičniji od avionskog transporta, nije iznenađujuće da sve veći broj klijenata cargo-partnera uviđa koristi ove alternative. Naposljetku, niska emisija CO₂ dobrodošla je nuspojava ovog servisa.
O cargo-partneru
cargo-partner je kompanija u privatnom vlasništvu, koja se bavi pružanjem i-logističkih usluga u avionskom, pomorskom, željezničkom i drumskom transportu te uslugama skladištenja. Zahvaljujući iskustvu dužem od tri decenije u oblasti informacionih tehnologija i optimizaciji lanca snabdjevanja, kompanija kreira rješenja krojena po zahtjevima širokog spektra industrija, s ciljem omogućavanja konkurentske prednosti svojim komitentima širom Svijeta.
Osnovan 1983.godine, cargo-partner je ostvario promet od 825 miliona EUR u 2019. godini i trenutno zapošljava preko 3.000 ljudi širom svijeta.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.