Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Četvrti FMCG Summit u Sarajevu okupio više od 500 učesnika

12.04.2018. 12:30 / Izvor: Akta.ba

Četvrti FMCG Summit koji se održava danas na Ilidži, okupio je više od 500 učesnika iz 236 kompanija iz BiH.

Riječ je o događaju koji već nekoliko godina predstavlja centralno mjesto okupljanja i najveći događaj za trgovački sektor u Bosni i Hercegovini.

FMCG Summit, koji organizuje marketing agencija Altermedia i magazin InStore, osvrnut će se na trenutno stanje u industriji robe široke potrošnje, govorit će se o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.

Key speaker Summita Jean Jaques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije, te viši analitičar maloprodajne industrije govorio je o digitalizaciji potrošača, brendova, lanaca prodaje zahvaljujući kojoj se proizvođači i kupci mogu još više povezati.

"Sve zavisi od firmi koliko su spremne da ulažu, testiraju i isprobaju nove tehnike. Bitno je da mislimo lokalno, odgovori se ne nalaze ni u Americi, ni u Kini, već trebamo da osluškujemo i pratimo trendove i šta naši lokalni potrošači žele. Samo tako je uspjeh zagarantovan", kazao je Jean Jaques Vandenheede.

Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik magazine InStore kazao je da je ovo najveći regionalni događaj jer se osim u Sarajevu održava i u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu, i Skoplju.

Kako je kazao, sama brojka od preko 500 učesnika pokazuje da je potreba za ovakvim okupljanjima velika. 

"Cilj Summita je da usvajamo nova znanja, ali i da ih dijelimo. Uspjeh konferencije će zavisiti od toga s kakvim utIcima će učesnici izaći odavde", poručio je Muratović.

Osim toga, dodao je on, cilj Summita je prezentirati bh. tržištu svjetske trendove, ali i uspješne bh. menadžere.

Govoreći o tome koliko je digitalizacija primjenjiva u BiH, Muratović smatra da će ona ipak malo sačekati primjenu.

"Mi imamo drugih problema a tiču se konsolidacije maloprodajnog tržišta i proizvođačkog sektora. Tek kada se te dvije faze dese možemo očekivati dodatnu nadogradnju ovog sektora, tj. digitalizaciju trgovačkog sektora", istakao je on.

 

Jedna od tema današnjeg Summita je "Kako može FMCG brend uspjeti na tržištu Rusije". U tome su, kaže Muratović, veliku pomoć imali od Ambasadora BiH u Rusiji, Mustafe Mujezinovića.

"Drago mi je što su organizatori uvrstili ovu temu koja je veoma bitna jer pokrivenost uvoza-izvozom BiH i Ruske Federacije svega 25 posto. Dakle, uvozimo oko 800 miliona KM, a izvozimo svega 200 miliona KM i to se mora promijeniti", istakao je Mujezinović.

Edin Ibrahimović, izvršni direktor kompanije Bingo kazao je da se rado vraćaju ovom događaju na kojem se uvijek mogu čuti novi trendovi koji dolaze.

Kao učesnik panela na kojem će se dati veliki pregled stanja i izazova u FMCG industriji u BiH i regionu, Ibrahimović je kazao da u BiH zadnjih godina vlada dekonsolidacija maloprodaje.

"Ono sa čime se susrećemo svi u maloprodaji jeste odliv kvalitetne radne snage koji će biti glavni problem svake kompanije u narednom periodu. Šta god činili mi taj migracijski ciklus ne možemo zaustaviti i svi skupa preživjeti turbulencije, zauzeti nove startne pozicije i raditi na unapređenju poslovnog ambijenta", kazao je on.

Inače, ovogodišnji FMCG Summit predstavit će mnoge zanimljive teme i eminentne predavače, koji će se osvrnuti na trenutno stanje u industriji roba široke potrošnje u BiH i regiji.

Konferencija je okupila više od 500 učesnika i spada u obavezne događaje za sve proizvođače, trgovce, distributere, te stručnjake iz oblasti maloprodaje i marketinga.

Cilj samita je da isprati najrelevantnije prilike dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu i aktuelne trendove, ali i pruži odličnu priliku za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.

Na dnevnom redu će biti vječito aktuelna pitanja koja "muče" trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja. Također, biće predstavljeni i primjeri dobre prakse kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima.

S.B.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti