Vijesti

CS završio projekt uspostave sistema upravljanja kontinuitetom poslovanja u Mikrokreditnoj fondaciji EKI

17.02.2009. 16:44 / Izvor: eKapija.ba

CS Computer Systems Sarajevo je 17. februara 2009. godine završio projekt uspostave sistema upravljanja kontinuitetom poslovanja u Mikrokreditnoj fondaciji EKI u Sarajevu, čime je osigurana dostupnost, zaštita i oporavak vitalnih poslovnih informacija vezanih za poslovanje fondacije.

Projekt se sastojao od analize utjecaja na poslovanje, procjene rizika, izrade strategije poslovnog kontinuiteta, izrade detaljnih planova kontinuiteta poslovanja i plana oporavka od katastrofe uz edukaciju osoblja.

„Mikrokreditna fondacija EKI prepoznala je važnost zaštite informacija te angažirala preduzeće CS Computer Systems Sarajevo za projekt uspostave sistema upravljanja kontinuitetom poslovanja. CS Sarajevo je uspješno dovršio projekt i time je Mikrokreditna fondacija EKI postala prva financijska organizacija u Bosni i Hercegovini sa implementiranim sistemom upravljanja kontinuitetom poslovanja u potpunosti usklađenim sa međunarodnim standardom za informacijsku sigurnost ISO27001:2005.“, izjavila je Sadina Bina, generalni direktor Mikrokreditne fondacije EKI.

Kao rezultat projekta, Mikrokreditna fondacija EKI je dobila kompletnu dokumentaciju te definiran sistem upravljanja kontinuitetom poslovanja sa primarne na sekundarnu lokaciju u slučaju nepovratne štete i nemogućnosti poslovanja na primarnoj lokaciji te upute i prijedloge za eventualne korektivne zahvate na infrastrukturi.

„Uzevši u obzir da je korištenje informacijske tehnologije u skoro svim aspektima poslovanja MKF EKI stvorilo veliku ovisnost o informacijskoj tehnologiji te da povećana ovisnost o informacijskim tehnologijama znači i veći negativan uticaj na poslovanje ukoliko stvari krenu u pogrešnom smjeru menadžment MKF EKI je donio odluku o započinjanju projekta upravljanja kontinuitetom rada IT usluge“, istakao je ovim povodom Igor Duspara, IT / MIS Manager.

Upravljanje kontinuitetom poslovanja ima za cilj osigurati dostupnost podataka od iznimne važnosti, u slučaju težih incidenata, elementarnih nepogoda, terorističkih napada, kvarova hardvera i softvera ili sličnih nepogoda, te omogućiti oporavak ključnih poslovnih procesa, navodi se u saopćenju.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti